انتقاد از دلوت تاتر منجر به مکالمه در مسابقه فراگیر

در این روز پس از جورج فلوید مرگ در حالی که در حضانت, مینیاپولیس, پلیس, Duluth, نمایشگاه مشترک عکس از برادوی نش

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

در این روز پس از جورج فلوید مرگ در حالی که در حضانت, مینیاپولیس, پلیس, Duluth, نمایشگاه مشترک عکس از برادوی نشان می دهد "Newsies" با نقل قول از بازیگر ویلم دافو: "بزرگ تئاتر است که در مورد به چالش کشیدن ما چگونه فکر می کنم و ما را تشویق به خیال پردازی در مورد جهان ما به آرزوی. عکس ارسال شده در Facebook در اصل تا به حال یک عنوان است که به عنوان خوانده شده "ممکن است هر کس یک هفته بزرگ."

"نبود این پیام است که مردم ناراحت بود یک عکس از سفید بازیگران با نقل قول از یک بازیگر و این شد که استفاده می کنم را مورد بحث گفت:" رابی Steltz عضو تئاتر جامعه است. "این اشتباه بود راه انجام آن است. در این زمان بسیاری از مردم به اشتراک گذاشته بود از آن یا اظهار نظر که آن حساس, سفید و.... و در آن بود."

این پست باعث شد بحث های زیادی در نظرات و آیا به عنوان تاتر را بیانیه رسمی در مورد فلوید مرگ به اشتراک گذاشته شده در ژوئن 2.

"وجود دارد برخی که احساس تاتر باید قرار دادن یک بیانیه زودتر از ما ... و برای تقویت این نمایشگاه را حمایت از مردم از تمام طبقات جامعه از زندگی" گفت: تاتر, مدیر اجرایی, کریستین Seitz. "فرایند صدور بیانیه های عمومی شامل ورودی و پشتیبانی از هیئت مدیره. در این زمان یک روز به نوبه خود در اطراف. زمانی که ما در پست یک بیانیه برخی در ادامه به آن می گویند نیست به اندازه کافی قوی."

لورا شرودر, یک عضو ستاد در این نمایشگاه که او نیز یکی از اعضای تئاتر در جامعه گفت: بیانیه "فاقد ويژگی."

"من نگه دلوت تاتر در اعتماد به نفس, به عنوان من احساس می کنم اکثریت Duluthians انجام," او گفت:. "این یکی از دلایل اولیه عدم پاسخ به جنبش آمار ما خیلی سخت است. زمانی که آنها در نهایت پست در Facebook در مورد سیاه و سفید زندگی می کند موضوع من فکر می کنم تئاتر محلی جامعه به رسمیت شناخته شده و غلا از ورودی نمایشگاه دهکدهای از BIPOC (سیاه بومی و مردم رنگ)."

Seitz گفت: هیئت مدیره و کارکنان در حال حاضر در حال کار بر روی یک طرح اقدام که تئاتر در آن Facebook صفحه در ژوئن 8. آن را شامل مراحل از جمله تجدید نظر در بیانیه ماموریت هماهنگی انجمن عمومی تشکیل یک کمیته به توصیه تئاتر با صداهای متنوع, آموزش کارکنان, و بیشتر. "ما عمیقا متعهد به تغییر" این بیانیه می گوید.

شرودر گفت: این طرح اقدام بود "مثبت اما تنها شروع یک پروژه بسیار بزرگتر."

"حرکت رو به جلو فکر می کنم ما به عنوان هنرمندان و مردم سفید به طور خاص می توانید انجام دهید بهتر است در برگزاری هر یک از دیگر پاسخگو" شرودر گفت. "من همچنین می خواهم به یاد داشته باشید آن است که این کار از BIPOC به جامعه ما بپیوندید; آن است تا ما را به ایجاد یک جامعه BIPOC می خواهید برای پیوستن به."

"همه ما می خواهیم به شنیدن به طور مستقیم از سیاه بومی و مردم از رنگ برای ایجاد یک قوی تر طرح از شمول و تنوع در ما گسترده تر جامعه و به طور خاص در هنر جامعه" Seitz گفت. "اعمال خواهد صحبت می کنند بلندتر از کلمات است."

اعضای تئاتر جامعه را تشکیل داده اند دو Facebook groups برای ادامه بحث در مسابقه و مصاحبه در تولیدات محلی. برخی از مشترک ناکامی های خود را با مصاحبه نشان می دهد با توجه به نژاد و نوع بدن و توانایی های خود.

"امید من این است که این نمایشگاه می داند ما در حال صحبت کردن زیرا ما می خواهیم برای دیدن و تغییر است که این بحث ها یک راه برای کمک به هم بزنید فعلی کارکنان در مسیر درست" Steltz گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب