تمساح که به کشته شدن زن در وادودارا, گیر افتاد, پس از 36 ساعت عملیات

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 10:30:58 am امدادگران تا به ح

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 10:30:58 am
Vadodara forest department, Vadodara forest department crocodile, Vadodara 36 feet long crocodile, crocodile kills woman in Vadodara, India news, Indian Express امدادگران تا به حال راه اندازی یک دام برای فریب تمساح پس از او مورد حمله قرار گرفت و کشته و 54 سال از Mahadevpura روستا در Waghodia taluka.

بیش از 36 ساعت پس از یک تیم از امدادگران و مقامات وادودارا جنگل بخش شروع یک عملیات برای گرفتن یک تمساح از Dev رودخانه در Mahadevpura روستا در Waghodia taluka از وادودارا Distict 13-پا-طولانی برهمی در نهایت راه می رفت به سمت طعمه در صبح روز یکشنبه. امدادگران تا به حال راه اندازی یک دام برای فریب تمساح پس از او مورد حمله قرار گرفت و کشته و 54 سال از Mahadevpura روستا در Waghodia taluka بود که در شستن لباس در بانک ها از رودخانه در روز جمعه.

Vadodara forest department, Vadodara forest department crocodile, Vadodara 36 feet long crocodile, crocodile kills woman in Vadodara, India news, Indian Express پیشتر در ماه مه همان تمساح نیز کشیده دور زن دیگری به شیوه ای مشابه در نزدیکی Goraj حدود یک کیلومتر دور است.

Hemant Vadhana و تیم خود را از تمساح فو اومدند جنگل اداره تیم به رهبری Kashyap پاتل در روز جمعه بعد از ظهر که بدن زن کشیده شد رودخانه پس از مبارزه بسیار با برهمی. تمساح کشیده بود دور زن با پا و همچنین خسته کردن بخش عمده ای از ران او در طول ساعته مبارزه با روستاییان بودند که در تلاش برای نجات زن است. این سومین حمله تمساح انسان ها در سال جاری و دوم منجر به مرگ یکی. پیشتر در ماه مه همان تمساح نیز کشیده دور زن دیگری به شیوه ای مشابه در نزدیکی Goraj حدود یک کیلومتر دور است.

Vadhwana که به نجات نزدیک به 10 تمساح از نقاط مختلف وادودارا پس از شروع باران های موسمی در این سال گفت: "آن زمان ما بیش از 36 ساعت به او به ظهور از آب است. ما در حال راه اندازی یک طعمه و من در تلاش بود او را فریب خودم. هنگامی که او ظهور من انداخت کمند اطراف آن گردن کشیده و آن را." معمولا امدادگران پس از پرتاب یک پارچه بیش از تمساح برای جلوگیری از چشم انداز خود را و اهلی تجاوز قبل از سنجاق کردن آن به زمین. تمساح در حال حاضر شده است دست به وادودارا وزارت جنگل.

Vadodara forest department, Vadodara forest department crocodile, Vadodara 36 feet long crocodile, crocodile kills woman in Vadodara, India news, Indian Express تمساح کشیده بود دور زن با پا و همچنین خسته کردن بخش عمده ای از ران او.

با توجه به Vadhwana تمساح شده بود ساکن در داخل رودخانه برای بیش از هفت سال است و ضرب حمله به عنوان بسیاری از هفت نفر — عمدتا زنان شستن لباس در رودخانه — در طول این زمان. مقامات همچنین می گویند که تمساح ممکن است تبدیل به یک مرد خوار گرفته و به حمله به انسان با توجه به این واقعیت است که زباله پزشکی است که اغلب آشغال در یک قسمت از رودخانه نزدیک به یک خیریه بیمارستان برای بیماران سرطانی در حدود یک کیلومتر دور از Mahadevpura.

Dev رودخانه در Waghodia شناخته شده است تمساح حملات در طول موسمی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب