طوفان Amphan باعث ریزش زمین در غرب بنگال ویران کردن

نوشته شده توسط Santanu Chowdhury | Digha | به روز شده: May 20, 2020 8:10:50 pm طوفان Amphan: در کلک

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Santanu Chowdhury | Digha | به روز شده: May 20, 2020 8:10:50 pm
cyclone amphan, cyclone amphan latest news,cyclone amphan today update, cyclone amphan rains, cyclone amphan oisha, cyclone amphan west bengal, cyclone amphan kolkata, cyclone amphan tamil nadu, cyclone amphan andhra pradesh, cyclone amphan rains, cyclone amphan weather, cyclone amphan latest news, cyclone amphan odisha, odisha rains طوفان Amphan: در کلکته طوفان آغاز شد و با سرعت از 69 kmph اما آن رسیده 105 kmph در حدود 5. 52 بعد از ظهر و پس از آن افزایش یافته و شدت آن (اکسپرس عکس Shantanu Chowdhury)

بسیار شدید و گردباد Amphan محصل در مناطق ساحلی ایالت بنگال غربی در حدود 2. 30 بعد از ظهر روز شنبه ترک یک دنباله از تخریب ، طوفان آمار دولت در زمانی که آن را در حال حاضر در تلاش برای مبارزه با Covid 19 گسترش یافته است.

با توجه به آی های بسیار شدید طوفان بهداشت حرفه ای Amphan عبور, West Bengal-بنگلادش ساحل بین Digha (بنگال) و Hatiya سلیمان (بنگلادش) در سراسر Sunderbans (بنگال) در نزدیکی عرض جغرافیایی 21.65 N و طول جغرافیایی 88.3 E بین 3.30 ساعت 5.30 pm با سرعت از 155-165 kmph gusting به 185 kmph.

در کلکته طوفان آغاز شد و با سرعت از 69 kmph اما آن رسیده 105 kmph در حدود 5. 52 بعد از ظهر و پس از آن افزایش یافت. مناطق شرق Midnapore, South 24 Parganas, و, North 24 Parganas شد بدترین تحت تاثیر قرار. این همان مناطق بودند تحت تاثیر طوفان بلبل در نوامبر سال 2019.

به دنبال طوفان Amphan پیش بینی آب و هوا در امروز زندگی می کنند به روز رسانی

دو زن کشته شدند در Howrah منطقه و Minakhan منطقه South 24 Parganas منطقه در بنگال با توجه به ریشه کنی درختان. تایید رسمی است در انتظار.

از صبح باران های سنگین و بادهای قوی کتک شهرهای ساحلی از Digha, Tajpur, Shankarpur, Mandarmani, Bakkhali, Kakdwip و هالدیا.

cyclone amphan, cyclone amphan latest news,cyclone amphan today update, cyclone amphan rains, cyclone amphan oisha, cyclone amphan west bengal, cyclone amphan kolkata, cyclone amphan tamil nadu, cyclone amphan andhra pradesh, cyclone amphan rains, cyclone amphan weather, cyclone amphan latest news, cyclone amphan odisha, odisha rains یک مرد را پوشش می دهد خود را با یک ورقه پلاستیکی و پیاده روی در باران پیش از طوفان Amphan ریزش زمین در Bhadrak منطقه در Odisha. (AP)

به عنوان شدت طوفان و باد و جمع آوری سرعت ریشه کنی درختان و آسیب رساندن برق لهستانی. تعداد زیادی از گل خانه ها در مناطق ساحلی فرو ریخت. تعدادی از سدهای شکسته شده در مناطق ساحلی و گزارش از جاری شدن سیل در مناطق کم دروغ شد در آینده از مناطق مختلف در South 24 Parganas و, North 24 Parganas منطقه. برق قطع شد در مناطق ساحلی و بدتر مناطق آسیب دیده به عنوان یک اقدام احتیاطی توسط مقامات.

با توجه به ملاقات مقامات آن را 5 تا 6 ساعت برای طوفان به پاس بیش از بنگال و باران ادامه انتظار می رود تا جمعه. به گفته مقامات میزان آسیب و از دست دادن زندگی را نمی توان مسلم و قطعی نیست مگر اینکه طوفان به پایان می رسد.

در Pics | چگونه بنگال Odisha نگاه پس از طوفان و باران سیل آسا

وزیر Mamata بانرجی صرف روز در یک اتاق کنترل در حالت دبیرخانه نظارت بر cyclone وضعیت. او مذاکراتی با رئیس هیئت مدیره از مدیران در کلکته شهرداری شرکت Firhad حکیم و در زمان سهام از وضعیت در این شهر است. او برنامه ریزی شده به صرف شب در اتاق کنترل. رئیس جمهوری دیده می شد صحبت به منطقه دادستانی و پلیس سوپرها از مناطق مختلف از جمله Purba Medinipur, شمال و جنوب 24 paranas و صدور دستور از زمان به زمان.

cyclone amphan, cyclone amphan latest news,cyclone amphan today update, cyclone amphan rains, cyclone amphan oisha, cyclone amphan west bengal, cyclone amphan kolkata, cyclone amphan tamil nadu, cyclone amphan andhra pradesh, cyclone amphan rains, cyclone amphan weather, cyclone amphan latest news, cyclone amphan odisha, odisha rains دولت در حال حاضر نقل مکان کرد بیش از 3 لاخ مردم به طوفان پناهگاه در مناطق مختلف. اما دولت تا به حال به هشدار با توجه به Covid 19 وضعیت در بنگال (اکسپرس عکس)

معاون مدیر کل هواشناسی منطقه ای هواشناسی مرکز Alipore, Sanjib Bandyopadhyay گفت: "روند ریزش زمین آغاز شده و در 2.30 pm. در آن طول می کشد 3 تا 4 ساعت برای ریزش زمین. در 2.30 pm ما ثبت شده 130 تا 170 کیلومتر در ساعت بادها در شرق Midnapore و South 24 parganas. در Alipore سرعت از 69 کیلومتر ثبت شد بعد از آن افزایش یافت و به 105. این تنها افزایش خواهد یافت."

در کلکته درختان بی خانمان شدند در بیش از سی و مناطق جدید از جمله Alipore مرکزی خیابان SN بانرجی جاده Bidhan Sarani, شکسپیر, Sarani, Ballygunge میدان Hastings شاهزاده انور شاه جاده Gariahat و دیگران. در بسیاری از نقاط طره بی خانمان شدند با سیگنال های ترافیک. تمام جاده های اصلی مسدود شد. وجود دارد گزارش از ورود آب در برخی از خیابان های بیش از حد و باران ادامه داد: از صبح.

در اینجا تمام پاسخ سوالات شما در طوفان Amphan

1 ساعت دولت بسته Howrah Bridge Vivekananda Setu (دوم Hooghly پل) و همه پلها در کلکته برای ترافیک به عنوان یک اقدام احتیاطی. یک خانه دو طبقه فرو ریخت در Entally منطقه است.

دولت در حال حاضر نقل مکان کرد بیش از 3 لاخ مردم به طوفان پناهگاه در مناطق مختلف. اما دولت تا به حال به هشدار با توجه به Covid 19 وضعیت در بنگال و تلاش خود را برای حفظ اجتماعی فاصله. NDRF دولت و مدیریت بحران تیم با PPE قرار داده شده اند در مناطق آسیب دیده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن