Covid-19 نه 'انفجار' در هند بلکه در معرض خطر باقی می ماند: چه کسی متخصص

توسط: PTI | سازمان ملل متحد | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 2:15:59 pm هند رفت و گذشته ایتالیا برای تبد

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
توسط: PTI | سازمان ملل متحد | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 2:15:59 pm
Covid-19 not 'exploded' in India but risk remains: WHO expert هند رفت و گذشته ایتالیا برای تبدیل شدن به ششم بدترین ضربه ملت Covid-19 بیماری همه گیر. (اکسپرس فایل عکس Kamleshwar سینگ)

Coronavirus بیماری است و نه "انفجار" در هند اما خطر است که اتفاق می افتد باقی می ماند به عنوان کشور حرکت به سمت باز کردن آن در سراسر کشور مستند که تحمیل شد در ماه مارس شامل Covid-19 با توجه به بالا است که متخصص.

که بهداشت و درمان اضطراری برنامه, مدیر اجرایی, Michael Ryan روز جمعه گفت: دو برابر شدن زمان از coronavirus موارد در هند است که در حدود سه هفته در این مرحله است.

"بنابراین جهت سفر از این بیماری همه گیر است نمی نمایی اما آن است که هنوز هم در حال رشد" او گفت:, و اضافه کرد که تاثیر این بیماری همه گیر است متفاوت در نقاط مختلف هند متفاوت است و بین شهری و روستایی تنظیمات.

"در جنوب آسیا نه فقط در هند بلکه در بنگلادش و...در پاکستان و دیگر کشورهای جنوب آسیا با انبوه جمعیت به این بیماری است و نه منفجر شد. اما همیشه وجود دارد خطر که اتفاق می افتد" رایان گفت: در ژنو است.

او تاکید کرد که به عنوان بیماری تولید و ایجاد جای پایی در جوامع آن می توانید سرعت بخشیدن در هر زمان به عنوان دیده شده است در تعدادی از تنظیمات.

رایان اشاره کرد که اقدامات انجام شده در هند از جمله در سراسر کشور مستند به حال تاثیر در کاهش انتقال است اما خطر افزایش موارد بافندگی به عنوان کشور باز می شود.

"اقدامات انجام شده در هند قطعا تاثیر در تقلیل انتقال و هند به عنوان کشورهای بزرگ باز کردن و به عنوان مردم شروع به حرکت دوباره, همیشه وجود دارد خطر ابتلا به این بیماری تندرست به بالا," او گفت:.

او افزود که وجود دارد مسائل خاص در هند با توجه به مقدار زیادی از مهاجرت انبوه جمعیت در محیط زیست شهری و این واقعیت است که بسیاری از کارگران هیچ چاره ای جز رفتن به کار هر روز.

هند رفت و گذشته ایتالیا برای تبدیل شدن به ششم بدترین ضربه ملت Covid-19 بیماری همه گیر.

هند شاهد یک رکورد تک-بعد پرش از 9,887 coronavirus موارد و 294 مرگ و میر در شنبه هل دادن عفونت در سراسر کشور شمارش به 2,36,657 و مرگ و میر به 6,642 با توجه به وزارت بهداشت.

این مستند در هند برای اولین بار کلمپ در مارس 25 و طول انجامید و به مدت 21 روز در حالی که فاز دوم محدودیت آغاز شد و در 15 آوریل و کشیده برای 19 روز تا آوریل 3. مرحله سوم از مستند بود و در اثر از 14 روز به پایان رسید و در مارس 17. مرحله چهارم به پایان رسید در مه 31.

این کشور تا به حال ثبت شده 512 coronavirus عفونت موارد تا مارس 24.

ملت-شبکه مستند در مهار مناطق ادامه خواهد داد و تا 30 ژوئن در هند اما گسترده تسهیلات در یک روش مرحله به مرحله از تاریخ 8 ژوئن ذکر شده در اتحادیه خانه وزارت تازه دستورالعمل در مقابله با Covid-19 pandemic صادر شده هفته گذشته.

که دانشمند ارشد Soumya Swaminathan گفت: بیش از 200,000 زمان coronavirus موارد در هند کشور بیش از 1.3 میلیارد نفر "نگاه بزرگ اما برای یک کشور از این اندازه آن را هنوز هم متوسط."

او تاکید کرد که این مهم است که برای هند برای پیگیری نرخ رشد آن دو برابر شدن بار ویروس و مطمئن شوید که که تعداد دریافت نمی کند بدتر است.

او گفت که هند یک "ناهمگن و بزرگ کشور" با بسیار پر جمعیت شهرها و بسیار پایین تر تراکم در برخی از مناطق روستایی و تغییر سیستم های سلامت در کشورهای مختلف و این پیشنهاد را به چالش می کشد به کنترل Covid-19.

Swaminathan اضافه شده است که به عنوان مستند و محدودیت ها برداشته آن باید تضمین شود که همه اقدامات احتیاطی گرفته شده توسط مردم است.

"ما شده است و این نکته بارها و بارها که واقعا اگر شما می خواهید تغییر رفتار در سطح مردم نیاز به درک منطقی برای درخواست از آنها برای انجام کارهای خاص (مانند) با پوشیدن ماسک," او گفت:.

در بسیاری از مناطق شهری در هند آن را غیر ممکن است برای حفظ فیزیکی, فاصله, او گفت:, و اضافه کرد که آن را پس از آن می شود بسیار مهم برای مردم را به پوشیدن لباس مناسب و پوشش صورت زمانی که آنها را در دفتر تنظیمات در حمل و نقل عمومی و موسسات آموزشی.

"به عنوان برخی از کشورهای در حال فکر کردن در مورد باز کردن هر نهاد و سازمان صنعت و بخش نیاز به فکر می کنم در مورد چه اقداماتی را که باید در جای خود قرار داده قبل از اینکه شما می توانید اجازه می دهد عملکرد و ممکن است هرگز به حالت عادی بازگشت."

او گفت که در بسیاری از مشاغل کار از خانه می تواند به تشویق و اما در چندین شغل مردم باید برای رفتن به محل کار و در چنین مواردی اقدامات باید در جای خود قرار داده است که اجازه می دهد مردم برای محافظت از خود و دیگران است.

"من فکر می کنم ارتباطی و رفتار تغییر است بخش بسیار زیادی از این کل ورزش" او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن