تصمیم گیری در مستند بستگی به وضعیت می گوید Amarinder سینگ

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 11:24:30 pm نه با پوشیدن ماس

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 11:24:30 pm
amarinder singh, Balbir Singh Sidhu, punjab covid-19 update, punjab covid lockdown, punjab covid-19 cases, punjab coronavirus news, indian express news نه با پوشیدن ماسک یا زیر فاصله اجتماعی هنجارهای یا تف ضد اجتماعی اقدامات Amarinder سینگ گفت: اصرار مردم به دقت و توجه و به دنبال پروتکل های.

دو روز پس از پنجاب وزیر بهداشت Balbir سینگ Sidhu گفت: دولت ممکن است برای یکی دیگر از مستند, وزیر Amarinder سینگ شنبه گفت: تصمیم گیری در مستند در دولت را به وضعیت بستگی دارد اما او آماده را به هر گام مورد نیاز برای کنترل Covid گسترش یافته است.

"آن را در دست های خود را," او گفت: Ludhiana اقامت در #AskCaptain Facebook Live session در یک سوال است که وزیر بهداشت Balbir سینگ Sidhu شد نشان می دهد مستند در دولت است. او گفت: "اگر ما قادر به کنترل این بیماری همه گیر پس از آن وجود خواهد داشت بدون نیاز به مستند اما اگر آن را می رود از کنترل خارج پس از آن ما هیچ انتخاب است. مستندات تحمیل شده بود برای ایمنی از پنجاب مردم است. من نمی خواهد اجازه دهید من پنجابی ها و فرزندان من قرارداد COVID," او اضافه شده است.

با کروناویروس موارد به گسترش در سراسر کشور CM گفت: هنجار از پوشیدن ماسک در حال به شدت پایبند به. او به دادگاه تجدید نظر به مردم پنجاب را به نقض این و دیگر پروتکل های ایمنی و گفت: باید وجود داشته باشد بدون نیاز به challans در این حساب همه باید مسئولانه عمل. او با اشاره به این که در روز جمعه به تنهایی 4,024 مردم challaned برای پوشیدن ماسک و 45 برای تف کردن در عمومی. نه با پوشیدن ماسک یا زیر فاصله اجتماعی هنجارهای یا تف ضد اجتماعی اقدامات او گفت: اصرار مردم به دقت و توجه و به دنبال تمام پروتکل ها و مشاوره از کارشناسان پزشکی به بررسی مواردی از افزایش بیشتر.

به سطح شیب دار بالا تست

با اشاره به نگرانی که کارشناسان پیش بینی پنجاب اوج بود و هنوز هم برخی از زمان دور Amarinder گفت: دولت نمی تواند استطاعت به سهل انگاری در هر راه. در آن بخشی از دولت در حال افزایش بود, تست, او گفت:, و اضافه کرد: در پاسخ به یک سوال از یک Hoshiarpur ساکن که تست در پنجاب را تا 20,000 یک روز تا پایان این ماه است. او توافق با پرسشنامه که پایین تر تست در پنجاب نسبت به دهلی نو بود خطاب کرد و گفت که چهار آزمایشگاه تست در حال حاضر تایید شده توسط کابینه خود را که کمک خواهد کرد که مقیاس تست دو برابر بیش از چند روز آینده.

اتوبوس برای رفت و آمد با ظرفیت 100 کامپیوتر

در میان فزاینده افزایش قیمت سوخت که تا به حال ساخته شده, حمل و نقل عمومی عملی, Amarinder اعلام لغو محدودیت در ظرفیت مسافر در تمام اتوبوس ها و از جمله مینی اتوبوس, اما روشن ساخته است که ماسک را باید mandatorily فرسوده توسط تمام کسانی که سفر در اتوبوس.

دولت قبلا اجازه پیمودن اتوبوس با 50 درصد ظرفیت در حساب Covid بحران است.

در روز شنبه #AskCaptain نسخه در Facebook Live, CM گفت: او آموخته بود که در اتوبوس بودند به دلیل خودداری از رفت و آمد با ظرفیت محدود با توجه به ضرر و زیان مالی مستلزم آن به خصوص در شرایط فعلی که قیمت بنزین و دیزل در حال بالا رفتن روزانه. این بود که باعث ایجاد مشکلات برای مسافران او اضافه کرد اما تاکید کرد که باید به شدت پایبند به اجباری بودن پوشیدن ماسک که می تواند به کاهش گسترش Covid توسط 70 ٪ است.

Overcharging خصوصی Hopsitals

به یک سوال در overcharging از Covid بیماران توسط بیمارستان های خصوصی به سانتی متر و گفت: دولت در فرایند تثبیت نرخ. اعضای انجمن پزشکی می خواستم برای دیدار با او به بحث در مورد این موضوع, او گفت:, و اضافه کرد که در حالی که او را ملاقات آنها او قطعا اجازه نمی دهد احتکار در دولت در هزینه های زندگی مردم و سلامت, در این تست زمان. او اشاره کرد که تمام درمان و دارو برای Covid شد ارائه رایگان از هزینه در بیمارستان های دولتی.

امتحانات

پرسید: برای تصمیم گیری در مورد لغو امتحانات در دانشگاه ها و کالج ها به عنوان در حال حاضر اعلام شده است توسط برخی از کشورهای سانتی متر و گفت: گروه های آموزشی خواهد نشست وزارت آموزش و پرورش که همچنین به دنبال این دانشگاه کمک مالی کمیسیون جهت در این موضوع. تصمیم نهایی گرفته خواهد شد در عرض دو -سه روز بر اين اساس او گفت: در پاسخ به سوال یک Gurdaspur دانشجو به دنبال لغو GNDU امتحانات.

در پاسخ به Ludhiana ساکن درخواست برای لغو کلاس های آنلاین به ارائه تعطیلات تابستان در مدارس CM گفت: تعطیلات در حال حاضر تنظیم شده در برابر زمان از دست رفته به دلیل مستند و نه بیشتر تعطیلات می تواند داده می شود.

تاکید بر اهمیت ادامه داد: آموزش و پرورش در دنیای بسیار رقابتی امروز گفت: یکی دیگر از پرسشنامه که او می خواست هر پنجابی بچه به مطالعه و مدارس بازگشایی خواهد به عنوان به زودی به عنوان زمان بحران بود.

ورزشگاه

به یک درخواست برای افتتاح ورزشگاه CM گفت: این تصمیم در دست دولت مرکزی پس از ملی مدیریت بحران وارد عمل شد و در نیروی. مشاهده است که او دریافت کرده بود از 1700 سوال در مورد این موضوع او اشاره کرد که احتمال آلودگی بالا بود در ورزشگاه. او توصیه جوانان به ورزش در فضای باز تا آن را امن برای باز کردن ورزشگاه.

در پاسخ به نگرانی های ابراز شده توسط یک پتهنکت اقامت از تمام سپرده گذاران خود را از دست دادن سخت به دست آورده پول در هندو تعاونی بانک Amarinder گفت که این گروه در حال حاضر deputed یک افسر برای بررسی این موضوع. او مطمئن سپرده گذاران که سرمایه گذاری خود را ایمن ماندن.

در طولانی کاهش قدرت در آبوهر او گفت: او را بپرسید برق مدیره برای اطلاعات بیشتر و حل مشکل.

حرارتی نیروگاه

هنگامی که یک پنجابی زندگی در کانادا درخواست شده است که دودکش ها در Bathinda نیروگاه باید برچیده نمی شود اما باید دست به میراث گروه سانتی متر وعده داده شده به آن نگاه کنند و گفت: دولت نیز مشتاق به حفاظت از میراث فرهنگی.

به دنبال قلب خود را سانت می گوید غمگین

از او پرسید: Shiromani Akali Dal (SAD) را به مجموعه های سیاسی خود را تکرارهای را کنار گذاشته و به دنبال قلب خود را به نفع دولت و کشاورزان آن در این موضوع از مزرعه بخش موجب از دولت مرکزی است.

یادآوری است که او ساخته شده بود همان درخواست به Akalis در طول همه حزب جلسه سانتی متر تاسف است که غمگین بود و نه متوجه قبر پیامدهای این احکام و قرار دادن آن منافع سیاسی قبل از منافع دولت است. او هشدار داد که اگر غم همچنان به قرار دادن آن منافع سیاسی بالاتر از کسانی که از دولت این امر در نهایت باعث خرابی پنجاب.

تاکید بر این که باید وجود داشته باشد هیچ سیاست که آن را به مسائل مربوط به پنجاب منافع Amarinder به یاد می آورد که در زمان تصدی به عنوان وزیر, او تا به حال منسوخ شدن آب موافقت نامه با کشورهای همسایه برای صرفه جویی در پنجاب آب از بودن گرفته از طریق پیشنهاد SYL کانال. نه تنها او رفته در برابر حزب خود او در مورد این مسئله بود اما با قرار دادن تمام زندگی خود را در خطر است با این حرکت او به یاد می آورد و اضافه کرد که "پنجاب منافع پارامونت برای او به عنوان آنها باید برای Akalis بیش از حد".

اشاره به این که سه احکام در سوال هستند بر اساس توصیه های Shanta کومار کمیته که تا به حال حمایت از پایان MSP و برچیدن FCI CM گفت: اگر احکام مجاز به تصویب رسید و تصویب مرکز را دریافت سیگنال سبز به دخالت دولت در موضوع کشاورزی برای تمام زمانها. آن را تشویق دولت هند به پیش بروید و هر چه تصمیمات آنها می خواهند در مورد این موضوع از جمله اجرای تمام توصیه های Shanta کومار کمیته, او گفت:.

در حالی که احکام ممکن نیست باید به صراحت ذکر شده MSP رژیم روشن بود که آنها را هموار راه را برای لغو MSP هشدار داد Amarinder و اضافه کرد که همه حزب جلسه برگزار شده بود توسط او به تکامل یک اجماع در برابر ضد پنجاب و ضد کشاورز اقدامات انجام شده توسط دولت مرکزی.

CM بار دیگر خواست غمگین رئیس برای جلوگیری از غرقه شدن در سیاست در این موضوع مهم مورد توجه دولت و ایستاده با دولت در حفاظت از مردم و کشاورزان پنجاب از تاثیر مخرب احکام.

به جای پس گرد بر حمایت حزب خود را به دو تا از سه امتیاز این قطعنامه به تصویب رسید در همه حزب جلسه Sukhbir باید در واقع در حمایت از تمام قطعنامه در نامه و در روح و گفت: Amarinder. اشاره به این که Akalis همیشه ترویج روح فدرالیسم او بیشتر خواست Sukhbir برای پیوستن به دست با دولت در تضمین این که ساختار فدرال مندرج در قانون اساسی هند پذیر نیست نابود شود.

فرمت برای نرم افزار به صورت کوتاه, اتوبوس, اجازه,

Amarinder اعلام تمدید مهلت ارسال تقاضا برای مینی اتوبوس مجوز تا ژوئیه 15.

آخرین تاریخ برای ارسال برنامه های کاربردی تحت این طرح با هدف شکستن انحصار موجود اپراتورهای اتوبوس در حالی که همچنین ارائه فرصت اشتغال برای بیکاری جوانان ژوئن 30.

برنامه دعوت شده اند توسط دولت برای مجوز پوشش بیش از 1,400 روستایی مسیرهای. پنجاب & دادگاه عالی هاریانا بود روز سه شنبه با رد درخواست از خصوصی موجود مینی اتوبوس اپراتورها برای اقامت در دریافت برنامه های کاربردی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن