CPM-led LDF را به بازگشت به قدرت در صورت برگزاری انتخابات در کرالا: بررسی

توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 1:05:13 pm نزدیک به 30 درصد پاسخ دهند

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 1:05:13 pm
Asianet-CFore survey, kerala election survey, Kerala survey, نزدیک به 30 درصد پاسخ دهندگان گفته اند که آنها می خواهند برای دیدن Pinarayi Vijayan بازگشت به عنوان وزیر. (منبع: Facebook)

اگر مجمع انتخابات برگزار شد در حال حاضر CPM-led سمت چپ جبهه دموکراتیک (LDF) در کرالا خواهد بازگشت به قدرت با یک اکثریت ساده, یک نظر سنجی گفته است.

بررسی های انجام شده توسط Asianet-CFore پیش بینی کرد که LDF تحت رهبری Pinarayi Vijayan را 77-83 کرسی در 140 عضو مجمع. اصلی مخالفت کنگره led-ایالات جبهه دموکراتیک (UDF) را تا پایان با 54-60 کرسی به دنبال دور پشت توسط بی جی پی به رهبری NDA با 3-7 صندلی. علامت نیمه راه در مجلس است 71.

از نظر رای-به اشتراک گذاری آن LDF را 42 درصد UDF 39 درصد و NDA 18 درصد آن را گفت.

اگر این پیش بینی درست آمده در مجمع انتخابات میله میله برای مارس سال 2021 به LDF می توانید شکستن دولت 40-سال-ضبط دوباره انتخاب هيأت دولت.

این نظرسنجی همچنین می اندازد تا برخی از دیگر نتایج جالب توجه است. برای مثال 27 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که آنها می خواهم برای دیدن Vijayan همچنان به عنوان وزیر. ارشد کنگره و رهبر سابق سانتی متر Oommen Chandy آمد دوم با 23 درصد آرا و به دنبال آن وزیر بهداشت و CPM رهبر KK Shailaja با 12 درصد است. انتخاب Shailaja جالب است که او رهبری در طول سال 2018 Nipah شیوع و زمان Covid-19 بحران در آمده به صورت ملی و بین المللی ستایش است.

BJP دولت رئیس جمهور K Surendran کردم 7 درصد حمایت سانتی متر به عنوان نامزد با کنگره رهبر و LOP رامش Chennithala گرفتن فقط 5 درصد حمایت در میان پاسخ دهندگان. Chennithala شده آوازی چهره کنگره در طول چهار ماه گذشته از این بیماری همه گیر قرار دادن دولت در حمله و دوبله محبوبیت خود را به عنوان یک شیرین کاری روابط عمومی.

این بررسی در یک زمان می آید زمانی که Covid-19 همه گیر است که تقویت در کرالا و بقیه از کشور است. در حالی که دولت فقط زیر 5000 عفونت از ژانویه دیگران مانند تامیل نادو و ماهاراشترا عبور کرده اند 1 لاخ - آستانه. در این زمینه شده است وجود دارد مقدار زیادی از بحث در مورد کرالا کار دولت در مهار این بیماری همه گیر.

اما Asianet-CFore بررسی ادعا کرد که پاسخ دهندگان کاملا واضح و روشن در مورد چشم انداز خود را در این وزیر و دولت کار می کنند. در حالی که 16 ٪ از پاسخ دهندگان گفته Vijayan انجام داده است 'بسیار خوب' کار به عنوان سانتی متر طول بحران 51% گفت که او خوب کار می کنند. تنها 16 درصد گفت: عملکرد خود را "بد". قریب به اتفاق 86% گفت: تحسین خود را برای وزیر رفت تا به عنوان یک نتیجه از رهبری خود را در طول بحران.

نظر سنجی انجام شده از ماه ژوئن 18-29 با 10409 پاسخ دهندگان در 50 مونتاژ حوزه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب