وضعیت فعلی است مانند آزمون مسابقه خطرناک در چوگان: Ganguly در COVID-19 همه گیر

BCCI جمهور Sourav Ganguly عمیقا غمگین و مرعوب ویرانی ایجاد می شود به دلیل COVID-19 همه گیر است و در برابر این

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399

BCCI جمهور Sourav Ganguly عمیقا غمگین و مرعوب ویرانی ایجاد می شود به دلیل COVID-19 همه گیر است و در برابر این بحران بی سابقه ای به بازی در یک مسابقه تست در یک خطرناک جدا.

تزئین بازیکن سابق باز کردن در زندگی تحت مستند با توجه به این رمان coronavirus همه گیر است که ادعا کرده بیش از 2.40 لاخ زندگی در سراسر جهان در حالی که با آلوده کردن بیش از 34 لاخ مردم است.

"این وضعیت یک مسابقه تست بسیار خطرناک جدا. توپ seaming و چرخش به عنوان به خوبی به رودخانه دارای حاشیه های بسیار کمی از خطا" Ganguly گفت: در حالی که صحبت کردن در '100 100 ساعت ستاره' ابتکار آغاز شده توسط تب شبکه.

"پس از ضربه به نمره اجرا می شود و خود را نگه دارید در حلقه امن با این حاشیه خطا و پیروزی در این مسابقه تست," او اضافه شده است.

برنده بی حد و حصر در میدان جنگ در جنگهای شدید در طول روز بازی خود را هنگامی که وجود دارد هیچ کمبود مهیب bowlers سریع و با کیفیت اسپینرها Ganguly وسوسه شد به رسم موازی بین سخت لحظه ها در ورزش و سلامت بحران است.

"این بسیار دشوار است اما ما امیدواریم که که ما را به پیروزی در این مسابقه با هم," او اضافه شده است.

Ganguly ابراز غم و اندوه خود را در تعدادی از زندگی از دست رفته در همه گیر و آسیب های جبران ناپذیری که ناشی از آن است.

همچنین بخوانید: IPL 2020 به طور نامحدود به تعویق افتاد

"من واقعا ناراحت دیدن وضعیت فعلی به دلیل بسیاری از مردم خارج است. ما هنوز در تلاش برای درک چگونه برای جلوگیری از این بیماری همه گیر" او گفت:.

"این فضای سراسر جهان است و واقعا برایم ناراحت کننده است. ما نمی دانیم که چه زمانی و از کجا آمد - ما تمام شد آمادگی برای این," او اضافه شده است.

نه فقط ناراحت Ganguly اذعان او نمی تواند کمک کند احساس بزرگ می ترسم از آنچه که اتفاق می افتند به دلیل این بیماری است.

"مردم هستند که تحت تاثیر این بسیار است. شده اند وجود دارد بسیاری از مرگ و میر. این وضعیت ناراحتی و من نیز احساس ترس," او گفت:.

"مردم به خانه من برای ارائه مواد غذایی, مواد غذایی, بنابراین من احساس می کنم کمی ترس به عنوان به خوبی. پس از آن مخلوط احساس. من فقط می خواهم این را به پایان به سرعت به عنوان امکان پذیر است," او اضافه شده است.

او گفت: کریکت آموخته است او را به صورت شرایط دشوار در زندگی و اهمیت ماندن هشدار در تمام زمانها.

پرسید: چگونه او را نگه می دارد خود را مثبت کاپیتان سابق گفت: "کریکت به من آموخته زیادی است. من رو زندگی واقعی فشار شرایط. شما باید برای ایجاد اجرا می شود و وجود دارد فقط یک توپ باقی مانده است."

"اگر شما یک حرکت اشتباه, یک اشتباه رفت و آمد شما را نمی دهد. این نوع شرایط شما را هوشیار و آگاه در مورد شرایط واقعی زندگی" او گفت:.

BCCI رئیس گرچه همچنین افزود که او به صرف زمان زیادی را با خانواده اش پس از یک مدت زمان طولانی.

"این یک ماه به مستند. من از ذهن نیست آن را در اوایل. قبلا من نمی وقت در خانه بود. زندگی من درگیر رفت و آمد برای کار روزمره است. گذشته 30-32 روز من شده اند در خانه با خانواده و گذراندن وقت با همسر و پدر و مادر و برادر من. من یه زمان از این پس بنابراین من خودم لذت بردن از" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن