جلسه توجیهی روزانه: Nirmala Sitharaman مصاحبه افزایش در قایق های گشت و بیشتر

نوشته شده توسط للا پراساد | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 9:12:53 am نگاهی به اخبار ا

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط للا پراساد | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 9:12:53 am
india lockdown, india coronavirus, india covid-19, india lockdown migrants, arvind subramaniam, aurangabad train accident, US coronavirus نگاهی به اخبار امروز, مارس 20 سال 2020 است.

خوانندگان عزیز

یک تکه بزرگ از هفته گذشته خبری رو صرف تومان 20 lakh کرور اقتصادی بسته که شد منتشر شده در پنج تراشه ها جای دادند و این سطح از انتقاد و آن را جذب به عنوان بار مالی بود, در واقع 1.1 درصد از تولید ناخالص داخلی. زمانی که این آمد در مصاحبه ای با بیان, وزیر دارایی Nirmala Sitharaman گفت: وزارت است "hid هر چیزی از مردم". او همچنین صحبت در مورد کسری کسب درآمد و چگونه کار خود را پایان نیست با این اطلاعیه ها.

* به نظر می رسد ارتش چین نیست بنابراین مشتاق حفظ اجتماعی فاصله نزدیکی Pangong Tso یک دریاچه در شرق لاداخ. آن را تنها دو هفته پیش که هندی و چینی سربازان به ضربات و هوایی جت های جنگنده را به هوا بردند. در حال حاضر چین با تشدید گشت و اعزام بیشتر قایق در دریاچه. در دهلی نو با این حال افسران ارتش نگهداری می شود که این حوادث هستند "معمولی لاک فعالیت".

* یک واکسن آزمایشی توسط شرکت زیست فناوری نشان داده است نتایج امیدوار کننده البته در هشت بيمار. اما چرا این خبر را ارسال کرده است بازارهای سهام ایالات متحده افزایش است که دلیل آن نیز نشان داد که عمده نگرانی های ایمنی. ما نگاهی به آنچه واکسن تشکیل شده است و چگونه کار می کند, چه آزمایشات نشان داد و چه بسیاری از مراحل است که باقی می ماند.

* با مستند قرار دادن فشار بر درآمد بسیاری از بانک ها و شروع یو پی اس در حال یادگیری است که اشغال نخست املاک و مستغلات در شهرستانها در حال تبدیل به یک تخلیه در خود فرو ریختن منابع است. را از بخش خصوصی وام دهنده IndusInd بانک. آنها به تازگی خالی یکی از آن برجسته-واقع اجاره فضاهای اداری در بمبئی.

* مهاجران مهاجرت آغاز شده است به نمایش در بمبئی پر بسته بندی شده مناطق زاغه. ردیف و ردیف خانه ها گاهی تمام خطوط شده اند خالی در Dharavi, ماندالا, شیواجی ناگار Shastri Nagar و Malvani. غیر رسمی برآورد peg تعداد کارگر Mumbaikars که در سمت چپ این شهرستان پس از تحمیل مستند — یا در پا و یا گیر کردن تو بازی سواری یا سوار اتوبوس و راه آهن' ویژه Shramik قطار — در 6 تا 8 لاخ.

* Odisha دارای چالش های دوقلو در دست – سیکلون و یک بیماری همه گیر. به عنوان طوفان Amphan سر به سمت غرب بنگال و چند منطقه از Odisha در هشدار به مقامات ارشد در Odisha گفت: یک چالش مهم بود که بسیاری از ساختارهای مورد استفاده قرار گیرد به عنوان تخلیه مراکز در حال حاضر عملکرد به عنوان قرنطینه امکانات.

* بین المللی کریکت شورای diktat در تنها با استفاده از عرق و بزاق — روش قدیمی برای درخشش ball — کم اهمیت است. با وجود ممنوعیت بزاق در محل این ویروس می تواند همچنان به سفر از طریق آلوده بدون علامت بازیکن. و اگر چه این ویروس می کند گسترش از طریق تعریق (عرق) اقلام لمس توسط بسیاری از مردم (توپ و غیره.) می تواند یک خطر.

* Sylvia Jaggi Vasudev مارس 15 ستون در IE در معرض عدم درک از چپ و کمونیسم و دموکراسی اجتماعی و نابرابری های شهروندی, آزادی, درد و رنج, آزادی, ساختار قدرت و ظلم و ستم می نویسد نوازنده TM کریشنا.

تا فردا

للا پراساد G

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن