طوفان Amphan: West Bengal آسام و هند بریس برای سرشار رودخانه ها و جاری شدن سیل

نوشته شده توسط Anjali Marar | پونا | به روز شده: مارس 19 سال 2020 5:00:15 pm باران به شدت انتقاد کر

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Anjali Marar | پونا | به روز شده: مارس 19 سال 2020 5:00:15 pm
weather, weather forecast today, odisha weather, west bengal weather, weather today, today weather, cyclone amphan, cyclone amphan latest news,cyclone amphan today update, cyclone amphan rains, cyclone amphan oisha, cyclone amphan west bengal, cyclone amphan tamil nadu, cyclone amphan andhra pradesh, cyclone amphan rains, cyclone amphan weather, cyclone amphan latest news, cyclone amphan odisha, odisha rains باران به شدت انتقاد کرد کلکته روز دوشنبه به عنوان ملاقات گروه هشدار داد از آسیب های گسترده ای را در Hooghly, هوره جنوبی و شمالی 24 Parganas و شرق Midnapore مناطق. (اکسپرس عکس)

با در نظر سوپر گردباد 'Amphan' ساخت یک ریزش زمین فردا اداره منابع آب صادر کرده است یک هشدار سیل برای 26 ولسوالی در غرب بنگال و آسام و هند.

جاری شدن سیل خواهد شد در ارتباط با سنگین به بارش باران های سنگین ناشی از توفان Amphan پیشبرد landwards از خلیج بنگال. همانطور که در روز سه شنبه بعد از ظهر Super Cyclone Amphan است که انتظار می رود به ریزش زمین در طول Digha در غرب بنگال و Hatiya سلیمان در بنگلادش و حفظ سرعت در محدوده بین 155 – 165km / hr gusting به 195km / hr on May 20.

با توجه به ویژه سیل هشدار صادر شده توسط اداره پیش بینی سیل در روز سه شنبه بارش مداوم می تواند منجر به افزایش قابل توجهی در سطح آب بسیاری از رودخانه های کوچک و rivulets در طول Gangetic, West Bengal.

هند هواشناسی بخش (آی) هشدار داده است که مناطق در غرب بنگال خواهد شد به شدت ضربه با عمده تخریب به گل خانه های خطوط برق و درختان.

رودخانه ها در غرب بنگال یعنی Kangsabati, Ajoy بالا Mahananda, Mayurakshi را ببینید یک موج در سطح آب.

باران سنگین می تواند باعث جاری شدن سیل شهری در شهرستان کلکتا علاوه بر تاثیر ولسوالی Madinipur, 24 Parganas, Hoogly, مورشیدبد, Malda و دینجپور طی دو روز آینده.

جاری شدن سیل شدید پیش بینی شده است در امتداد رودخانه در Jalpaiguri, Alipurdaur و Coochbehar مناطق غرب بنگال. مشابه سیل است که انتظار می رود در دولت ناحیه شمالی در آوریل 20 و 21. رودخانه Teesta, Torsa, Jaldhaka, Raidak و Sankosh می تواند نقض خود را در بانک.

رانش زمین و سیل می تواند ضربه های شمالی و مناطق جنوبی هند زیر سنگین downpour هوا طی 48 ساعت آینده.

در حالی که این بارندگی به علت طوفان خواهد بود ثبت شده در غرب آسام آن هشدار داده شده است که رودخانه ها در جرحت منطقه می تواند تجربه یک افزایش در سطح آب.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن