Covid-19 واکسن در حال توسعه 30 گروه در هیچ یک کارآزمایی بالینی مرحله هنوز: دولت

توسط: اکسپرس وب میز | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 5:27:17 pm خارج از Covid-19 بخش در بمبئی. این است

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399
توسط: اکسپرس وب میز | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 5:27:17 pm
coronavirus tests in India, coronavirus India updates, coronavirus India cases, India coronavirus cases, coronavirus testing kits, India tests 1 lakh in a day, India news, Indian Express خارج از Covid-19 بخش در بمبئی. این است که ذکر شده سرم موسسه هند Zydus Cadila هندی Immunologicals محدود و بهارات بیوتکنولوژی از هند در میان شرکت های درگیر در حال توسعه یک واکسن.

تصریح می کند که مبارزه با Covid-19 خواهد بود برنده از طریق واکسن و داروهای دولت اصلی مشاور علمی در روز پنج شنبه گفت: 30 گروه در هند در تلاش بودند به توسعه یک واکسن که 20 مورد ساخت سریع پیشرفت.

پرداختن رسانه های توجیهی, Dr K Vijayraghavan است که روسای Covid-19 نیروی کار در توسعه علمی با این حال گفت که شرکت های هندی و یا همکاری در این کارآزمایی بالینی مرحله برای واکسن نشده است.

"وجود دارد حدود 30 گروه در هند صنعت بزرگ به فردی دانشگاهیان در حال تلاش کردم منظور توسعه یک واکسن. برخی از شرکت ها در اواخر قبل از مرحله بالینی," Vijayraghavan گفت.

Vijayraghavan گفت: چهار دسته از واکسن — mRNA, ضعیف ، کمکی — در حال توسعه شدند در حال حاضر حتی به عنوان تعدادی از موارد من کشور با صعود به 1,58,333 از جمله 4,531 مرگ و میر.

"از آنجا که ما باید آن را در یک سال, جهان در حال سرمایه گذاری در بیش از 100 واکسن. کل فرایند هزینه خواهد شد 2-3 میلیارد دلار است. واکسن است نه یک سوئیچ است که آن را در دسترس خواهد بود به هر کس از روز 1. در این بیماری همه به آن نیاز خواهد شد. بنابراین دسترسی به یک چالش بزرگ است," او گفت:.

این است که ذکر شده سرم موسسه هند Zydus Cadila هندی Immunologicals محدود و بهارات بیوتکنولوژی از هند در میان شرکت های درگیر در حال توسعه یک واکسن.

با دانشمندان و محققان مسابقه در برابر زمان برای پیدا کردن یک درمان برای این رمان coronavirus وجود دارد بیش از 100 واکسن در حال توسعه در سراسر جهان در حال حاضر برخی از ابتدا برخی از مولکول های موجود برای توسعه بیماری های دیگر. تا کنون ما شرکت بیوتکنولوژی مدرن Inc و چین Cansino بیولوژیک Inc گزارش داده اند که نتایج موفقیت آمیز در آزمایشات انسانی.

اشاره به این که هیچ تغییری در خواص اساسی این ویروس تا به حال متوجه شده تا در حال حاضر Vijayraghavan گفت: طراحی داروهای جدید برای مبارزه با Covid-19 به یک چالش بزرگ بود.

"مواد مخدر طراحی شده برای حمله به این ویروس برای حمله به تنها منحصر به فرد آن قطعات به طوری که آن را شروع نمی کند موثر بر سلول های بدن ما. Remdesivir این نسخهها کار بر روی تکثیر ویروس وجود دارد داروهای دیگری که تغییر pH سلول," او گفت:.

به تازگی یک دادگاه بودجه توسط موسسه ملی آلرژی و بیماریهای عفونی (NIAID) در ایالات متحده یافت می شود که داروی ضد ویروسی remdesivir می تواند با سرعت بالا بازیابی در Covid-19 بیماران نیاز به درمان با اکسیژن است.

Remdesivir تولید شده توسط biopharma شرکت Gilead Sciences Inc قبلا تست شده در انسان با ویروس ابولا بیماری را نشان داده است و وعده به عنوان یک دارو در برابر سندرم تنفسی خاورمیانه (MERS) و سندرم حاد تنفسی (سارس) که هر دو مانند Covid-19 ناشی از coronaviruses.

Vijayraghavan همچنین اعلام کرد که CSIR و AICTE آغاز شده بود پایان hackathon که در آن دانش آموزان آموزش دیده در مواد مخدر طراحی. "این یک high-end hackathon که در آن دانش آموزان آموزش دیده با اطلاعات در مورد چگونه به انجام محاسباتی کشف مواد مخدر," او گفت:.

علمی مشاور دولت نیز گفت: در چند ماه آینده Covid-19 آزمون در دسترس خواهد بود هر دو سطح ملی و بین المللی است که می تواند انجام شود در یک فرد است.

"RT-PCR آزمایش برای مواد ژنتیکی ویروس. در حال حاضر یک تست دوم این است که در اینده نزدیک برای بررسی ویروس ذرات. وجود دارد تغییرات RT-PCR بمبی-دهلی نو توسعه یافته, یک," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن