نمی air تصاویری احتمال دارد به خراب کردن مرز وضعیت: ارتش

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: مه 31 2020 1:33:53 pm ارتش هند گفت: هند و چین فرماند

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: مه 31 2020 1:33:53 pm
Don't air visuals likely to vitiate border situation: Army ارتش هند گفت: هند و چین فرماندهان نظامی شده اند در مذاکرات به آدرس تفاوت. (منبع: یوتیوب)

ارتش هند گفت: هند و چین فرماندهان نظامی شده اند در مذاکرات به آدرس تفاوت. این خواست رسانه ها "به هوا تصاویری که به احتمال زیاد به خراب کردن وضعیت فعلی در مرز".

ارتش در بیانیه آمد و در پی یک ویدئو کلیپ انجام دور از رسانه های اجتماعی. آن گفت: "در حال حاضر هیچ خشونت اتفاق می افتد ".

"آن آورده شده است به ما اطلاع که یک ویدیو در حال انجام دور در رسانه های اجتماعی را در یک حادثه در مرزهای. محتویات تصویری در حال گردش هستند و نه تصدیق. تلاش برای پیوند آن با وضعیت در مرزهای شمالی است malafide. در حال حاضر هیچ خشونت اتفاق می افتد" ارتش گفت: در آن بیانیه است.

"اختلاف در حال رسیدگی از طریق تعامل بین فرماندهان نظامی هدایت تاسیس پروتکل در مدیریت مرزهای بین دو کشور. ما قویا محکوم کردن تلاش برای sensationalise مسائل تأثیر امنیت ملی است. رسانه ها درخواست شده است نه به هوا تصاویری که به احتمال زیاد به خراب کردن وضعیت فعلی در مرز" آن را اعلام کرد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن