نمی خواهم کار و یا حق عضویت فقط برای ما ارسال صفحه اصلی: مترو کارگران در بنگلور

نوشته شده توسط آمریتا Dutta | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 2:44:28 am بنگلور مترو راه

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط آمریتا Dutta | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 2:44:28 am
Don’t want work or dues, just send us home: Metro workers in Bengaluru بنگلور مترو راه آهن شرکت avails از خدمات 9,000 کارگران که معمولا در اینجا آورده توسط پیمانکاران. (اکسپرس فایل عکس با Ashish Kale)

"ما نمی خواهید به کار می کنند. ما حتی نمی خواهید پول آنها مدیون ما فقط می خواهم به خانه بروم" گفت: راوی گوپتا 25 سال ساخت و ساز کارگر ساختمان خط زرد رنگ در بنگلور مترو. از Palamau منطقه در Jharkhand, گوپتا و 900-عجیب و غریب کارگران در یک اردوگاه کار در Bommanahalli شده اند در اعتراض به مدت دو روز و خواستار به خانه فرستاد. روز شنبه به عنوان مرکز مجاز ایالتی سفر برای رشته کارگران, کارگران تبدیل شده تا در سایت ساخت و ساز اما حاضر به کار است. آنها خواستار آنها توان پرداخت دستمزد خود را و اجازه خروج.

روز یکشنبه کارگران گفته است که پلیس lathicharged آنها را زمانی که کارگران در حال حاضر به عقب نشینی از خواسته های خود. "پلیس آمد به اردوگاه و ضربه زدن به ما است. کارگران نیز شکست چیزهایی که در نا امیدی گفت:" Rafael Dwivedi یک ژنراتور اپراتور در بنگلور مترو از ریوا, Madhya Pradesh.

دیگر کارگران و شکایت از شرایط بد زندگی و نامنظم پرداخت. "ما هیچ آب برای دو روز و نه آنها تهیه مواد غذایی است. ما اجرا از پس انداز. ما تا به حال به درخواست خانواده ما به ارسال پول گفت:" گوپتا. "پیمانکار پرداخت نمی کند ما چرا که آنها لازم نیست که پول یا."

برخی از کارگران از تحقير او گفت: به خانه فرستاده شدند در یک قطار پس از آنها پرداخت 1,050 تومان به عنوان کرایه. "حدود 200 کارگر به خانه فرستاده شدند. بقیه خواهد بود تصمیم گرفت بعد گفت:" سر پاسبان راوی از Bommanahalli ایستگاه پلیس. وی گزارش می دهد که وجود داشته است lathicharge در اردوگاه.

"ما نمی هر گونه تضمین از دولت در مورد فرستاده بودن. در این عدم اطمینان ما را به جای رفتن به خانه. چه کسی می داند اگر مستند تمدید خواهد شد" گفت: Dwivedi, که گفت که او تا به حال پرداخت نشده 24,000 تومان به عنوان دستمزد برای دو ماه.

وجود دارد شکایت مشابه از کارگران در اردوگاه های دیگر در شهرستان. بنگلور مترو راه آهن شرکت avails از خدمات 9,000 کارگران که معمولا در اینجا آورده توسط پیمانکاران. گزارش های سازمان های غیر دولتی Maraa فرستاده شده به کار گروه در ماه آوریل گفت: "اکثر کارگران به حال پرداخت نشده حقوق خود را برای ماه فوریه و مارس سال 2020".

در یک کار مستعمره در Hulimavu, Gour Mallick یک زن 36 ساله و کارگر ساختمانی از Alipurduar, West Bengal گفت: پیمانکار قطع شده بود مواد غذایی و منابع آب به اردوگاه پس از آنها می خواستم به خانه بروم. "دیروز ما یک فنجان چای در صبح و کار از طریق روز. آنها گفتند: اگر ما نمی خواهد کار ما خواهد شد و برای خروج از این اردوگاه," او گفت:.

Mallick گفت: همه کارگران پرداخت شده بود 8,000 تومان هر ماه آوریل هر چند بسیاری از آنها حداقل دو برابر شود. "علاوه بر این پیمانکار است که به درخواست ما برای غذا پرداخت آنها به ما در طول مستند. اما ما فرستاده اند تمام پول ما صفحه اصلی. ما شنوم که مستند خواهد رفت. ما در حال کار اما نمی پرداخت. چرا باقی بماند و سپس ؟ " او گفت:.
BMRC MD آجی ست نمی پاسخ به پرس و جو در مورد اردوگاه کار شرایط و اتهام عدم پرداخت حقوق تا فشار زمان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب