مرکز شهر دولوت کسب و کار بحث در مورد احتمالی بازگشایی

برگزار می شد و بیشتر در مرکز شهر شوراي جلسه به صاحبان کسب و کار یک چارچوب و پاسخ سوال در مورد بازگشت امن مشتری

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

برگزار می شد و بیشتر در مرکز شهر شوراي جلسه به صاحبان کسب و کار یک چارچوب و پاسخ سوال در مورد بازگشت امن مشتریان و کارکنان به دلوت کسب و کار.

بروس Nustad رئیس جمهور از مینه سوتا, خرده فروشان, انجمن, پیش بینی رژیم صهیونیستی است. تیم Walz به زودی اعلام یک جدول زمانی برای زمانی که کسب و کار می توانید شروع به بازگشایی. او گفت: در این جلسه دستور اجرایی می تواند سست می شود و در اوایل هفته آینده.

"ما نمی خواهید برای دیدن هر چیزی انجام می شود از لحاظ اقتصادی قرار می دهد که چالش بر ما از ديدگاه بهداشت عمومی" او گفت:. "ما همچنین نمی خواهید برای دیدن هر چیزی از ديدگاه بهداشت عمومی است که بی ارزش را فراهم می کند آسیب های اقتصادی."

هنگامی که کسب و کار قادر به بازگشایی Nustad گفت: آنها به احتمال زیاد خواهد شد نیاز به ایمنی طرح است که کسب و کار باید شروع به کار حق دور. این طرح باید به دنبال بهترین شیوه و اشغال تنظیمات.

برای مثال کسب و کار باید یادآوری کارکنان و مشتریان به ماندن در خانه زمانی که آنها بیمار محدود کردن آنچه که کارمندان باید به لمس و علامت مناسب اجتماعی فاصله بر روی طبقه است.

"من فکر می کنم آبی نقاش نوار در حال رفتن به تبدیل شدن به یک خرده فروش بهترین دوست در کوتاه مدت" Nustad گفت.

مینه سوتا انجمن خرده فروشان است برگزاری وبینار در اواخر این هفته به راهنمایی بیشتر در بازگشایی برنامه.

"قصد ما این است که کسانی که بهترین شیوه بود مجموعه ای از 'shoulds" و نه "باور" او گفت:. "هر یک از محیط زیست در خرده فروشی ها متفاوت است. ... و من فکر می کنم انتظار کامل باید از آن شما به تغییر کسانی که بهترین شیوه بر اساس تنظیمات خود را."

شهر دولوت همچنین سابقه سوال در مورد قطعنامه ای که گذشت شنبه شب که waives هزینه های مربوط به پیاده رو های ویژه-استفاده از مجوزها با هدف کمک به موسسات انجام کسب و کار منظقه گفت: Chris Fleege مدیر برنامه ریزی و توسعه اقتصادی برای این شهرستان است.

"ما می دانیم که آن کار نمی کند برای همه کسب و کار. ... اما برای کسانی است که می تواند اهرم آن و یا می خواهم به چیزی مجموعه ما بیش از خوشحال به انجام این کار" Fleege گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب