کریکت برنامه های در حال متعادل در آستانه امکان

از اواسط ماه مه تا اواسط ماه ژوئن هند دیده می شود چهار برابر افزایش در تعداد COVID-19 موارد و مشابه افزایش تعد

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399

از اواسط ماه مه تا اواسط ماه ژوئن هند دیده می شود چهار برابر افزایش در تعداد COVID-19 موارد و مشابه افزایش تعداد مرگ و میر. که ممکن است یک راه عجیب و غریب برای شروع یک ستون در ورزش اما هیچ بحثی در هر زمینه ای انسان تلاش در حال حاضر می توانید شروع در هر نقطه دیگری است. آنچه که ما آموخته اند که در هفته گذشته و ماه این است: ما نمی دانم. برنامه های آینده متعادل precariously در این غیر دانستن.

به بحث از کریکت در یک زمان مثل این ممکن است توهین آمیز و حتی کفر آمیز اما ورزش یک اقدام عادی در سراسر جهان و ما باید حق آن را دریافت. اگر هند باقی می ماند میان بالا COVID-19 کشور بعید است بازیکنان خود را خواهد بود خوش آمدید برای یک کریکت سری.

در عوض

از زندگی در مقابل امرار معاش به مناظره — استرالیا Cricket Board را از دست خواهد داد 300 میلیون دلار اگر هند نمی tour بعد از این سال – نمی توانیم به از دست رفته در بیشه از ناامیدی. ساخت تا به فصل بین المللی است که یک دوره سازماندهی در عوض.

هند قبول برای تور استرالیا در بازگشت که استرالیا هیئت مدیره اجازه می دهد تا بازیکنان خود را برای سفر برای لیگ. پاکستان تور انگلستان به این امید که انگلستان تور کشور خود را برای اولین بار از سال 2005.

استرالیا خوشحال هستند برای به تعویق انداختن World T20 و تمرکز بر هند تور دلایل عملی — آن است که پیچیده تر برای نگه داشتن 16 تیم و کارکنان در یک biosecure' محیط زیست برای نزدیک به یک ماه بسیار آسان تر برای مقابله با یک تیم. وجود دارد بیش از حد این پیشنهاد هیچ چیز آشکار است که اگر جهان T20 است به تعویق افتاد و پس از آن که باز خواهد شد تا یک پنجره برای لیگ.

در پشت همه این " بازگشت به حالت عادی برنامه کشیدن اهرم, ورزش, تلویزیون است.

غرب هند تیم در حال حاضر در انگلستان در قرنطینه آماده بازی سه آزمون در سه هفته قبل از خالی استادیوم. آن است که یک تیم از 14 بازیکن و 11 ذخایر. انگلستان در حال خیره به از دست دادن نزدیک به 300 میلیون دلار اگر هیچ کریکت در این فصل است.

چنین تند و تیزی از کریکت انگلستان هیئت مدیره به هر دو غرب هند و پاکستان تور که آنها برای پرداخت اجاره پرواز که این تیم می رسند. تور هزینه برای ذخیره بازیکنان بیش از حد پرداخت خواهد شد توسط آنها.

فوق العاده بازیکنان در این تیم در مورد جایگزینی ساخته شده در کوتاه مدت متوجه. این شورای بین المللی کریکت در حال حاضر حکم داد که یک Covid جایگزین' ممکن است مورد استفاده قرار گیرد اگر یک بازیکن تست مثبت در طول یک مسابقه.

IPL سوال

به دنبال آن است به طور فزاینده احتمال دارد که لیگ را گرفته و به خارج از کشور — به عنوان اتفاق افتاده در سال 2009 با توجه به Lok سبها انتخابات در آن زمان — با امارات متحده عربی که به احتمال زیاد محل برگزاری. صحبت از وجود دارد کوتاه تر بیشتر متمرکز مسابقات اما در نهایت COVID-19 تصمیم خواهد گرفت.

جای تعجب نیست که بسیاری از افراد در ارتباط با IPL از میلیونر صاحبان تیم ها و بازیکنان به کلبه صنعت در اطراف این مسابقات (groundsmen, cobblers سوغات سازان) احساس اعتماد به نفس این مسابقات پیش خواهد رفت. دوباره امید به جای واقع گرایی است که علت این خوش بینی.

صرفا صحنه داخلی به نظر می رسد برای الهام بخشیدن به کمتر امید. چگونه و چه مسابقات به محدود و یا کاهش یافته است و تصمیم گرفته است که می تواند تنها به عنوان وضعیت روشن. بهتر است به بازی یک فصل کامل از Ranji جایزه که قهرمانی ملی به جای یک سری از کوتاه مسابقات ؟ و که تنها برای ما ارشد کریکت.

در گروه سنی سطوح آن است که احتمالا بهترین برای لغو این فصل است. وجود دارد بیش از حد به این سوال پرداخت به بازیکنان داخلی برای بسیاری از آنها کریکت امرار معاش خود. BCCI خزانه دار گفت: از چند ماه پیش که وجود خواهد داشت بدون پرداخت کاهش اما او از همان ذهن یک زن و شوهر از ماه بعد ؟

وجود دارد هیچ چیز مانند ورزش به ما حس زندگی عادی و این چیزی است که ما باید بیشتر به فوریت در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر در حافظه است.

اما زمانی که هر کس زنده ماندن بستگی دارد هر کس دیگری آن را دشوار می شود برای رسم خط بین که چه چیزی ممکن است و چه چیزی نیست. ما از یک ملت است که نمی را COVID-19 جدی به یکی که افتخار ما بهتر از برخی کشورهای اروپایی به یکی که تهدید به پیشی بدترین تحت تاثیر قرار.

کریکت مهم است اما مهم نیست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب