انجام تست های بیشتر به جای تجلیل از موارد کمتر HC می گوید Telangana دولت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | حیدرآباد | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 1:21:18 am نیمکت نوشته شده این موض

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | حیدرآباد | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 1:21:18 am
andhra pradesh, andhra pradesh covid case, andhra pradesh corona testing, telangana coronavirus, coronavirus in telangana, coronavirus, covid-19, coronavirus, andhra pradesh, telangana coronavirus cases, telangana corona testing, indian express نیمکت نوشته شده این موضوع برای بیشتر شنیدن در 4 ژوئن. (عکس)

این Telangana دادگاه عالی سهشنبه کنار دولت بخشنامه صادر شده در آوریل 24 کارگردانی به آزمون و گفت: اجساد همه کسانی که می میرند باید آزمایش قبل از اینکه منتشر شد برای تشییع جنازه به عنوان یک اقدام احتیاطی. این کارگردان دولت برای ارائه داده ها در Covid-19 آزمون از جمله تعدادی از مهاجران که باید به دولت بازگشت و کسانی که تست مثبت است. آن را نیز به دنبال روشن شدن در تصمیم دولت برای طبقه بندی مناطق به عنوان مناطق سبز.

یک نیمکت از رئیس دادگستری Raghavendra سینگ چائوهان و عدالت N Vijaysen ردی بود شنیدن پنج PILs ظ توسط فعالان. "به جای تبریک خودمان را برای داشتن کمتر coronavirus موارد دولت باید تا تست بیشتر. نادیده گرفتن حضور coronavirus با تست در اعداد بزرگ است که تقریبا مانند دعوت از اسب تروا" عدالت Chauhan اشاره کرد.

نیمکت نوشته شده این موضوع برای بیشتر شنیدن در 4 ژوئن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن