جلسه توجیهی روزانه: PM J&K بسته حسابرسی نشان می دهد تنها 50 درصد بودجه استفاده می شود; کنگره squirms به عنوان Gehlot تماس خلبان nikamma

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 9:06:53 am جولای 21, 2020: نگاهی به اخبا

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 9:06:53 am
Daily briefing: Much awaited Oxford vaccine gets immune response in early tests, Data hints Delhi may be past peak; Leadership squirms as Gehlot calls Pilot nikamma جولای 21, 2020: نگاهی به اخبار امروز.

خوب صبح خوانندگان

ما به دنبال پیشرفت یکی از مهمترین Covid واکسن نامزدها راجستان طوفان سیاسی و J&K—یک سال پس از آن وضعیت خاص بود اتفاق افتاد.

داستان بزرگ

این مسابقه به منظور توسعه یک واکسن علیه coronavirus است تا حرارت با دانشگاه آکسفورد محققان گزارش که خود را کانديد واکسن تا به حال باعث شده دو پاسخ ایمنی بدن در انسان است. اما این مهم است که توجه داشته باشید که این مرحله اولیه بالینی; نتایج حاصل از این بزرگتر فاز سوم آزمایش بسیار مهم خواهد بود.

از صفحه اول

یک بررسی انجام شده توسط J&K دولت نشان داده است که تنها 49 درصد از بودجه اختصاص داده شده از نخست وزیر توسعه بسته (PMDP) شده است مورد استفاده نسبت به 54 پروژه (به استثنای Ladakh). UT اولین معاون فرماندار G C Murmu, می گوید تخصیص و اتمام کار می کند در واقع شتاب تنها در سال 2019.

سانجی بردیا نام مستعار جین دستگیر شد و به اتهام توطئه برای سرنگونی Ashok Gehlot دولت در یک کسب و کار مشارکت با پسر Ashok Parnami جمهور سابق از راجستان BJP واحد. این است که تقویت کنگره ادعا می کنند که بردیا نزدیک به BJP پس از گردش در عکس های خود را با Vasundhara Raje. Parnami است Raje وفادار و به عنوان MLA برای دو شرایط.

پس از دیوان عالی کشور با تاکید "مسئولیت برای حفظ حکومت قانون" که اوتار پرادش دولت توافق برای گسترش یک مرد درخواست کمیته تشکیل شده برای بررسی مرگ گانگستر Vikas Dubey در یک برخورد در جولای 10, شامل یک قاضی دادگاه راس و یک افسر پلیس بازنشسته.

همه گیر

AIIMS مدیر Dr Randeep Guleria است که بخشی از تیم اصلی نظارت بر این بیماری همه گیر در هند گفت: هند اکسپرس که داده ها از سرمایه های ملی نشان می دهد که Covid منحنی مسطح است و شهر "ممکن است عبور از قله".

بنگال غربی را تحت کامل مستند به مدت دو روز در هر هفته پس از جامعه انتقال Covid-19 ثبت شده است در چند حوزه دولت گفت:. تمام دفاتر خدمات حمل و نقل تعطیل خواهد شد در این دو روز. دولت همچنین اعلام کرد که تمام بانک ها باقی خواهد ماند بسته شده در روز شنبه و یکشنبه.

فقط در 60 روز, هند پدید آمده در جهان به عنوان دومین تولید کننده PPE کیت پس از چین است. اما در عجله برای افزایش تولید و کیفیت و هنجارهای پشت سر گذاشته شد با این کیت دوبله شده به عنوان "عرق اتاق" توسط متخصصان پزشکی و "نامناسب" برای استفاده داخلی و یا صادرات با چند ذینفعان.

فراتر از covid

راجستان وزیر Ashok Gehlot است تبدیل دشمنی با معاون سابق وزیر Sachin خلبان کاملا شخصی است. در بیشترین حمله تا تاریخ Gehlot به نام خلبان "nikamma" و "nakara" (بی فایده و بی ارزش). این اتحاد چپ کنگره رهبری در دهلی نو مینمودم. منابع نزدیک به خلبان گفت: Gehlot را "سمی" طغیان ثابت خلبان نقطه که Gehlot تا به حال هرگز به او داده احترام و یا درمان او را به خوبی.

در همین حال اتحادیه وزیر Gajendra سینگ Shekhawat که متهم شده است توسط کنگره در نظر گرفتن نقش فعال در اخلال در Ashok Gehlot دولت می گوید که او نمی بینید دو کنگره رهبران دفن تبر در هر زمان به زودی. "این یک اسکریپت داستان و Gehlot است تهیه کننده و کارگردان (از آن); او تصمیم گرفته است از اوج بیش از حد" او می گوید.

ICYMI

سابق J&K سانتی متر عمر عبدالله گفت: او را Chhattisgarh سانتی متر Bhupesh Baghel به دادگاه پس از دوم اشاره کرد که آزادی او از زندان ممکن است مربوط به تحولات در راجستان.

این NCERT است جایگزین تجزیه طلبی در, J&K با سیاست های انتخاباتی و دور انداختن آن وضعیت خاص در یک فصل در کلاس 12 کتاب درسی.

صدها نفر از خانواده ها تحت تاثیر دهلی شورش هنوز در تلاش برای انتخاب کنید تا قطعاتبا جبران خسارت اعلام شده توسط دولت بودند eluding آنها.

PB مهتا می نویسد: یافته های Padmanabhaswamy مورد روشن کردن حقایق خاص. اما وجود دارد گسترده تر سیاسی انشعابات.

این شورای بین المللی کریکت (ICC) به تعویق افتاد 2020 T20 جام جهانی که قرار بود برگزار شد در استرالیا در ماه اکتبر-نوامبر.

Palasbari: جنگل مقامات وزارت ضبط یک فیل وحشی پس از امروز آن را در Hudumpur روستا در Palasbari.فیل آمده بودند از اورنگ پارک ملی و خرابی ایجاد شده در منطقه مسکونی. (PTI عکس)(

و در نهایت...

سیل در آسام را مستغرق 85 درصد از پارک ملی کازیرانگا معروف آن یکی شاخ کرگدن. در حال حاضر 113 حیوانات از جمله 11 کرگدن کشته شده اند و دو کرگدن تسلیم به علل طبیعی. و با این سال سیل گفته می شود "ششم سنگین" در پارک, تاریخ, ترس است که حیوان تلفات افزایش خواهد یافت.

هیچ عمومی دعوت به L K Advani و Kalyan سینگ برای 'bhoomi pujan' در ایودیا برای شروع رم mandir ساخت و ساز مطرح است ابرو در میان کادر که سوخت این جنبش است.

🎧 در آخرین قسمت از سه چیز پادکست, ما نگاه, چرا, بنگلور, تلاش است برای مقابله با گسترش COVID-19 پس در ابتدا ظاهری در بالای همه چیز.

تا فردا

للا پراساد G

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن