Covid-19: J&K انجام 3,000 آزمون در یک روز, سوابق نهم مرگ

نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 10:21:03 pm پلیس صحبت می کن

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 10:21:03 pm
coronavirus, coronavirus news, Jammu and Kashmir news, Kashmir covid 19 news,covid 19 india tracker, coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus latest news, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus india live news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases, coronavirus cases in india, coronavirus lockdown, coronavirus india update, coronavirus india state wise پلیس صحبت می کند به یک دوچرخهسواری در کشمیر را Bandipora میان مستند. (اکسپرس عکس: شعیب Masoodi)

یک مرد در 30s خود را که تا به حال مورد آزمایش قرار COVID-19 مثبت درگذشت در سرینگر بیمارستان چهارشنبه شب در نظر گرفتن تعداد کل مرگ و میر مربوط به جامو و کشمیر به نه. آخرین خبر از مرگ او آمد در یک روز زمانی که J&K انجام بیش از 3000 تست برای COVID-19.

پزشکان در سرینگر گفت: مرگ شده است می تواند با توجه به "cytokine طوفان". یک سايتوکين طوفان است تولید بیش از حد مواد شیمیایی از سلول های ایمنی است که باعث افزایش خطر مرگ و میر در بیماران است.

به گفته مقامات در سرینگر را SMHS که مرحوم شد و در حال حاضر در بیمارستان حضور به پدرش بستری شده در بخش گوارش از آوریل 25.

پزشکی سرپرست SMHS بیمارستان دکتر Nazir Chowdary گفت: هند اکسپرس: "مرحوم شد مثبت برای COVID-19. بدن خود را به خانواده داده شده و دفن انجام شد به عنوان در هر ترید."

پزشکان گفت: "این مرد تا به حال دو جانبه بوده است. وضعیت او رو به وخامت گذاشته و به سرعت در حال سايتوکين طوفان تنها توضیح ما می توانیم در مورد آن.:

"این اولین از نوع خود مورد در اینجا. ممکن است بیمارستان های دیگر شاهد آن است. من هیچ ایده" اصل دولت کالج پزشکی (GMC) سرینگر دکتر سمیه رشید گفت: هند اکسپرس.

در حالی که پزشکان در سرینگر مرد گفت: او ممکن است آلوده در طول اقامت خود در بیمارستان به مقامات بهداشت گفت: آنها در حال بررسی تاریخ خود را. "او تماس گرفته شده به قرنطینه" گفت: یک بخش بهداشت و درمان شد.

J-K دولت سخنگوی Rohit Kansal گفت در توییتر UT عبور کرده 3,000 آزمون مانع است. "J&K می شکند 3000 آزمون در روز مانع 3429 نمونه های آزمایش; 18 مثبت شناسایی شده است. مجموع مثبت در حال حاضر 793 - Jammu 68; کشمیر 725. ما رای مثبت 2.1%; مرگ و مير 1.13%," Kansal توییتی پنج شنبه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب