COVID-19 سوخت جدید بهره در خارج فعالیت در سراسر Northland

"پس از 2 فوت برف در این سال من به فکر ما شدن از دروازه بسیار سخت" گفت: کرایسلر ارجاع پست-شکرگزاری طوفان که موج

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399

"پس از 2 فوت برف در این سال من به فکر ما شدن از دروازه بسیار سخت" گفت: کرایسلر ارجاع پست-شکرگزاری طوفان که موجب بالا-10, همه-زمان بارش برف به این شهرستان است. "این است که دو بار به عنوان مشغول به عنوان آن بود."

کرایسلر مدیر فروش برای غرب دلوت فروشنده گفت که او احتمالا می تواند فروخته ام 40 دریا-Doos یک روز در سرب تا چهارم جولای — اگر تنها او تا به حال آنها را در انبار. او گفت که او تا به حال ده مسیر به فروشگاه و نیمی از کسانی که در حال حاضر ادعا کرد.

"گذشته 3-4 ماه آن بوده است دیوانه; سرگرم کننده است; این یک چالش" کرایسلر گفت.

با وجود افزایش نرخ بیکاری و اقتصادی عدم اطمینان مشتریان به نظر نمی رسد به منصرف — شاید چون دولت فدرال صادر $1,200 بررسی برای هر آمریکایی است و به طور موقت افزایش مزایای بیکاری.

Darrin Severance a salesperson closes the door on a Polaris Ranger side-by-side ATV after loading the vehicle on a trailer Thursday for a customer at Duluth Lawn & Sport. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

Darrin قطع یک فروشنده می بندد بر یک ستاره قطبی رنجر side-by-side ATV پس از بارگیری خودرو در یک تریلر شنبه برای یک مشتری در دلوت چمن & Sport. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

اما بسیاری از ماشین آلات ارزان نیست. کرایسلر گفت: برخی از side-by-side UTVs می تواند اجرا شود تا $30,000. یک جفت از ورود به سطح شناور شخصی و یک تریلر در محله $20,000.

"من فکر می کنم همه نوع تصمیم گرفت برای پیدا کردن چیزهای دیگر — یک زندگی متفاوت — برای دریافت از طریق این" کرایسلر گفت. "شاید که به کار در خانه و یا حیاط خلوت یا رفتن به بررسی چیزهایی در جنگل."

استیو Piragis صاحب Piragis Northwoods Co. الی گفت: در این سال شکل دادن به بهترین خود را همیشه برای خرید و فروش قایق و قایق.

"ما در حال فروش دو تا سه برابر آنچه که ما به طور معمول فروش," او گفت:, و اشاره کرد که بسیاری از قایق وارد در مغازه خود presold و کسانی که نمی تمایل به معطل شدن برای مدت طولانی.

ملی دریایی انجمن تولید کنندگان گزارش "افزایش بی سابقه" در watercraft شخصی فروش در ماه مه تا 75 درصد بیش از ماه مشابه در سال گذشته.

نه تنها در حال فروش تجهیزات و اما برخی از تولید کنندگان مجبور به توقف و یا کاهش سرعت تولید در ماه های اخیر با توجه به منابع محدود و یا به عنوان یک اندازه گیری با هدف کند کردن روند گسترش ویروس.

Duluth Lawn & Sport employee Chris Gassert of Moose Lake maneuvers a Polaris RZR Pro XP side-by-side ATV Thursday in a tight area of the showroom while preparing to deliver the vehicle to a customer in Two Harbors. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

دلوت چمن & Sport کارمند کریس gassert را از Moose Lake مانور یک Polaris RZR Pro XP side-by-side ATV پنج شنبه در یک منطقه از نمایشگاه در حالی که آماده شدن برای تحویل خودرو به مشتری در دو بنادر. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

اهل فرانسیسکو صاحب دریایی به طور کلی در Duluth, گفت, شده اند وجود دارد مسائل مربوط به مواد اولیه است که سرچشمه در چین و ویتنام است. او تا به حال مسائل مربوط به اخذ میله به بخش دریایی.

اما تقاضا تنها افزایش یافته است.

"مردم نمی کردم به عنوان های زیادی را به انجام" فرانسیسکو گفت. "آنها در حال غذا خوردن در رستوران ها به همان اندازه است. آنها لازم نیست که اشخاص فارغ التحصیلی برای رفتن به. آنها در حال تعقیب کودکان و نوجوانان در اطراف انجام هاکی و بیس بال. شما فکر می کنید تمام چیزهایی که مردم انجام نمی دهد در این سال و احتمالا شما می توانید آمد تا با یک کل اضافی ماه از زمان است."

فرانسیسکو به اشتراک گذاشته شده به عنوان مثال برخی از پزشکان از اوماها است. مجبور به انصراف از سفر به اروپا, آنها تصمیم به گرفتن یک تور رانندگی از میانه. در مسیر به Duluth زن و شوهر به نام به رزرو یک جفت از قایق.

"که ممکن است یک داستان" فرانسیسکو گفت: "اما بسیاری از مردم فقط به دنبال چیزهایی به انجام است. آنها هم در دست خود."

Jason MacDonald (left) and Jim DeArmond both of Duluth make sure DeArmond's new side-by-side ATV is secured to a trailer while picking up the vehicle Thursday at Duluth Lawn & Sport. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

جیسون مک دونالد (سمت چپ) و جیم DeArmond هر دو از ردن مطمئن شوید DeArmond جدید side-by-side ATV امن به یک تریلر در حالی که چیدن تا خودرو پنج شنبه در دلوت چمن & Sport. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

در حالی که این بیماری همه گیر مجبور Piragis به در مارس و آوریل گفت: کسانی که به طور معمول خود را (حداکثر ماه و پس از او دوباره باز 18 مه فروشگاه شده و ناودان.

"اگر این اتفاق می افتاد که زمان نمی تواند بهتر بوده است," او گفت:.

اما ترافیک ارائه شده چالش های خاصی را هم به عنوان Piragis تلاش برای نگه داشتن کارکنان و مشتریان امن با محدود کردن تعداد زیادی از مردم در مغازه در یک زمان و نیاز همگان را به پوشیدن ماسک. هنگامی که مردم سعی می کنید بر روی یک آیتم از لباس Piragis گفت: ستاد تنظیم آن را کنار گذاشته و برای حداقل 24 ساعت از زمان قرنطینه قبل از آن بازگشت به فروشگاه طبقه بنابراین به عنوان برای جلوگیری از هر گونه انتقال ویروس.

"این بدترین بیماری همه گیر در تاریخ و بهترین سال ما تا به حال برای خرده فروشی" Piragis گفت. "این واقعا احساس نمایشگاه زیرا بسیاری از مردم در حال صدمه زدن به."

در آهن محدوده اخراج در صنعت معدن هنوز انجام می شود بسیار برای جلوگیری می شود خریداران از ليزينگ اقلام است.

"ما در هیبت اینجا" گفت: Ejay داوسون صاحب پنج فصل ورزشی در Eveleth. "من نمی توانم باور کنم که چه خبر است."

داوسون گفت: خرید و فروش شده است "بیش از بالا" در همه چیز از ATVs به موتور سیکلت با سواری ماشین چمن زنی چمن.

Duluth Lawn & Sport employee Chris Gassert of Moose Lake ties down a Polaris RZR Pro XP side-by-side ATV Thursday on a trailer before to delivering the vehicle to a customer in Two Harbors. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

دلوت چمن & Sport کارمند کریس gassert را از Moose Lake روابط پایین Polaris RZR Pro XP side-by-side ATV شنبه در یک تریلر قبل از تحویل خودرو به مشتری در دو بنادر. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

"تولید کنندگان می تواند عرضه نمی," او گفت:. "ما به طور معمول سعی کنید به نگه داشتن نمایشگاه ما کامل است, اما آن را لخت در حال حاضر. ما باید برخی از محصول اما آن را بسیار بسیار محدود است. ما فقط شروع به گرفتن."

اسکی کلبه همچنین تلاش برای نگه داشتن سرعت با تقاضا گفت: برنت Stoen مدیر کسب و کار West, Duluth, فروشگاه است که به طور موقت بسته شد به دلیل تنگ موجودی محصول. او گفت: خرید و فروش قایق قایق و دوچرخه در اسکی کلبه شرق تپه فروشگاه در تمام زمان بالا.

"ما تامین خطوط تقریبا خشک شده بود. تقاضا بسیار بالاتر از آنچه ما می بینیم در آینده گفت:" Stoen اشاره کرد معمولی زمان انتظار برای یک دوچرخه جدید است "بیش از یک ماه-به علاوه"

علاوه بر فروش تجهیزات جدید اسکی کلبه دیده می شود بسیاری از دوچرخه بازگشت به استفاده از منجر به مقدار زیادی از تقاضا برای خدمات. Stoen گفت: اسکی کلبه را دوچرخه تکنسین رزرو کردن جامد حدود سه تا چهار هفته.

"آن شده است واقعا هیجان انگیز برای ما چرا که ما در حال گرفتن بسیاری از افرادی که هرگز واقعا biked. و مردم که نمی biked برای سال در حال وارد شدن به این ورزش است. بنابراین ما در حال ایجاد یک مقدار جدید تقاضا" Stoen گفت.

با وجود قطعیت اقتصادی است که باید به همراه همه گیر Stoen گفت: بسیاری از مردم شده اند و مشتاق برای باز کردن کیف پول خود را برای دنده.

"این خوب است برای بدن و ذهن به خارج و گرفتن برخی از ورزش. با تعداد زیادی از ورزشگاه بسته بودن و چیزهای دیگر مردم در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر به فعالیت در فضای باز مانند قایقرانی, دوچرخه سواری, قایقرانی, و کمپینگ.

A few of the side-by-side ATVs for sale at Duluth Lawn & Sport seen Thursday afternoon. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

چند side-by-side ATVs برای فروش در دلوت چمن & ورزشی دیده می شود پنج شنبه بعد از ظهر. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

علاقه مردم در خارج از منزل منجر به قوی بازگشت برای دلوت بسته بعد از 10 هفته shutdown گفت: مدیر بازاریابی آندریا جانسون.

"به خصوص با این بیماری همه گیر اجتماعی و فاصله آن را واقعا به نظر می رسد مانند وجود یک چشم انداز مثبت در علاقه به بودن در خارج از منزل," او گفت:.

Trailfitters یک Duluth, فروشگاه غذا به علاقه مندان در فضای باز نیز گزارش افزایش تقاضا برای دنده

"ما قطعا شاهد افزایش فروش" گفت: کیرا Vandel خریدار و دستیار مدیر برای Trailfitters. "به نظر می رسد مردم خیلی بیشتر علاقه به گرفتن خارج از منزل است."

در حالی که دلوت بسته فروش شد کنار موقت بسته شدن آن در فروشگاه های خرده فروشی این شرکت قادر به تغییر چرخ دنده و شروع تولید به شدت مورد نیاز تجهیزات حفاظت شخصی در عرض دو هفته. که بخشی از کسب و کار فعال دلوت بسته به یاد همه کارکنان آن و سپس برخی از.

"ما در واقع در حال رشد است. بنابراین من معتقدم که ما باید استخدام جدید 20 نفر از این بیماری همه گیر آمار" جانسون گفت.

جو Bullyan جونیور از Bullyan RV در Duluth گفت: کسب و کار خود را آغاز برداشت تا در ماه مه شده است و کاملا مشغول بوده است.

"مردم قطعا با جذب شدن به سمت کمپ و rv ها به خارج و لذت بردن از برخی از زمان با خانواده به جای سفر هواپیمایی و یا هتل ها به نظر می رسد مانند" او گفت و اشاره کرد که آن را یک چالش بوده است به اندازه کافی محصول در بسیاری خود را برای دیدار با تقاضا است.

"وجود دارد نوع a در سراسر کشور کمبود در حال حاضر" Bullyan گفت.

اما او گفت: "ما باید مسائل در آینده روزانه و ما باید قادر به نگه داشتن و حفظ در طول بقیه سال."

RJ ورزشی و چرخه در هرمانتاوون شده است فیلدینگ حدود 200-300 تماس در هر روز پس از بازگشایی بعد از مختصری بسته شدن برای اجرای اقدامات ایمنی گفت: فروشنده استیو Rodberg.

با بچه ها از مدرسه و به دور از بسیاری از فعالیت های عادی او گفت: کسب و کار در ابتدا شاهد افزایش علاقه در اطراف محصولات مانند دوچرخه خاک.

"همه چیز بسیار نامشخص در حال حاضر" Rodberg گفت. "هیچ کس واقعا نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد و یا کسانی که به این باور و مردم در حال خرید از آنجا که عدم قطعیت است. آنها در حال فکر کردن " چه می شود اگر مدارس نیست باز دوباره این سقوط؟'"

اما حتی متولدین ساخت در حال حاضر سرمایه گذاری در محصولات مانند کرجی Rodberg گفت.

"بسیاری از آنها از هیچ چیز به حال یک کاغذ مسیر زمانی که آنها 10," او گفت:. "پول به معنای چیزی متفاوت به آنها. اما به نظر می رسد مانند آنها در حال پیاده شدن کیف پول خود را کمی و خرید برخی از مسائل. اگر شما در حال قرنطینه را در خانه خود نیست و نمی تواند کاغذ توالت چه خوب است که یک میلیون دلار است؟"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن