طوفان Nisarga: نزدیک به 15,000 از Raigad نقل مکان کرد و به مکان های امن تر

نوشته شده توسط NAO JANWALKAR | بمبئی | به روز شده در: 3 ژوئن 2020 11:58:17 am گردباد 'Nisarga' انتظ

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
نوشته شده توسط NAO JANWALKAR | بمبئی | به روز شده در: 3 ژوئن 2020 11:58:17 am
Cyclone Nisarga, Nisarga landfall today, Raigad residents evacuated, Mumbai cyclone Nisarga, Alibagh nisarga, Mumbai news, Indian express گردباد 'Nisarga' انتظار ریزش زمین نزدیک به Alibag در روز چهارشنبه. (Express photo by Narendra Vaskar)

حدود 15000 نفر در Raigad شده اند تخلیه و نقل مکان به مکان های امن تر, ساعت قبل از وقوع توفان Nisarga' است که انتظار می رود به ریزش زمین نزدیک به Alibagفقط بیش از 100 متر در جنوب بمبئی در ماهاراشترا منطقه Raigad روز چهارشنبه بعد از ظهر.

صحبت به هند اکسپرس, Raigad نگهبان وزیر و وزیر امور خارجه گردشگری Aditi Tatkare گفت: مردم ساکن در نزدیکی دریا در talukas از جمله Shrivardhan, مورود و Alibaug خواسته شده است به تخلیه خانه های خود و حرکت در هر دو با یک خویشاوند یا به یک حمل و نقل پناهگاه در Zilla Parishad مدارس.

به دنبال طوفان Nisarga پیش بینی آب و هوا در امروز زندگی می کنند به روز رسانی

Tatkare, NCP MLA از Shrivardhan که بازدید مورود و Shrivardhan روز سه شنبه گفت: "برخی از مردم خواسته اگر لازم است به حرکت در خارج از خانه های خود را, بنابراین ما به آنها گفت: این گردباد نیست و مانند هر طوفان ممکن است آنها را قبل از دیده می شود. در Shrivardhan ما تخلیه حدود 2500 نفر و حدود 2000 رفت با بستگان خود را. برای بقیه ما باید ترتیبات ساخته شده در ZP مدارس" گفت: Tatkare.

او گفت که مردم توصیه به حرکت در با بستگان در مورد هر یک از آنها نگهداری در قرنطینه برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

بخوانید | دست و پنجه نرم کردن با ویروس پلقر روستاییان تمایلی به تغییر

او همچنین گفت: NDRF مستقر شد در Raigad دو روز گذشته و در مورد وجود دارد این است که در مقیاس بزرگ تخریب JCBs نیز آماده برای پاکسازی جاده ها. ایالت ماهاراشترا برق مدیره (MSEB) و Bharat Sanchar Nigam محدود (BSNL) تغییر داده شده است برای برقراری ارتباط در صورت اختلال در تغذیه و یا ارتباطات است.

بخوانید | به طوفان نزدیک 3 NDRF تیم در حالت آماده باش در Mumbai 2 هر کدام در پلقر & تانه

Tatkare گفت که ماهیگیران توصیه به روشنی از اعماق دریاها از مارس 27 ژوئن 4. با ماهیگیران در حال حاضر بازیگران در ضرر و زیان در طول مستند و در حال حاضر امکان تخریب اموال خود را Tatkare گفت که تعداد کمی از آنها را که عقب گاو خواسته شد برای حرکت کردن با گاو خود را. اما unseasonal بارش 20 روز پشت هم تا به حال خدشه دار امرار معاش خود. دولت هم تا به حال ساخته شده است یک مورد را جبران Tatkare اضافه شده است.

او گفت که تخریب تیم ارزیابی تنظیم شده است تا در سطح منطقه در Raigad است که نوسان به عمل بلافاصله پس از طوفان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب