دهلی نو محرمانه: مبارزه با

نمایش داده شد توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده در: 8 مه سال 2020 1:07:02 pm اتحادیه وز

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399
نمایش داده شد
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده در: 8 مه سال 2020 1:07:02 pm
ravi shankar prasad, india lockdown, india lockdown liquor sale, bihar liquor sale, narendra modi, abhishek singhvi joins bjp, abhishek singhvi leaves congress اتحادیه وزیر راوی شانکار پراساد تا به حال به صورت یک مسئله عجیب و غریب با توجه به این ترتیب که او با تماس آب گرفتگی از مردم در حوزه خود را.

این مرکز به منظور اجازه می دهد مشروب مغازه ها برای باز کردن باید ایجاد هرج و مرج در نقاط مختلف کشور باعث شده بسیاری از یک الگوی رفتاری در رسانه های اجتماعی. اما اتحادیه وزیر راوی شانکار پراساد تا به حال به صورت یک مسئله عجیب و غریب با توجه به این ترتیب که او با تماس آب گرفتگی از مردم در حوزه خود را – Bihar را پتنا صاحب – که می خواستم به دانم که چرا مشروب مغازه ها نمی شد باز در محل. پراساد سعی کردم به توضیح است که حرام است در بیهار و مشروب رسانه ها نمی تواند در نتیجه باز در دولت اما تماس گیرنده اصرار داشت که منظور از نارندرا نخست وزیر خود که وزیر Nitish کومار نمی تواند آن را نادیده بگیرد.

طنز در شایعه

این حدس و گمان که یک وکیل-رهبر کنگره می تواند به زودی BJP تبدیل جالب تر در روز پنج شنبه. حقوقی عقاب و ارشد کنگره رهبر Abhishek Singhvi قرار دادن یک زن و شوهر از توییت در Hindi ذکر شایعه. "Hamari afvaah ke dhuyein wahin se uthte hain جهان hamare naam se aag تاخیر jaati hain" او در توئیتر خود نوشت و سپس آن را با یکی دیگر: "kaagaz ke pannon پر likha aur kuch nahin hai yeh jo dikh raha hai wahin hai hua kuch nahin hain." پس از آن شایعه در مورد او ؟ خوب بعد از چند دقیقه Singhvi توییتی دوباره: "afvaah thhi کی اصلی bimaar hun, لاگین ne پوچ پوچ kar بیمار kar دیا."

مستند شکارچیان را

Nagaland مواجه می شوند یک مشکل غیر معمول در طول مستند – حفاظت از حیات وحش خود را. ماه گذشته دولت بخش حیات وحش بازداشت چهار نفر به اتهام شکار از جمله برخلاف آهو و گربه گربه در یک رزرو ، مقامات ترک خورده بعد از پست یک "مستند جشنواره" رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی با آپلود عکس از شکار. داشتن پیش بینی شده از جمله فعالیت های Nagaland صادر کرده است ممنوعیت شکار به عنوان به زودی به عنوان مستند اعلام شد مرکز. در حالی که شکار ممنوع است در Nagaland وجود دارد یک پنجره باز "در فصل" هر سال در این روستا از سطح که در آن شکار برخی از حیوانات محافظت نشده و پرندگان مجاز است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن