جلسه توجیهی روزانه: Covid نتایج مهاجران وارد بیهار بالا بردن پرچم قرمز برای دهلی نو

نوشته شده توسط للا پراساد | به روز شده: مارس 19 سال 2020 9:51:48 am نگاهی به اخبار امروز, مارس 19 س

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط للا پراساد | به روز شده: مارس 19 سال 2020 9:51:48 am
india lockdown, india coronavirus, india covid-19, india lockdown migrants, arvind subramaniam, aurangabad train accident, US coronavirus نگاهی به اخبار امروز, مارس 19 سال 2020 است.

خوانندگان عزیز

یک روز از مرحله چهارم از مستند در سراسر کشور مشخص شده بود جلسات مطبوعاتی ریاست وزرای ارشد اعلام چه محدودیت هایی در حال آرام بودن توسط دولت های خود را برای کشورهای مربوطه تا مارس 31. لیستی از بایدها و نبایدها شده است در اجازه می دهد مراکز سینما, رستوران ها, موسسات آموزشی به عنوان کارگردان این مرکز اما به طور گسترده ای متنوع در چه اجازه خواهد داشت. در اینجا آنهایی که ایستاده بود

👉 کارناتاکا سانتی متر و گفت: مردم از چهار ایالت گجرات, Tamil Nadu, Maharashtra و کرالا — خواهد بود محروم از ورود به دولت است. دولت دستور صادر ساعت بعد ساخته شده است هیچ اشاره کرد.

👉 کرالا مجاز آرایشگر مغازه ها باز اما مشتریان باید خود را با حوله.

👉 , West Bengal گفت: آن را نمی خواهد اعمال شب مقررات منع رفت و آمد در آن مردم. اما دولت با صدور اطلاعیه بعد در شب گفت: وجود خواهد داشت محدودیت در جنبش بین 7 ساعت و 7 هستم.

👉 Telangana است تحمیل 1,000 تومان جریمه برای کسانی که با پوشیدن ماسک.

👉 دهلی نو گفت: Resident انجمن رفاه (RWAs) باید جلوگیری از هر فرد از انجام خدمات و وظایف مجاز در زیر دستورالعمل. این بدان معنی است که آنها می تواند به توقف داخلی کمک می کند و دیگران را از ورود به جوامع است.

* تست کارگران مهاجر که در حال بازگشت به بیهار نشان داده است حضور زیادی بدون علامت جمعیت در دهلی نو. از 835 نمونه های گرفته شده از کارگران مهاجر که در بازگشت از دهلی نو به عنوان بسیاری از 218 بودند Covid مثبت است. این آثار را به رای مثبت بیش از 26 درصد در حالی که نرخ در سرمایه های ملی است که حدود 7 درصد.

* با افزایش مهاجران بازگشت به بیهار روستاها در کشور مبارزه کرده اند و به جای همه آنها در مراکز قرنطینه. پنج لاخ مهاجران بازگشته اند و 40 ، 000 از آنها در حال ورود روزانه برای یک هفته گذشته. در Dhouri ایجاد ترتیبات ساخته شده اند به جای فقط برای کسانی که در آینده برای مناطق قرمز. در حالی که مردم از ورود به دولت از نارنجی و سبز مناطق در حال رفتن به خانه.

* در ضمن Telangana می تواند نشستن در یک بحران خاص خود را دارد با توجه به اینکه دولت تا به حال انجام شده فقط 22,842 Covid-19 انجام شد. همسایه آندرا پرادش بود که تاریخ انجام 2.1 لاخ آزمون تقریبا ده برابر بیشتر از Telangana. تامیل نادو تا به حال انجام شده بیش از 2.9 لاخ آزمون توسط آن است. بنابراین تعداد موارد مثبت می تواند بیش از 1,551 گزارش در Telangana به عنوان دانشمندان می گویند وجود ارتباط مستقیم بین تعداد آزمایشات انجام شده و caseload. Telangana دفاع: آن را تنها پس از دستورالعمل شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) و تست فقط آن دسته از بروز علائم ، Telangana نیز تست بدن مرده تا زمانی که یک دادگاه در مارس 14 کارگردانی آن را به افزایش ambit از آن تست چتر. این به این معنی وجود دارد هیچ تصویر روشنی از چگونه بسیاری از مرده بود از Covid-19.

* پزشکان داده بود ماهاراشترا وزیر مسکن Jitendra Ahwad شانس بقا — 30 درصد به طور دقیق پس از او آزمایش postive برای Covid-19 آوریل است. او حتی در ونتیلاتور برای سه روز. Ahwad که با موفقیت مبارزه با عفونت است که در حال حاضر پر از ستایش برای پزشکان و پرستاران که به او "مادرانه مراقبت". "من فکر می کنم به زودی از آن خواهد شد مانند آنفلوانزای فصلی... ما باید با آن زندگی می کنند. ما باید از شر مردم از ترس از coronavirus," او می گوید.

* ارشد کنگره رهبر Kapil Sibal می نویسد که قوه قضائیه باید با صحبت کردن و نگه داشتن دولت به حساب آن اداره Covid-19 بیماری همه گیر.

"این واقعیت که مهاجران را انتخاب کرده اند به راه رفتن چنین مسافت های طولانی است به اندازه کافی اثبات از حالت بی تفاوتی و یا ناکارآمدی. به اطمینان حاصل شود که امکانات از جمله (امداد اردوگاه) ساخته شده در دسترس است تنها راه دادگاه را اجرایی کرد. اگر دادگاه دنبال راه های دیگر اجرایی خواهد شد که یک اجرای رایگان. حتی در زمان جنگ از قانون اساسی است نه سکوت. همه موسسات در شرایط اضطراری باید احترام تا حد امکان از حقوق اساسی شهروندان است."

* یک سوال در بازگشت مهاجران به شهرها اتحادیه وزیر Nitin کرد که مهمان در هند اکسپرس e-Adda گفت که در حالی که آن را دشوار خواهد بود برای به دست آوردن کارگران مهاجر که سمت چپ برای بازگشت به ساخت مراکز مانند Gurugram و پونا در کوتاه مدت نیاز به ایجاد "اعتماد به نفس در ذهن خود" برای بازگشت ضروری بود.

* سازمان بهداشت جهانی (WHO) مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus اعلام کرده است که وجود خواهد داشت مستقل کاوشگر در اولین به منشاء Covid-19 ویروس پس از 61 کشور جهان از جمله هند نقل مکان کرد و یک قطعنامه در مجمع بهداشت جهانی (بهداشت). به ما گفت: همه گیر بود "چرخید خارج از کنترل" در بخشی به دلیل پر هزینه "شکست" توسط چه کسی.

* پروفسور K Srinath ردی عضو ICMR را Covid-19 وظیفه نیروی مهمان بود در نسخه اول توضیح داد: هفته گذشته است. در اینجا چیزی است که او گفت: در راه رو به جلو پس از مستند:

"خب من فکر نمی کنم ما می توانیم زندگی می کنند در حبس دائم از مستند ما باید برای رفتن تلفن همراه اما همچنین اطمینان حاصل کرد که بازگشایی مدارس برای کودکان و.... وجود دارد بسیاری از عناصر اجتماعی نیز که نیاز به ترمیم. اما ما باید آن را با مراقبت. ببینید شما نمی قادر خواهد بود برای تست هر فرد در خیابان... اما ما باید به بستگی به فاصله فیزیکی و ماسک در اماکن عمومی و همچنین بهداشت دست به عنوان عناصر مهم برای یک مدت زمان طولانی برای آمدن اگر ما به کم کردن سرعت انتقال و همچنین اطمینان حاصل شود که مرگ و میر موجود و نه افزایش. به اطمینان حاصل شود که ما شامل انتقال و همچنین به عنوان آنجا که ممکن است من به خصوص تاکید مهار بین شهری و مناطق روستایی است."

* حداقل سه کشور از جمله تامیل نادو ناراحت هستند در این مرکز برای تحمیل شرایط متحده در مورد آنها نیاز به افزایش وام های اضافی. یکی از شرایط ذکر شده توسط این مرکز قطع برق رایگان برای کشاورزان است. این مرکز خواسته متحده به سوئیچ به طور مستقیم بهره مند انتقال به جای.

* Super Cyclone Amphan است بسته شدن در اوریسا و بنگال غربی در سرعت 14 kmph. در 2.30 am آن وضع 570 کیلومتری جنوب Odisha را پردیپ, 720 کیلومتری جنوب-جنوب غربی Digha در غرب بنگال. آهنگ ما به روز رسانی های زنده در اینجا.

تا فردا
للا پراساد G

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن