کریکت | زمان به خلاص شدن از شر چمدان و نوسازی این کم وزنی قانون

قرن 12th, فرانسوی, متفکر و متکلم Peter Abelard با اعتبار گفت: "تنها خدا می تواند قاضی نیت یک فرد است." انسان ت

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

قرن 12th, فرانسوی, متفکر و متکلم Peter Abelard با اعتبار گفت: "تنها خدا می تواند قاضی نیت یک فرد است." انسان تنها می تواند قاضی اقدامات است. در عین حال زمانی که پا قبل از چوگان قانون مدون در قرن 18 آن اظهار داشت: رودخانه بود اگر او "قرار داده و پای خود را قبل از جدا با یک طراحی برای متوقف کردن توپ..." داوران شد و در نتیجه به نام به قاضی قصد.

قانون 36 باقی مانده است یک لو لو خواستار قضاوت از خط, قصد, و به تازگی اخباری مسیر تصمیم توسط یک ربات. آن نیاز به تاثیر بین حلقه و حلقه. این ضربه می تواند حتی خارج کردن از بیخ و بن با توجه به یک بعد و پالایش و اگر او ساخته شده بدون تلاش به بازی توپ. اما یک توپ تبادل خارج پا, بیخ و بن, به عنوان هر بچه مدرسه ای می داند که می تواند کم وزنی تصمیم گیری است.

دان را

در 1930s, Don Bradman نوشت: به Marylebone کریکت باشگاه متولیان این قوانین نشان می دهد که رودخانه بود با توجه به یک توپ تبادل خارج کردن از بیخ و اگر در نظر داوری آن رفته اند به آمار کنده (بدون در نظر گرفتن که در آن تن به تن).

"پا نگهبانان طراحی شده برای جلوگیری از آسیب" نوشت: Bradman "نیست و برای فعال کردن حفاظت از بیخ و بن."

در حال حاضر ایان Chappell گفت: همان چیزی که ("پد وجود دارد برای نجات این رودخانه از آسیب نه اخراج.") در حالی که دفاع است که یک توپ تن به تن خارج از پا کنده بود به همین ترتیب درمان.

در espncricinfo او می گوید قانون باید به عنوان خوانده شده, "تحویل هر که اعتصاب پد بدون هدف قرار دادن بت و در داوری نظر را در رفتن به ضربه کنده است صرف نظر از اینکه آیا یا نه یک شات تلاش شده است." خیلی ساده و منطقی است.

اثر مورد نظر

آن پژواک یک پیشنهاد توسط شهرستان و شورای کریکت در سال 1881 که MCC را قبول نمی کند. در سال 1902 آن را سعی کردم با کلاس دوم شهرستان و اجماع بود که آن را به حال اثر مورد نظر از توقف مردان با پاهای خود و نه بت.

اما چه بسیار ویژه در مورد توپ تن به تن خارج پا بیخ و بن در وهله اول ؟ وجود دارد دو موضوع یکی فرهنگی و دیگری فیزیکی.

فیزیکی بود هیزم توسط Ranji در جشن کتاب کریکت در نتیجه: "خوب از ظهر توپ تبادل و یا فقط در خارج پا بیخ و بن است و به احتمال زیاد از همه به نور بر 'نقطه کور'." دوستان خود و به همان اندازه مشهور کریکت C B سرخ روشن بیشتر: "نقطه کور ایجاد شده توسط ضربه خود را هنگامی که سر خود را در چنین موقعیت با توجه به این توپ که چشمان او هیچ شانسی."

تمام رشته های ورزشی است که شامل یک توپ در حال حرکت باید نقاط کور برای بازیکن اما تنها یک ضربه محافظت از اخراج توسط قوانین. اگر آن را انجام داده بود برای تضعیف منفی بازی بولینگ داوران باید از این قدرت برای مقابله با آن در حال حاضر.

آقا بازی

فرهنگی دلیل جالب است و باید هیچ جایی در امروز کریکت. در زمان ویکتوریا زمانی که بازی توسعه یافته آن در نظر گرفته شد بد خو ناهنجار مبتذل حتی به بازی یک شات پشت باجه در سمت ساق پا است. آن را در مورد کلاس سیستم تازه روح هنری Newbolt و بازی کردن! بازی کردن و بازی بازی. آن بود و نه مسیحی. که شاید توضیح می دهد که چرا پس از Ranji اختراع پا نگاه آن بود که گفت: او هرگز یک مسیحی سکته مغزی در زندگی خود!

به عنوان سرخ توضیح داد: "اگر یک ضربه به توپ در غیر منتظره جهت بر طرف یک عذرخواهی به کاسه... مخالف کاپیتان هرگز قرار دادن fielder وجود دارد; او انتظار می رود شما را به رانندگی در کردن طرف مانند یک نجیب زاده است."

در طول سال ضربه رو دور با پد بازی لگد زدن به دور ریسندگی در پوشیدن زمین و یا بازی خفاش و پد هم نزدیک به اشتباه داوری که به تصمیم می گیرید که به توپ ضربه اول است.

به طور فزاینده ای ضربه تسلط مدرن بازی به طوری که آنها می توانید استطاعت به برخی از حفاظت ارائه شده توسط قوانین. Chappell پیشنهاد صدا است: فراموش نکنید که در آن توپ رزین و اینکه آیا این حملات پد خارج از خط و یا نه; اگر آن را به ضربه کنده آن ،

بازگشت به اصول اولیه

آن را بازگشت کریکت به اصول آن: پرتاب کنندگان در تلاش برای ضربه کنده و ضربه جلوگیری از آنها را از انجام این کار با خفاش در دست است. پد, دستکش, کلاه, ران پاسداران آرنج پاسداران ساعد پاسداران جعبه دنده محافظ قفسه سینه نگهبانان تجهیزات حفاظتی به منظور به ضربه یک حس فیزیکی ایمنی. مانند داوران آنها باید متوجه شود تنها زمانی که آنها موفق در شغل خود. یا در مورد دستکش زمانی که توپ شکافهای آنها را در راه به یک fielder و پد زمانی که آنها در این راه از کنده بدون در نظر گرفتن که در آن توپ است که قبلا بوده است.

این MCC نشده گفت: بله به Bradman پیشنهاد نشده است, بنابراین Chappell ممکن است برای مدتی صبر کنید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب