کریکت | IPL لغو خواهد رسید BCCI سخت

دور انداختن پول در حال چرخش هندی لیگ برتر در این سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس هزینه بیش از یک میلیار

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

دور انداختن پول در حال چرخش هندی لیگ برتر در این سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس هزینه بیش از یک میلیارد و نیم دلار اما برش بازیکنان پرداخت شد هنوز رتبهدهی نشده است در نظر گرفته می شود یک رسمی است به خبرگزاری فرانسه گفت.

ثروتمندترین Twenty20 مسابقات است خیره در اول رفتن در آن 12 سال سابقه پس از, اصلی, مارس 29 تاریخ شروع شد و بارها و بارها به تعویق افتاد.

لغو IPL برای سال 2020 به معنی بزرگ مالی رسید.

"BCCI است که به دنبال در یک بزرگ از دست دادن درآمد. در مورد IPL نمی گیرد, از دست دادن خواهد بود نزدیک به ₹40 میلیارد روپیه ($530 میلیون) و یا حتی بیشتر" گفت: هیئت مدیره از کنترل کریکت در هند خزانه دار آرون Dhumal. ما مطمئن نیستیم که آیا ما قادر خواهد بود به آن را در این سال،"

یک روز بین المللی سری در مقابل آفریقای جنوبی در ماه مارس در حال حاضر لغو شده اما این لیگ آغاز شد که در سال 2008 است که به تولید بخش عمده ای از BCCI درآمد و تصور می شود به ارزش بیش از 11 میلیارد دلار در سال به اقتصاد هند.

"ما تنها قادر خواهد بود به شکل دقیق از دست دادن درآمد هنگامی که ما مطمئن شوید که چگونه بسیاری از بازی های ما از دست داده اند" گفت: Dhumal.

IPL با نام تجاری ارزش دلار تخمین زده می شد 6.7 میلیارد دلار در سال گذشته توسط داف و فلپس مالی مشاوره.

اجتناب از پرداخت کاهش

اما Dhumal که پیوست BCCI رهبری در سال گذشته در کنار رئیس جمهور Sourav Ganguly و دبیر Jay شاه گفته است که امیدوار است برای جلوگیری از کاهش دستمزد بازیکنان.

"خواهد بود که آخرین چیزی که ما می خواهم به انجام در پایان ما" گفت: Dhumal.

"همین دلیل است که ما در حال کار (در) چقدر است, از دست دادن و در نهایت ما مجبور به پرداخت.

"بنابراین هنگامی که ما قادر به ارزیابی که پس از آن ما ممکن است در نظر آن خواهد بود که آخرین چیزی که در دستور کار ما."

تورهای آینده

Dhumal گفت: هند تور سریلانکا, برنامه ریزی برای شروع در ماه ژوئن خواهد فقط پیش بروید اگر این بیماری همه گیر را برطرف می کند.

"ایمنی و سلامت اطفال میباشد و هر پاره از شک ما نمی خواهد خجالتی و دور از آن را خواستار است."

شک و تردید باقی می ماند بیش از جام جهانی Twenty20 در ابتدای ماه اکتبر در استرالیا و هند چهار آزمون سه-ODI تور پس از آن.

Dhumal نقل شده است عنوان کرد و گفت که هند بازیکنان خواهد بود آماده برای رفتن به یک دو هفته ای قرنطینه قبل از تور. اما او به خبرگزاری فرانسه گفت این امر تنها اعمال می شود اگر جام جهانی لغو شد.

"در مورد ما در حال حاضر وجود دارد برای T20 جام جهانی وجود دارد که سوال از قرنطینه چرا که ما در حال حاضر شده است وجود دارد برای یک ماه یا بیشتر," او گفت:.

"کریکت استرالیا نیز در یک موقعیت به آمده تا با چیزی بتن. بسیاری بستگی دارد دولت و ممنوعیت سفر در محل. بیایید ببینید که چگونه آنها در مورد آن بروید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب