Covid بیدارباش تماس بگیرید: سلامت زیرساخت تنها 1 درصد از شهر هوشمند پروژه

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra , Harikishan Sharma | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 25 مه سال 2020 3:37:2

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra , Harikishan Sharma | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 25 مه سال 2020 3:37:20 am
از 17 نقاط که همچنین شهرهای هوشمند دهلی صرف بیشتر مرتبط با سلامت در پروژه (بیان عکس توسط Prashant Nadkar)

به عنوان مراکز شهری در تلاش برای قرار دادن پایین شیوع Covid-19 ایجاد زیرساخت های بهداشت و درمان به نظر می رسد بسیار کم اولویت در پروژه های 100 شهرستانها در حال توسعه به عنوان شهرهای هوشمند تحت یک حکومت مرکزی طرح شد.

یک بررسی در دسترس عموم داده ها از پروژه های گرفته شده در زیر شهر هوشمند ماموریت نشان می دهد که تنها 69 از 5,861 پروژه برای سلامت زیرساخت ها و ظرفیت ها — این کار به کمی بیش از 1 درصد از کل پروژه های انتخاب شده پس از 2015.

این 69 پروژه های واقع در 55 از 100 شهر هوشمند در حال توسعه هزینه خواهد شد حدود Rs 2112.06 کرور — حدود 1 درصد از کل ماموریت های سرمایه گذاری از Rs 205,018 کرور. از لحاظ درصد آن را حتی پایین تر از ترکیب هزینه های بهداشت و درمان از مرکز و ایالات — 1.6 درصد از تولید ناخالص داخلی در 2019-20.

491 پروژه به ارزش بیش از 100 تومان کرور روپیه تحریم تحت ماموریت تنها سه — در ارد (370 تومان کرور روپیه), Belagavi (350 تومان کرور روپیه) و Tumakuru (350 تومان کرور روپیه) — قرار بود برای سلامتی زیرساخت ها است.

دولت راه اندازی شهرهای هوشمند ماموریت در سال 2015 برای یک دوره پنج ساله انتخاب 100 شهرستانها در چهار دور. "بهداشت و آموزش و پرورش" فرم یکی از 10 هسته ای "زیرساخت عناصر" از یک شهر هوشمند به عنوان پیش بینی توسط مرکز. اما از نظر هزینه های آنها به نظر می رسد بسیار کم اولویت است.

از 30 شهرداری مناطق که دولت مشخص است زیرا آنها حساب 79 درصد این کشور Covid موارد 17 هوشمند شهرستانها. تنها هفت نفر از این 17 شهرهای هوشمند را انتخاب کرده اند به استفاده از ماموریت صندوق در یک پروژه به طور مستقیم مربوط به سلامت.

آنها هم تا به حال تنها 11 پروژه در سلامت از میان مجموع 674 پروژه تحریم در این 17 شهر. برخی از بزرگترین نقاط — بوپال تانه سورت چنای و جیپور — باید ذکر نشده هر بهداشتی مربوط به پروژه خود در شهر هوشمند در نظر دارد.

سورات را سپری کرده است در تامین آب و مدیریت تانه در حمل و نقل و چنای در برق.

از 17 نقاط که همچنین شهرهای هوشمند دهلی صرف بیشتر مرتبط با سلامت در پروژه ها – Rs 34.75 کرور در ساختمان سیستم های بهداشت و درمان مانند پرونده های دیجیتال و مجازی خدمات پزشکی.

در هزینه های کلی تحت ماموریت سر تنها 2.3 درصد است اختصاص داده شده به بهداشت و آموزش و پرورش. منطقه توسعه (23 درصد) حساب برای بالاترین سهم در پیشنهادی سرمایه گذاری, به دنبال حمل و نقل شهری (14 درصد) تامین آب (11 درصد) مسکن (9.9 درصد) آن اتصال و دیجیتالی (8.5 درصد) انرژی (7.2 درصد) و فاضلاب سپتاژ برابر (7.2 درصد) و توسعه اقتصادی (6 درصد).

در حالی که دو بخش 'محیط زیست از جمله آلودگی" و "مدیریت مواد زائد جامد'— باید یک سهم سرمایه گذاری برابر با 'سلامت و آموزش و پرورش' وجود دارد سه بخش — طوفان آب زهکشی (2.2 درصد); non-حمل و نقل موتوری و walkability (2.1 درصد); و ایمنی و امنیتی (1.9 درصد) — که دریافت کرده اند کمتر است.

حتی کسانی که در وزارت توسعه شهری (MoUD) جدید می گویند تمرکز مجدد پست-Covid ممکن است لازم باشد.

"من شده اند با دیدن تمام 100 شهر هوشمند طرح گفت: Hitesh Vaidya مدیر موسسه ملی امور شهری (NIUA) پژوهشی بدن MoUD. "شهرستانها تعریف هوشمندی آنها می خواهند و سلامت شکل نیست به عنوان برجسته. تمرکز اصلی این بود که یک شهر از لحاظ اقتصادی پر جنب و جوش اما در حال حاضر با Covid-19 ما متوجه خواهد شد که شما فقط می توانید یک موتور اقتصادی اگر مردم خود را سالم هستند."

یک مقام دیگر در این ماموریت گفت: "سلامت بود که هرگز این نوع از اولویت همینطور اما همه از آن تغییر خواهد کرد. شهرستانها می توانید دوباره جهت پروژه های خود را و شروع به اتفاق می افتد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب