تظاهرکنندگان تماس برای جایگزین به سیستم پلیس خارج دلوت شهرستان سالن

بیش از 40 نفر نشان داد خارج دلوت تالار شهر شنبه بعد از ظهر. به عنوان اتومبیل های سوار گذشته در خیابان بسیاری ا

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399

بیش از 40 نفر نشان داد خارج دلوت تالار شهر شنبه بعد از ظهر. به عنوان اتومبیل های سوار گذشته در خیابان بسیاری از تظاهرکنندگان نشانه خواستار تغییرات شدید به پلیس سازه.

سرنشینان اتومبیل عبور اغلب تشویق می کردند honked مطرح شده یک مشت و یا پاسخ به "می گویند نام او" می نامد. برخی از تصویب بدون اذعان شدند.

چند تظاهرکنندگان به طور مستقل دست ورق کوچک کاغذ به منظور آموزش مردم در جایگزین به پلیس در حال حاضر سیستم های.

ترزا Whittet از دلوت نشسته تاشو تا زاین ساخته شده توسط یک مینیاپولیس مبتنی بر تلاش به نام MPD15 که کار به سمت یک پلیس-آزاد شهر. آنها شامل پاسخ به سوالات متداول در مورد آنچه "ساختمان پلیس-رایگان آینده" می تواند مانند نگاه. با کسانی که ایده های گردش بیشتر و بیشتر Whittet گفت: این به خصوص مفید برای کسانی که تا به حال هرگز به نگرانی در مورد خشونت پلیس به آماده پاسخ به سوالات خود را.

"من می خواهم برای دیدن نیروی انتظامی لغو و نظامی د-بودجه" Whittet گفت که نیاز به پیگیری از آنچه پلیس به معنی: "چیزی که مراکز در جامعه مبتنی بر مراقبت, مسکن, خدمات مواد غذایی و ثبات. اگر ما رفع تمام چیزهای که نرخ که در آن پلیس مورد نیاز خواهد بود به طور چشمگیری کاهش می دهد به هر حال."

این MPD15 zines Whittet آورده می خواند که پاسخ این است که در جابجایی از منابع دور از ادارات پلیس و نسبت به دیگر خدمات مبتنی بر جامعه مانند مددکاران اجتماعی بازمانده طرفداران و رهبران مذهبی. آن را با ذکر یک سال 2016 نقل قول از رئیس پلیس سابق شهر دالاس که در آن او گفت که افسران پلیس در آمریکا خواسته "به انجام بیش از حد در این کشور" و آدرس "هر اجتماعی شکست" از جمله مسائل مربوط به سلامت روان.

یکی از معترضان می گوید برگزار می شود نشانه آن است که به عنوان خوانده شده "پلیس نیست ما را امن کنیم" و دست ورق کوچک کاغذ لیست لینک ها برای سازمان های زنان و عجیب و غریب مردم در این منجر شده است که پیشنهاد جایگزین به پلیس قبل از جورج فلوید مرگ است.

تظاهرکننده دیگری آورده 200 ثبت نام رای دهندگان برنامه های کاربردی در مهر پاکت نامه برای تصویب به مردم است. Sean Goossens از دلوت گفت: او قصد دارد برای تصویب فرم های ثبت نام در دلوت اعتراض در Juneteenth (ژوئن 19) و اگر او نمی کند استفاده از آنها وجود دارد ممکن است او را به پایان برساند توزیع آنها را در Lakewalk.

"اگر مردم آنها را می خواهید من نمیفهمد من می خواهم آن را آسان برای آنها را" Goossens گفت.

کاتلین اسپنسر و ریچارد Harbaugh هر دو Duluth, با حضور در این تظاهرات با یکدیگر برای ایستادگی در همبستگی.

"ما انجام داده ایم این مسائل را برای بیش از 40 سال" اسپنسر گفت: در حالی که برگزاری یک "black lives matter" نشانه.

"این مهم است که مردم ممتاز, نگاهی به موضع" ما گفت.

به عنوان یک کهنه سرباز Harbaugh گفت: امتیازات شامل نظامی جبران خسارت است که "متعلق به مردم" به معنی او یک تعهد به چه چیزی در مردم ، او گفت: پلیس باید به خود نظامی دنده ها و تاکتیک در جهت تغییر رخ می دهد.

"من خسته از دیدن پلیس ضرب و شتم مردم تا زمانی که آنها مجبور به," او گفت:.

حدود 5 p. m. تظاهرکنندگان آویزان کاغذ ثبت نام بیش از تالار شهر درب است که به عنوان خوانده شده "امیلی لارسون دراز کردن پلیس را در کتابخانه" در اشاره به شهر تصمیم در ماه آوریل به اخراج 25, Duluth, کتابخانه عمومی تکنسین.

تظاهر کنندگان پراکنده حدود سه ساعت پس از جمع آوری در 3:30 بعد از ظهر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب