Daruvala ابتدا برای F2 اولین

هند motorsport جامعه منتظر برای بعدی آن بالا پرواز راننده. در نهایت وجود دارد, نشانه های امیدوار کننده: این آخ

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399

هند motorsport جامعه منتظر برای بعدی آن بالا پرواز راننده. در نهایت وجود دارد, نشانه های امیدوار کننده: این آخر هفته Jehan Daruvala را گام مهم دیگری در نردبان به فرمول یک هنگامی که او باعث می شود او فرمول 2 اولین بار در اتریش GP.

21 ساله بود که شناسایی شده توسط Sahara Force India تیم برای آن راننده جوان برنامه رو افزایش این سال هنگامی که او امضا شده توسط F1 غول Red Bull Racing برای آن معتبر junior درایور برنامه.

در پیش فصل تست در بحرین Daruvala رانندگی برای کارلین مسابقه در صدر timesheets دو بار نشان داد و سازگار بلندمدت سرعت قبل از coronavirus همه گیر تاخیر در شروع فصل.

ایده آل نیست

"این وضعیت ایده آل نیست چون ما حتی مطمئن نیست که آیا فصل را شروع می شود. بنابراین من به عنوان آماده به عنوان یکی می تواند اما آن را برای همه یکسان است," Daruvala گفت هندو.

او سوم به پایان رسید در F3 قهرمانی سال گذشته و در عنوان شکار تا آخرین مسابقه یک عملکرد است که به او کمک کرد تا زمین ردبول فرصت است.

"این کاملا یک موقعیت خوب به دلیل آن است که آسان نیست به بخشی از آن گفت:" Daruvala خواسته در مورد فشار در Red Bull, شناخته شده برای آن سبعیت در سفت رانندگان است. "بنابراین من فقط می خواهم به تمرکز بر گرفتن بهترین نتیجه و امیدوارم متوجه من احتمالی رویای رسیدن به F1."

اعتبار سنجی

Daruvala مربی Rayomand Banajee گفت: "بخشی از Red Bull فشار اضافی به ارمغان می آورد اما Jehan است unfazed با فشارهای خارجی. آن را بسیار مهم برای دریافت این معامله به ویژه پس از هند نیروی درب بسته و این حتی بهتر سنجی از اعتبار خود را."

Daruvala صرف دو ماه و نیم در خانه در بمبئی قبل از خروج انگلستان در ماه مه به احتمال آماده از شروع فصل در اروپا است. "من در زمان مناسب تماس بگیرید در آینده اولیه بوده و قادر به تمرین در هر دو گاو نر قرمز و کارلین شبیه سازی شده است. آن کمک کرده است و من قادر به انجام یک تست با یک ماشین F3 در Silverstone فقط به عقب بر گردیم در شیار," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب