طوفان Amphan: Odisha ارزیابی خسارت با تشکر از آی برای سر تا

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 3:44:10 am در دیدار با کابینه

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 3:44:10 am
cyclone amphan, cyclone amphan latest news,cyclone amphan updates, cyclone amphan inpact, cyclone amphan kolkata, cyclone amphan rains, cyclone amphan oisha, cyclone amphan west bengal, cyclone amphan kolkata, cyclone amphan tamil nadu, cyclone amphan andhra pradesh در دیدار با کابینه وزیر راجیو Gauba, Odisha دبیر کل Asit Tripathy "تشکر آی برای خود پیش بینی دقیق در مورد مسیر و شدت طوفان و گفت که این کمک Odisha در پیشبرد آماده سازی". (اکسپرس عکس Shantanu Chowdhury)

Odisha در ادامه به بررسی آسیب های ناشی از طوفان Amphan در روز پنج شنبه حتی آن را به عنوان اثر قرار داده و به امداد و نجات اقدامات است. در حالی که گفته شده است وجود دارد برخی از برق و کشاورزی, خسارت تاثیر بسیار خفیف تر از در همسایه, West Bengal.

در حالی که گزارش وجود دارد که سه نفر از جمله دو ماهه شد, کشته در طوفان حوادث مرتبط شده است وجود دارد هیچ تایید رسمی تا کنون.

در دیدار با کابینه وزیر راجیو Gauba, Odisha دبیر کل Asit Tripathy "تشکر آی برای خود پیش بینی دقیق در مورد مسیر و شدت طوفان و گفت که این کمک Odisha در پیشبرد آماده سازی".

دولت آزادی گفت: "در جامعه آگاه ساخته و هشدار از طریق 61.26 لاخ اس ام اس, پیام, خودرو نصب بلندگوهای هشدار آژیر و پیام های صوتی از 46 برج در مناطق آسیب پذیر. اداری راه اندازی به روستای سطح نگه داشته بود در تمام آمادگی. این prepositioned تیم شامل 16 NDRF, 15 ODRAF, 217 خدمات آتش تیم 75 OFDC تیم است. Apada Mitras و نیروی کار تیم نیز prepositioned در مکان های استراتژیک. علاوه بر این 20 OFDC, 4 ODRAF و 17 خدمات آتش تیم نگه داشته بودند ایستاده برای پاسخ فوری در مورد هر احتمال است. حدود 500 DG مجموعه 1513 اشتعال برج چراغ و 1500 اره اعزام شدند."

مقامات گفت که طبق گزارش های اولیه به عنوان بسیاری از 89 بلوک 1500 گرم panchayats و 6,745 روستاهای آسیب دیده ناشی از طوفان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب