داخلی بی باک Rajat Bhatia اعلام بازنشستگی

داخلی جانباز Rajat Bhatia روز چهارشنبه اعلام بازنشستگی از تمام اشکال کریکت و او به نظر می رسد در زندگی طولانی

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399

داخلی جانباز Rajat Bhatia روز چهارشنبه اعلام بازنشستگی از تمام اشکال کریکت و او به نظر می رسد در زندگی طولانی خود را با "بدون مرز" پس از آمدن به بازی به هند در سال 2014.

The 40-year-old همه طفیلی شروع کار خود را با تامیل نادو در 2003-04 اما بیشتر از خود کریکت برای دهلی نو است. در 2018-19 او هدایت کسانی که جدید Uttarakhand به Ranji جایزه یک چهارم نهایی.

Bhatia که در نظر گرفته شد دهلی نو کریکت بحران مرد, بازی های برگزار شده 112 طبقه اول بازی را به ثمر رساند 6,482 اجرا می شود به طور متوسط از 49.10 جدا از در نظر گرفتن 137 درها در 27.97. او همچنین 119 لیست بازی ها و 146 T20s.

فصل گذشته در دهلی متولد کریکت بازی لیست کریکت در بنگلادش است.

"من تصمیم گرفته بود فقط در سال گذشته (در مورد بازنشستگی). من بازی کریکت داخلی در اینجا و پس از آن رو به فراموش تفسیر. سپس من در بازی به عنوان یک حرفه ای در بنگلادش اما در این سال آنها را متوقف استخدام حرفه ای و سپس coronavirus اتفاق افتاده است. بنابراین من فکر کردم آن زمان به بازنشسته" Bhatia گفت PTI.

"با این که من احساس می کنم مشخصه از همیشه و بسیار باز به بازی در لیگ های خارج از کشور."

او آمد نزدیک به بازی برای هند در سال 2014 زمانی که او برداشت در میان probables برای T20 جام جهانی. اما او هیچ تاسف در مورد گرفتن نیست که آرزو هند کلاه.

"من نمی خواهم به فکر می کنم در مورد زندگی حرفه ای من است که راه. آن خواهد بود نابالغ از من. چیزهای زیادی وجود دارد که من قادر به انجام این کار و من سپاسگزار هستم که در مورد. هیچ تاسف وجود دارد. اوج قطعا برنده Ranji جایزه برای دهلی نو (2007-08) IPL در سال 2012 (با KKR) و شخصا گرفتن Sachin Tendulkar از سه بار در IPL که من قادر به بازی برای 10 سال. این چیزی است که من همیشه به یاد داشته باشید."

Bhatia انجام داده است البته در بیو مکانیک از یک موسسه در هاوایی و می خواهد به کشف یک حرفه ای در این زمینه.

"من باید پاک مرحله 2 در حال حاضر من انجام خواهد شد بیو مکانیک 3. ما بسیاری از بیو مکانیک متخصصان در بولینگ اما نه در آموزش. من می توانم گرفتن حرکات بازیکنان و به آنها کمک کند."

در مورد تفاوت در کریکت داخلی استانداردهای در حال حاضر از زمان او شروع به بازی Bhatia گفت: "ساختار بهبود یافته به بازی رقابتی تر است. اما با کمال تعجب وقتی که می آید به مدیریت آسیب ما هنوز پشت سر گذاشت."

"هنگامی که شما شروع زندگی حرفه ای خود را در هند, شما تمایل به دریافت مجروح بسیاری وجود دارد عدم آگاهی است. آن است که کریکت مربوط به آن است که فقط در مورد درک خود را از بدن و حرکات آن است.

"با تشکر از این دوره است که من انجام داده اند, من می دانم که من بدن خیلی بهتر و احساس را منتقل نمی شود به عنوان به خوبی به عنوان من در حال حرکت است بیش از سه سال گذشته است. من می خواهم برای کمک به جوانان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن