نمی کورکورانه به دنبال قهرمانان متخصص تغذیه می گوید: براق

به عنوان معروف ترین گیاهخواران در جهان, ورزش, Virat Kohli و نواک جوکوویچ باید قدرت رانندگی میلیون ها نفر در سر

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

به عنوان معروف ترین گیاهخواران در جهان, ورزش, Virat Kohli و نواک جوکوویچ باید قدرت رانندگی میلیون ها نفر در سراسر جهان بر روی مسیر خود را.

اما تغذیه براق Surendran ورزشکاران هشدار داد که کورکورانه پیروی از قهرمانان خود را به طور کامل اجتناب از محصولات حیوانی از جمله شیر ممکن است یک ایده خوب به خصوص اگر آنها را شامل نمی شود کافی جایگزین مواد مغذی در رژیم غذایی خود را.

در یک سری از آموزشی و بحث در طول مستند چنای بر اساس براق که به اتمام دوره دو ساله در تغذیه ورزشی از کمیته بین المللی المپیک (IOC) بر اهمیت روده سالم.

او برجسته شده مشکل عدم تحمل غذایی که در آن کسی همه چیز را راست و هنوز هم ندارد سطح مطلوب انرژی به عنوان مورد با جوکوویچ قبل از او مبتلا به عدم تحمل گلوتن. مشاوره هر ورزشی انجمن به یک متخصص تغذیه واجد شرایط در هیئت مدیره براق گفت که افزایش سرعت عادات غذایی و سفارشی کردن آن برای هر ورزشکار بود حیاتی به کارایی بالا.

"مواد غذایی که رشد در شهرستان شما و یا در نزدیکی ولسوالی ها حاوی مواد مغذی است. خوردن آنچه اجداد خود را خوردند و تازه را انتخاب کنید غذاهای آماده" او گفت:, به نقل از متخصص پزشکی دکتر مارک هایمن.

نیازهای مختلف

"نیاز به مواد مغذی متفاوت در طول سال" براق گفت: تاکید بر نیاز های مختلف مصرف در طول خارج از فصل قبل رقابت و آسیب-دوره های توانبخشی.

صحبت کردن در مورد آلرژی غذایی و عدم تحمل براق گفت که "پس از رژیم غذایی سفارشی وجود دارد مشخص خواهد شد بهبود در وضوح ذهن و سرعت در تصمیم گیری بهتر, بهبود, بهبود توده عضلانی و غیره."

Leander Paes تحت تاثیر قرار گرفته بود توسط براق را پیشنهاد اول داشتن یک فنجان آب برای بررسی واقعیت ناگهانی احساس گرسنگی.

با اشاره به اینکه چگونه حتی مواد غذایی ساده مانند تخمیر برنج حاوی مواد مغذی غنی و براق گفت که این مهم است که تمام گزینه ها و انتخاب معقول.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب