هزینه لغو کالج فوتبال می تواند بیش از $4B

هیچ فوتبال کالج در سال 2020 خواهد آمد در هزینه 4 میلیارد دلار و از بین بردن دیگر غیر از درآمد های ورزشی در سر

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399

هیچ فوتبال کالج در سال 2020 خواهد آمد در هزینه 4 میلیارد دلار و از بین بردن دیگر غیر از درآمد های ورزشی در سراسر NCAA با توجه به یک گزارش از ESPN.

در حال حاضر رو به کاهش عظیم در درآمد حاصل از ناگهانی پایان فصل بسکتبال کالج از جمله عدم وجود postseason مسابقات در مردان و زنان, بسکتبال مدارس در حال تلاش برای رسیدگی به این پتانسیل حتی بزرگتر آمار در پاییز امسال اگر بیماری همه گیر کوروناویروس نیروهای, دانشکده فوتبال, در خارج از زمین.

ESPN گزارش روز شنبه, مارس 21 از دست دادن می تواند بیش از 4 میلیارد دلار -- حدود 1.2 میلیارد دلار از آن در بلیط های مربوط به درآمد -- و اثرات موج دار شدن می دهه گذشته.

"اگر هیچ فوتبال فصل, و یا اگر فصل فوتبال قطع شده است و یا کوتاه وجود خواهد داشت یک fallout" TCU مدیر ورزشی ارمیا Donati ESPN گفت:. "وجود دارد که به طور گسترده کاهش. می تواند بخش بروید ؟ اطمینان حاصل کنید. این امر احتمالا نگاه کوچکتر است. وجود دارد که به طور بالقوه ورزشی کمتر و بسیار کمتر از برنامه نویسی است."

ESPN ذکر یک مطالعه انجام شده توسط دانشگاه را دکتر پاتریک Rishe که با استفاده از اطلاعات عمومی و سوابق به جمع آوری مالی خرید اینترنتی که به دنبال لغو تمام سال 2020 فوتبال کالج فصل است.

"هر قدرت 5 مدرسه را حداقل یک دست دادن به طور متوسط از $62 میلیون در فوتبال درآمد از جمله حداقل $18.6 میلیون در فوتبال, فروش بلیط" ESPN ذکر Rishe عنوان کرد و گفت.

Rishe گفت که او معتقد است آینده فوتبال کالج فصل برگزار خواهد شد در بهار.

"در هر نقطه از 75 تا تقریبا 85 ٪ از تمام درآمد به بخش های ما می آید به طور مستقیم یا غیر مستقیم از فوتبال" Oregon State athletics مدیر اسکات بارنز گفت. "به طور غیر مستقیم منظورم حمایت دلار, چند رسانه ای, حقوق و سپس شما رو دروازه خود کمک های مالی خود را و فلان چیز. تاثیر بازی نیست یک فصل است که ویرانگر است. آن را سنگ پایه دو و میدانی بین دانشکده راه ما آن را می دانم. من هنوز در تلاش برای حل که دلیل آن می تواند مانند یک ویرانگر شرایطی که ما تقریبا می خواهم را به یک تخته سفید کردن و شروع به بیش از."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن