Covid مورد تعداد نزدیک 2-لاخ علامت ICMR می گوید: "دور از قله'

نوشته شده توسط Abantika Ghosh | دهلی نو | به روز شده در: 3 ژوئن 2020 4:34:24 am مسافران با پوشیدن م

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
نوشته شده توسط Abantika Ghosh | دهلی نو | به روز شده در: 3 ژوئن 2020 4:34:24 am
مسافران با پوشیدن ماسک برای محافظت از خود از Coronavirus در Chandigarh ایستگاه راه آهن.

به عنوان کل Covid-19 مورد تعداد نزدیک 2-لاخ علامت شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) دانشمند Dr Nivedita گوپتا در روز سه شنبه گفت که این کشور هنوز هم "بسیار دور از اوج".

در یک بیماری عفونی یک قله نشانگر نقطه ای که روزانه مورد تعداد شروع به سقوط. در طول چند روز گذشته بیش از 8 ، 000 مورد جدید گزارش شده از سراسر کشور روزانه.

"ما بسیار دور از اوج. ما اقدامات پیشگیرانه شده اند بسیار موثر است. ما در یک موقعیت بسیار بهتر است vis-a-vis کشورهای دیگر و شما را ببینید داده ها به زودی" دکتر گوپتا گفت.

این است که در خط با چندین اظهارات مقامات دولتی بالا از جمله از NITI Aayog و AIIMS که بدترین ماه به احتمال زیاد در ماه های ژوئن و ژوئیه.

با 8,171 موارد جدید و 204 مرگ و میر گزارش در 24 ساعت گذشته کل مورد تعداد در حال حاضر 1,98,706 از جمله 5,598 مرگ و میر و 95,526 درمان/ مرخص شد.

آیا تک قله های متعدد آنهایی که یا امواج کارشناسان می گویند که زمانی که یک بیماری عفونی بازدید اوج آن ممکن است به معنی وقوع است اما این معمولا بدان معنی است که بدترین است. وجود دارد می تواند یکی دیگر از موج یا اوج بعد. با Covid-19 جدید همه گیر هیچ کس نمی داند چگونه آن را از تابه خارج.

در موضوع جامعه انتقال دکتر گوپتا گفت: "در یک بیماری عفونی... نکته مهم این است که میزان گسترش یافته است. به جای استفاده از کلمه جامعه و انتقال آن مهم است به درک گسترش و جایی که ما ایستاده vis-a-vis کشورهای دیگر است. به این منظور ICMR را آغاز کرده است sero-نظرسنجی که تحت آن نزدیک به 34000 مردم تحت پوشش خواهد شد. نتایج خواهد شد در حوزه عمومی تا پایان هفته است."

این می آید پس از سه روز پزشکی و سازمان های ارائه شده توسط کارشناسان از AIIMS و ICMR خود گروه های پژوهشی گفت: جامعه انتقال تعیین کرده است ،

با توجه به وزارت بهداشت تجزیه و تحلیل از کل مرگ و میر تا کنون 50 درصد در سن بیش از 60 سال و 73 درصد شرکت morbidities.

این اولین بار است که ICMR نشان داده شد توسط دکتر گوپتا در این جلسه. هر دو Dr Balram Bhargava, ICMR DG و Dr R R Gangakhedkar رئیس اپیدمیولوژی و بیماری های عفونی هستند که در قرنطینه پس از تماس با یک مورد مثبت در هفته گذشته.

وزارت بهداشت مشترک وزیر Lav Agarwal تایید کرد که متحده خواسته شده است به مصادره همه جا ممکن است که می توان به امکانات که در آن بیماران می شود قرار دارد.

"Covid شناخته شده است را تحت تاثیر قرار اکسیژن اشباع سطوح. اما ما تجربه شده است که تعداد بسیار کمی از بیماران نیاز به ونتیلاتور یا ICU پشتیبانی متحده خواسته شده است به تمرکز بر روی بیشتر اکسیژن تخت," او گفت:.

تا 30 مه وجود دارد 942 اختصاصی Covid بیمارستان با 1,58,908 جداسازی تخت 20,608 تخت ICU و 69,384 اکسیژن-پشتیبانی تخت; 2,380 اختصاصی Covid مراکز درمانی با 1,33,678 جداسازی تخت 10,916 تخت ICU و 45,750 اکسیژن-پشتیبانی تخت; 7,304 Covid مراکز مراقبت با 6,64,330 تخت و 10,541 مراکز قرنطینه.

آگاروال گفت: تایید برای استفاده از remdesivir در موارد اضطراری داده شده طبق روش های تعیین شده. در هند در حال رتبه بندی در کنار کشورهای دیگر از لحاظ Covid-19 شماره او گفت: "این یک مقایسه عادلانه می گویند ما در چنین موقعیت است. شما باید را به حساب جمعیت از کسانی که کشور و جامعه ما."

در همین حال وزارت بهداشت شات فیلم های آکشی کومار بازیگر در تلاش برای آدرس های عمومی ترس بیش از Covid-19.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن