طوفان Amphan پیش بینی آب و هوا در امروز زندگی می کنند به روز رسانی: 12 ولسوالی در Odisha در هشدار به دولت پرانتز ممکن است طوفان

پیش بینی آب و هوا گزارش طوفان Amphan زنده: طوفان Amphan پیش بینی آب و هوا در امروز زندگی می کنند به روز رسان

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
پیش بینی آب و هوا گزارش طوفان Amphan زنده:

طوفان Amphan پیش بینی آب و هوا در امروز زندگی می کنند به روز رسانی: به خوبی مشخص شده کم فشار بیش جنوب شرقی خلیج بنگال است که تمام مجموعه به شدت به افسردگی در 12 ساعت بعد هند هواشناسی بخش (آی) روز جمعه گفت. آب و ادارات نیز پیش بینی است که آن را بیشتر تشدید به یک سیکلون طوفان توسط شب مه 16.

"آن است که به احتمال بسیار زیاد به حرکت northwestwards ابتدا تا مارس 17 و پس از آن دوباره منحنی شمالی-northeastwards به سمت شمال خلیج بنگال بین ممکن است 18-20" این گروه گفت: در آخرین اطلاعیه مطبوعاتی. آب و آژانس همچنین پیش بینی "نامطلوب آب و هوا" در خلیج بنگال و مجاور دریای آندامان و همراه و خاموش آندرا پرادش اوریسا و بنگال غربی سواحل بعد 5-6 روز. (اینجا را کلیک کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد آب و هوا امروز)

Odisha است آماده برای یک ممکن است طوفان با قرار دادن 12 مناطق ساحلی در هشدار روز جمعه و درخواست جمع به ترتیب جایگزین خانههای امن برای مردم است.

ماهیگیران نیز توصیه شده است نه به سرمایه گذاری به جنوب و مرکزی خلیج بنگال از مه 15. IMD گفت: در یک نسخه. کسانی که در دریا بیش از این مناطق توصیه به بازگشت به سواحل مه 15.

کم فشار منطقه بیش جنوب شرقی خلیج بنگال است. (IMD)

طبق اطلاعات اولیه از هند هواشناسی بخش (آی) افسردگی ممکن است به احتمال زیاد دوباره به منحنی از راه خود را به شمال-شمال شرق جهت و حرکت در خلیج بنگال Odisha ویژه امداد کمیسر P K ینا گفت.

"سرعت افسردگی جنبش هنوز به طور مسلم و آی است که هنوز برای پیش بینی محل ریزش زمین ممکن است طوفان. ممکن است در شمال Odisha غرب بنگال یا حتی در بنگلادش" ینا به نقل از به نقل از خبرگزاری PTI.

بخوانید | پونا برای دریافت رعد و برق و باران در آخر هفته: IMD

او همچنین گفت که برنامه های ساخته شده برای قبل از موقعیت ODRAF, NDRF و آتش پرسنل خدمات اگر این وضعیت مطرح می شود. آنها را نجات مردم به احتمال زیاد به تحت تاثیر احتمالی فاجعه و روشن جاده ها اگر آنها مسدود شده است.

در همین حال دبیر کل Asit Tripathy خواسته است تا جمع به آماده شدن برای بدترین صرف نظر از آنچه که آی پیش بینی کرد. "من می دانم که شما در حال مبارزه با این بیماری همه گیر... در حال حاضر ما نیاز به مردم ممکن است طوفان از وضعیت. آماده شدن برای بدترین آماده. برای احتمال نهایی," او گفت:.

رکود فعلی اگر تبدیل به یک طوفان می تواند به عنوان 'Amphan'. سیکلون طوفان نام از طریق یک سیستم است که موافقت شد با هشت کشور عضو گروه به نام WMO/ESCAP در سال 2004.

هر Tropical Cyclone حوضه در جهان دوار خود لیست از نام. این کشورها ارائه هشت نام هر کدام به ترتیب 8×8 جدول. پس از 64 به نام خسته از هشت کشور پیشنهاد خواهد کرد لیست تازه از نام.



is.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن