طوفان Nisarga: ماهاراشترا سانتی متر و مردم را به باقی می ماند هشدار

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 10:43:20 pm هند و هواشناسی بخش (آی)

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 10:43:20 pm
Weather Forecast Today LIVE: Cyclone Nisarga to make landfall at Maharashtra’s Alibaug on June 3 هند و هواشناسی بخش (آی) روز سه شنبه گفت که طوفان "Nisarga" است که به احتمال بسیار زیاد به شدت به یک "شدید طوفان بهداشت حرفه ای" بیش از 12 ساعت بعد و صلیب ماهاراشترا و جنوب گجرات ساحل در روز چهارشنبه. (ناسا)

با طوفان Nisarga بلندی بیش ماهاراشترا ساحل و انتظار برای یک ریزش زمین در 12 ساعت بعد Maharashtra وزیر Uddhav Thackeray جمعه از مردم خواست در دولت هشدار باقی می ماند.

"گردباد می تواند شدید تر از آنهایی که دولت مواجه شده است و تا حال حاضر....فردا و روز بعد بسیار مهم در مناطق ساحلی" Thackeray گفت. "فعالیت های که تا به حال از سر گرفت (به عنوان بخشی از کاهش مستند شامل coronavirus) نگه داشته شود بسته وجود دارد برای دو روز آینده در نمایی از طوفان...مردم باید هوشیار باقی می ماند."

در یک سخنرانی تلویزیونی, آدرس Thackeray گفت: طوفان در انتظار ضربه زدن به دولت کمربند ساحلی بعد از ظهر چهارشنبه و به اشتراک گذاشته شده یک لیست از `داس و اصلا در این وضعیت است. بمبئی خان و پلقر قرار داده شده است در هشدار قرمز تا 4 ژوئن.

هند و هواشناسی بخش (آی) روز سه شنبه گفت که طوفان Nisarga است که به احتمال بسیار زیاد به شدت به یک "شدید طوفان بهداشت حرفه ای" بیش از 12 ساعت بعد و صلیب ماهاراشترا و جنوب گجرات سواحل چهارشنبه. این طوفان بهداشت حرفه ای را در شمال ماهاراشترا و مجاور جنوب گجرات ساحل بین Harihareshwar و دامان نزديک به Alibaug (در Maharashtras Raigad) در ژوئن 3 به عنوان یک شديد و طوفان بهداشت حرفه ای با حداکثر پایدار باد 100-110 gusting به 120 kmph یک آی رسمی گفت.

"همانطور که در مسیر سیستم آن است که انتظار می رود به ریزش زمین در جایی در نزدیکی جنوب بمبئی. اما از آن است که یک سیستم پویا و منوط به تغییر در بعد از 24 تا 48 ساعت است. بمبئی است که در این مسیر خواهد شد و احساس نامطلوب تاثیر (در حال توسعه) cyclone" سونیتا Devi یک دانشمند در منطقه ای تخصصی هواشناسی, مرکز دهلی نو گفت.

طوفان Nisarga می آید هفته پس از Super Cyclone Amphan آمار بنگال غربی Odisha و بنگلادش است. ساکنان امتداد سواحل ماهاراشترا و گجرات هشدار داده شده است از طوفان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب