طوفان تهدید خط تیره ماهیگیران امید برای 'گرفتن' بعد از مدت ها در گجرات

نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 6:25:02 am ماهیگیران به قایق خود را

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 6:25:02 am
Coronavirus lockdown, cyclone Nisarga, fishing season, Gujarat news, Indian express news ماهیگیران به قایق خود را به ایمنی در Umargam taluka از کونت در گجرات. (اکسپرس عکس توسط جاوید رجا)

Dattatray Davne, 55 بود در دریا پس از روز شنبه امید را برای این فصل از دست رفته در طول مستند. اما گروه او بخشی بود که به زودی نا امید با هشدار طوفان Nisarga در دریای عرب شد و مجبور به بازگشت به ساحل. ماهیگیری فصل به پایان می رسد در ژوئن 15, اما در حال حاضر آنها را به صبر بیشتر مشاوره های قبل از جسارت کردن به دریا.

زمانی که هند اکسپرس ملاقات Davne ماهیگیران بودند لنگر قایق خود را در Nargol ساحل و پوشش آنها را با ورق های پلاستیکی. آسمان ابری بود و آن آغاز شده بود نم نم باران.

"این است که در پایان فصل و ما شده اند در دریا برای دو روز گذشته امید به گرفتن خوب است. ما حدود 13 مایل دریایی هنگامی که ما اطلاعات را از دیگر ماهیگیران که یک گردباد در حال توسعه است و ممکن است از طریق تصویب جنوب گجرات. گارد ساحلی مقامات در قایق خود را نیز به ما گفت و ما بازگشت. تا به حال ما منتظر برای یک روز بیشتر, ما ممکن است خوب گرفتن. در حال حاضر ما باید صبر کنید تا ما بیشتر دستورالعمل از مقامات می گوید:" Davne رئیس جمهور Nargol انجمن ماهیگیران بود که به همراه دو پسر خود را.

به گجرات دولت تخلیه نزدیک به 79,000 افراد ساکن در مناطق ساحلی از بهروچ سورت Navsari و کونت روز سه شنبه با 6000 نفر از آنها از ولسد به تنهایی.

معروف سیاه و سفید شن و ماسه ساحل Tithal بسته شد برای بازدید کنندگان و پلیس مستقر شدند.

این جزر و مد بالا در Tithal شد, تنها راه باقی مانده نشانه هایی از طوفان به عنوان متوسط بارندگی با سرعت بالا باد آورده عظیم رهایی از گرمای سوزان.

صبح روز سه شنبه دو NDRF وارد تیم در منطقه و در زمان سهام از وضعیت در روستاهای ساحلی و Tithal ساحل به عنوان افراد تصمیم به ماندن در خانه در ولسد شهر. مغازه ها باز بودند با مشتریان.

در ولسد و 35 روستا — 18 در ولسد taluka 13 در Umargam taluka و 4 در Pardi taluka — قرار داده شد و در حالت آماده باش در نمایی از طوفان. "ما منتقل حدود 6000 نفر از روستاهای ساحلی به 35 خانههای امن در اماکن نزدیک حداکثر تعداد بودن در Umargam taluka که در آن خانواده ها ماندن در 145 kutcha خانه منتقل شد. ما نیز mantaining Covid-19 پروتکل در خانههای امن که در آن مواد غذایی و دیگر امکانات ارائه شده است. ترتیبات ساخته شده اند و در بیمارستان ها برای مقابله با شرایط اضطراری. ما به خوبی آماده" گفت: ولسد منطقه جمع آوری RR راول که در زمان شارژ از منطقه در روز دوشنبه.

صدها نفر از ماهیگیران بازگشت به Nargol روستا در Umargam taluka از دریا توسط دوشنبه شب پس از طوفان هشدار. روستای توسط Mangela ماهیگیران جامعه هر چند بسیاری از ساکنان حدود 10000 نفر کار در کارخانه های مختلف در نزدیکی Sarigam GIDC و Umargam GIDC. بسیاری از ماهیگیران کار به عنوان دستیار در شناورهای بزرگتر در دیو اوخا و Porbander.

"در طول دو ماه گذشته با توجه به مستند, کسب و کار ما رفت 60 درصد است. پسر من و من قرار بود دور روستاها به فروش ما گرفتن از میگو pomphret خرچنگ دریایی, خرچنگ, و غیره. ما رو از دست دادن و فقط زنده ماندن. من برنامه ریزی برای ارسال پسران من برای برخی از کار های دیگر هنگامی که مستند آسانسور. من سعی خواهد کرد تا آنها را در برخی از صنایع در وپی یا Sarigam می گوید:" Davne.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب