COVID-19 ممکن است فشار 120 mn کودکان به فقر در جنوب آسیا از جمله هند: یونیسف

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 8:33:29 pm حدود 240 میلیون کودک در حال حاضر ز

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 8:33:29 pm
coronavirus impact poor countries, poverty in india, south asia covid cases, covid-19, coronavirus india, حدود 240 میلیون کودک در حال حاضر زندگی می کنند در "چند بعدی" فقر

حدود 120 میلیون کودک زندگی در جنوب کشور آسیایی از جمله هند و لغزش می تواند به فقر در شش ماه آینده با توجه به COVID-19 بحران در نظر گرفتن مجموع تعداد این بچه ها در این منطقه به 360 میلیون بنا به گزارش یونیسف.

گزارش — زندگی طرح میتوانست – چگونه COVID-19 تهدید آتی از 600 میلیون جنوب آسیا کودکان — را پوشش می دهد هشت جنوبی کشور یعنی افغانستان و پاکستان و هند و نپال و بوتان و بنگلادش و مالدیو و سریلانکا است.

آن را می گوید که حدود 240 میلیون کودک در حال حاضر زندگی می کنند در "چند بعدی" فقر از جمله عوامل مانند بهداشت ضعیف, عدم, آموزش و پرورش, بهداشت ضعیف و کیفیت پایین کار در این کشور است.

اضافی 120 میلیون کودک می تواند تحت فشار قرار دادند به فقر با توجه به COVID بحران در نظر گرفتن تعداد کل 360 میلیون آن را می گوید. این گزارش همچنین پرچم تاثیر منفی از COVID مربوط به اختلال در واکسیناسیون, تغذیه و حیاتی دیگر خدمات بهداشتی و درمانی.

به نقل از تحقیقات توسط Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, آن گفت: "در بدترین سناریو جنوب شرق آسیا می توانید ببینید اضافی مرگ و میر ناشی از به عنوان بسیاری از 881,000 کودکان در سن 5 یا زیر و 36,000 مادران بیش از دوازده ماه آینده. بخش عمده ای از این مرگ و میر خواهد رخ می دهد در هند و پاکستان هر چند بنگلادش و افغانستان می تواند همچنین میزان قابل توجهی از مرگ و میر اضافی."

یونیسف هند نماینده یاسمین Haque گفت: نیاز است که برای دریافت هسته خدمات ضروری رفتن به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

"این است که واقعا در مورد به همان سرعتی که ممکن است ما می توانیم تقویت هسته اصلی خدمات ضروری برای کودکان است. سوء تغذیه در حال حاضر یک مشکل موجود در هند و ما دیده می شود مقدار زیادی از انرژی رفتن به Poshan Abhiyan بنابراین ما نیاز به بازگشت به آن سطح انرژی. ما نیاز به نگاه چگونه anganwadi مراکز خواهد تابع در یک COVID عصر," او گفت: PTI.

او در ادامه گفت که بودجه اضافی و هزینه های مورد نیاز خواهد بود به را تشکیل می دهند برای این روز از دست داده است. "این است رفتن به نیاز به یک شتاب نه تنها برای سلامت بلکه در panchayat و sarpanch سطح," او گفت:.

این گزارش با اشاره به این که هند و نپال در میان دیگران به صورت یک مشکل خاص: صدها نفر از مدارس که تعیین شده به مراکز قرنطینه. "جوامع نیاز به اطمینان که این مدارس شده اند با خیال راحت ضد عفونی قبل از کودکان مجاز به کلاس" آن را گفت.

Haque گفت: کودکان انداختن نیز یک نگرانی است. "کودکان شده اند دور از یادگیری برای تعدادی از ماه و ما می دانیم که برخی از مکانیسم های مقابله با استرس در خانواده های بسیار فقیر شده اند برای کمک به کودکان با فعالیت های اقتصادی آن است که آیا در کارهای خانگی و یا انتظار آنها را برای رفتن به کار در بخش کشاورزی.

موضوع دیگر این است که فرزند ازدواج, بنابراین بسیار مهم است برای حفظ تمرکز در هنگام بازگشایی مدارس کودکان, ثبت نام بازگشت," او گفت:. افزایش نگرانی معکوس مهاجرت در نمایی از مستند این گزارش گفت که تاثیر مخربی بر کودکان آشکار بود در بسیاری از نقاط منطقه است.

"این شاید بیشتر قابل مشاهده در جنبش عظیمی از کارگران مهاجر و خانواده های آنها به عنوان بازگشت به خانه های خود در مناطق روستایی هند" در این گزارش است. "سفر را برای این کودکان دشوار بود به اندازه کافی. و بسیاری از آنها همچنان به رنج می برند از سوء استفاده قطعیت انگ و تبعیض حتی پس از آنها به خانه گفت:" Haque.

در این گزارش گفت که حتی بیشتر جنبه نگران کننده از این بیماری همه گیر شده است سرزنش قومی یا مذهبی جوامع برای شروع و یا دامن زدن به گسترش COVID-19. بیان نفرت از این نوع ظاهر شده در کشورهای مختلف از جمله نپال و هند و سریلانکا و افغانستان این گزارش گفت:.

"ما نیاز به آنلاین و آفلاین فضا برای مقابله با این اطلاعات نادرست" گفت: لیلا سعد یونیسف مشاور منطقه ای برای ارتباطات برای توسعه است. در هند یکی تمرکز نگرانی شده است تعداد زیادی از کودکان مجرم برگزار شد بازداشت و مراکز مراقبت قبل از دادگاه رسیدگی به این گزارش گفت:.

"یک درخواست تجدید نظر توسط یونیسف به دادگاه عالی منجر به سفارش خود را برای انتشار و کار است که در حال حاضر در جریان است به شناسایی مناسب مبتنی بر خانواده جایگزین. در اواسط ماه مه بیش از 1500 کودکان قرار داده شده بود در مراقبت جایگزین ترتیبات" آن را گفت.

بر اساس این گزارش ایمن سازی تغذیه و حیاتی دیگر خدمات بهداشتی و درمانی شده اند به شدت مختل, به طور بالقوه تهدید کننده زندگی به 4,59,000 کودکان و مادران در طول شش ماه آینده.

"در هند, تعطیلی مدارس نهفته اند 247 میلیون کودک ثبت نام در مدارس ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش و 28 میلیون کودک بودند که حضور در پیش دبستانی آموزش و پرورش در anganwadi مراکز. این است که در علاوه بر این به بیش از 6 میلیون دختر و پسر بودند که در حال حاضر در خارج از مدرسه قبل از COVID-19 بحران" آن را گفت.

"بازگشایی مدارس باید به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است به شرطی کافی شستن دست و فیزیکی دیگر فاصله احتیاطی در محل هستند" در این گزارش است.

این گزارش همچنین اشاره کرد که صرفه جویی در زندگی واکسیناسیون علیه سرخک, بیماری فلج اطفال و بیماری های دیگر باید رزومه باید به عنوان کار برای کمک به حدود 7.7 میلیون کودکانی که رنج می برند از اتلاف شدید.

این گزارش گفت: هند ساخته شده است که پیشرفت مداوم در نوزادان کاهش در پنج سال گذشته قبل از COVID-19 کاهش NMR از 26 در سال 2014 به 23 در سال 2017, صرفه جویی در حدود 75000 نوزاد زندگی در هر سال (منبع نمونه ثبت نام Survey).

"این خطر وجود دارد از دست دادن برخی از این دستاوردهای ساخته شده با توجه به تاثیر COVID -19 در سیستم های بهداشتی. تلاش های اضافی مورد نیاز خواهد بود در مناطق که در کشورهای کم توسعه اجتماعی شاخص ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن