'نترس تست': Shivraj سینگ Chouhan سهام Covid بقا راهنمایی از تخت بیمارستان

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 26 سال 2020 4:49:03 pm Madhya Pradesh سانتی متر Shiv

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 26 سال 2020 4:49:03 pm
shivraj singh chouhan, Shivraj singh chouhan covid positive, mp cm, covid positive, shivraj chouhan coronavirus positive, indian express Madhya Pradesh سانتی متر Shivraj سینگ Chouhan آزمایش مثبت برای coronavirus در روز شنبه. (عکس: ANI)

یک روز پس از, Madhya Pradesh وزیر Shivraj سینگ Chouhan در بیمارستان بستری شد و پس از آزمایش مثبت برای Covid-19, او گفت که او انجام شده بود خوب است.

در یک ویدیو ارسال شده در توییتر خود رسیدگی Chouhan صحبت از بخش بیمارستان apprising عمومی خود را در مورد وضعیت سلامت. اطمینان وجود دارد که بدون نیاز به ترس از ویروس CM Chouhan گفت: "خودتان را تست به عنوان به زودی به عنوان شما نمایشگاه علائم و شروع به درمان بلافاصله پس از تست شما مثبت است. با این کار شما مطمئنا پیروزی در نبرد در برابر تاج."

یادآوری در مورد قانون طلایی احتیاط در برابر این بیماری عفونی وی افزود: "حیاتی سلاح به مبارزه با یک ماسک و یک فاصله دو متری. (همه) باید با استفاده از این سلاح است."

در شنبه Chouhan تا به حال خود را فاش در توییتر خبر از تست مثبت برای رمان coronavirus. او نوشت: "من در نشان دادن علائم Covid-19. من رفتم از طریق آزمون و نتایج ثابت کرده اند به مثبت باشد. من مصرانه از همه کسانی که در تماس با من در روز های اخیر به خود را مورد آزمایش قرار. تمام کسانی که به من نزدیک باید به قرنطینه."

"من به دنبال تمام دستورالعمل ها (به عنوان فرمان توسط دولت). طبق پزشکان توصیه من باید به قرنطینه. من درخواست تجدید نظر همگان را به مراقب باشید از بی دقتی می تواند شما را آلوده. من همیشه سعی کردم به امن باقی می ماند اما مردم باید به دیدار من با توجه به مسائل مختلف," او اضافه شده است.

او همچنین گفت که از این پس برگزاری منظم جلسات از طریق ویدئو کنفرانس. "اگر در زمان درمان هر Covid بیمار می تواند به راحتی بازیابی. من با برگزاری جلسات منظم هر شب برای نظارت بر وضعیت همه گیر در دولت است. از حالا من باید نگه همان طریق ویدئو کنفرانس," او گفت:.

Chouhan گفت که در غیاب او خانه وزیر Dr Narottam Mishra توسعه شهری وزیر Bhupendra Singh, پزشکی, وزیر آموزش و پرورش Vishwas Sarang و وزیر بهداشت Dr Prabhuram Choudhary خواهد صندلی این جلسات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن