شیوع کروناویروس: 466 مرخص در گجرات بالاترین در یک روز

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد راجکوت | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 2:16:59 am گجرات اصلی

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد راجکوت | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 2:16:59 am
Coronavirus outbreak, Covid 19 patients, Gujarat cases, Ahmedabad news, indian express news گجرات اصلی وزیر بهداشت Jayanti راوی گفت: تحقیقات جهانی نشان می دهد که هنگامی که بیماران متوقف می شود برگزاری نمایشگاه نشانه های فرهنگ virus گرفته در چنین شرایطی نمایشگاه هیچ رشد و ویروس ریختن نیست گسترش عفونت است. (بازنمودی)

در روز سه شنبه گجرات گزارش 362 بیشتر COVID-19 موارد و مرخص 466 بیماران از بیمارستان بالاترین تک روز رقم پس از اتحادیه و وزارت بهداشت تجدید نظر تخلیه سیاست در روز جمعه.

سیاست جدید frees تا تخت سریع تر و صرفه جویی COVID-19 تست کیت می گوید خفیف و متوسط موارد می تواند مرخص 10 روز پس از علائم ظاهر می شود اگر وجود دارد هیچ تب 3 روز. همچنین قطعات یدکی بیمار از تحت تست قبل از تخلیه باید با توجه به زودتر سیاست. تخلیه تعداد اره تیز چشم انداز مثبت – از 163 on May 8 – پس از این سیاست جدید را به اثر.

گجرات اصلی وزیر بهداشت Jayanti راوی گفت: تحقیقات جهانی نشان می دهد که هنگامی که بیماران متوقف می شود برگزاری نمایشگاه نشانه های فرهنگ virus گرفته در چنین شرایطی نمایشگاه هیچ رشد و ویروس ریختن نیست گسترش عفونت است.

"پس از هفت روز حتی اگر این ویروس همچنان در بدن و RTPCR آزمایشات مثبت ویروس کشت را نشان می دهد هیچ رشد و ویروس ریختن نمی تواند باعث گسترش عفونت است. جدید تخلیه سیاست قاب شده بود بر اساس این تحقیقات... دولت مرکزی بیشتر ارائه یک کوسن با نگه داشتن آن تا 10 روز (پس از آن بیمار می تواند مرخص شود)" گفت: راوی. از 362 موارد جدید در دولت احمدآباد گزارش 267. و از مرگ و میر 23 در دولت, 21 بودند از شهرستان.

راجکوت گزارش دوم آن مرگ از 32 سال از جتپور شهر که تحت درمان در احمدآباد بیمارستان مدنی. راجکوت منطقه گزارش شده بود 68 COVID-19 موارد مثبت که 63 بودند از راجکوت شهرستان در حالی که پنج گزارش شده از منطقه روستایی.

Dr Mitesh Bhanderi ارشد بهداشت منطقه افسر راجکوت گفت که جوانی مبتلا به سیروز کبدی و در معرض خطر اختلال عملکرد کلیوی. او دریافت کرده بود داخل سالن درمان در احمدآباد بیمارستان مدنی برای دو هفته قبل از او مرخص شد در آوریل 28. او رفت به خانه اش در Desaivadi در جتپور. "به عنوان خواسته بیمارستان او آمد به احمدآباد دوباره در مارس 9 و تحت یک عمل جراحی در روز دوشنبه. به عنوان بخشی از قبل از عمل ارزیابی پزشکان آزمایش نمونه خود را برای COVID و بازگشت آنها مثبت است. در نهایت او را تسلیم به بیماری" دکتر Bhanderi گفت.

مرد آخرین مراسم انجام شد در احمدآباد و اعضای خانواده اش منتقل شد به یک مرکز قرنطینه در راجکوت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب