نمی نیشگون گرفتن و کشیدن قوانین کار جهانی شرکت های که مایل به حرکت در خارج از چین: RSS وابسته

نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 5:13:57 pm کارگران در یک سایت سا

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 5:13:57 pm
Gujarat: Work on Rajkot flyover, underbridge set to begin کارگران در یک سایت ساخت و ساز در غرب بنگال. (بازنمودی تصویر)

حتی به عنوان حاکم BJP و چند دولت علاقه مند در افزایش سرعت کار و خرید زمین قوانین در خط با نخست وزیر تماس به هند بیشتر مقصد جذاب برای جهانی شرکت های که مایل به حرکت در خارج از چین, Bharatiya Mazdoor Sangh (BMS) اتحادیه بال RSS مطرح قوی اعتراض به اقدامات.

اتحادیه های کارگری برش در سراسر خطوط حزب روز شنبه خواسته وزارت کار به مهار متحده از تغییر قوانین کار به منظور تسهیل حرکت شرکت های چند ملیتی از چین به هند است. دنبال زندگی می کنند به روز رسانی

"اگر دولت این است که اجازه می دهد دولت برای اصلاح قوانین کار که شامل فرمت ساعات کار آن را در وضعیت بدتر از coronavirus بیماری همه گیر. بنابراین ما خواسته اند وزیر کار برای نوشتن به تمام متحده به درخواست آنها را به دست برداشتن از چنین حرکت" Saji Narayanan ملی رئیس جمهور BMS وابسته به آر اس اس گفت: هند اکسپرس.

در چهارشنبه Narayanan و همچنین نمایندگانی از 12 اتحادیه های کارگری تا به حال یک جلسه با وزیر کار Santosh Gangwar به بحث در مورد مسائل مختلف مربوط به کارگران در طول COVID 19 شیوع و متعاقب مستند. Gangwar را به جلسه دیگری با کارفرمایان جمعه.

این BMS همچنین به گفته وزیر که مهاجر کارگران نباید مجبور به عقب ماندن خود را در کشورهای مربوطه از کار به منظور ایجاد واحدهای صنعتی و واحدهای کسب و کار و عملکرد و اگر مهاجران در حال عقب ماندن وجود دارد باید انگیزه های کافی توسط میزبان متحده است. "اگر ایالات متحده می خواهند کارگران را کارگران باید با ارائه مشوق هایی مانند رایگان بلیط قطار و الکترونیکی می گذرد. شما نمی تواند آنها را وادار به عقب ماندن و کار," BMS رهبر گفت.

این Sangh وابسته پیشنهادات آمده یک روز پس از اخذ تاییدیه حکومت کارناتاکا اعلام کرد که هیچ قطار را اجرا خواهد کرد به کشتی کارگران مهاجر سرگردان در دولت است. گزارش ها حاکی است که این تصمیم پس از وزیر B S Yeddyurappa ملاقات برجسته شرکت املاک و مستغلات و سازندگان در دولت است.

BMS نیز مخالف اجباری حقوق و دستمزد کاهش کارکنان دولت در برخی از کشورها. "کرالا نخستین کشوری بود که اعلام کرد که پنج روز حقوق همه کارکنان کسر خواهد شد به مدت شش ماه. در حال حاضر 14 متحده اعلام کرده اند اجباری کاهش پرداخت. ما می خواهیم دولت برای قراضه حرکت," او گفت:.

با توجه به Narayanan, تغییر قوانین کار نمی خواهد به نوبه خود هند را به مقصد های مورد علاقه برای سرمایه گذاران است. "هند هرگز نمی تواند چین از آنجا که ما در یک کشور دموکراتیک ما اتحادیه های کارگری و ما کارگران بر خلاف چین است. برخی از شرکت ها در حال حاضر نقل مکان کرد و به ویتنام است که یک فضای شبیه به چین," او گفت:.

در این دیدار BMS با اشاره به این که بسیاری از کشورها از جمله گجرات راجستان و مادها پرادش در حال حاضر بهینه سازی قوانین کار از طریق دستور اجرایی. "خواسته ما از وزیر بپرسید متحده به چوب به ILO (سازمان بین المللی کار) کنوانسیون های موجود در قوانین کار.

اتفاقا در یک گزارش تهیه شده پس از مشورت با ذینفعان از جمله صنعتگران بی جی پی پیشنهاد کرده است عمده تغییرات دراز مدت در تولید سیاست از جمله کاستن از قوانین کار و تسهیل قرارداد اجرای مقررات برای کمک به هند جستن به عقب از رکود اقتصادی.

در آوریل 29, هند اکسپرس گزارش داد که اوتار پرادش دولت مشغول کرده بود با ما کسب و کار شرکت برای کشف امکانات از فرصت های پرتاب شده توسط coronavirus بحران در جهان است. در این جلسه که با حضور برترین شرکت های ایالات متحده , Uttar Pradesh وزیر MSME سرمایه گذاری و صادرات Siddharth نات سینگ داشته باشید که دولت خواهد بود باز برای بحث و گفتگو در کسب و کار و صنعت-سیاست دوستانه.

BMS که ادعا می کند به حدود 6000 اتحادیه های وابسته به آن تا به حال برخورد با بی جی پی به رهبری دولت به رهبری Vasundhara Raje در راجستان که دومی پاک بحرانی اصلاحات مربوط به قوانین کار – صنعتی اختلافات قانون قرارداد کار عمل می کنند و کارخانه ها عمل می کنند گفت: آنها عوارض جانبی به منافع کارگران است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب