Coronavirus | یک گزینه این است که لغو T20 جام جهانی در این سال می گوید کومار Sangakkara

سری لنکایی حلاجی بزرگ کومار Sangakkara احساس می کند که یکی از گزینه های است که به لغو T20 جام جهانی در این سا

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399

سری لنکایی حلاجی بزرگ کومار Sangakkara احساس می کند که یکی از گزینه های است که به لغو T20 جام جهانی در این سال به عنوان بسیاری از سوالات در اطراف COVID-19 همه گیر باقی می ماند "دانست.

Sangakkara که رئیس جمهور از معتبر Marylebone باشگاه کریکت (MCC) احساس می کند این وضعیت باید بررسی شود.

در نشست خود در روز پنج شنبه ICC معوق تصمیم گیری در سرنوشت نمونه ممتاز ویژه نمایش در استرالیا تا 10 ژوئن در حالی که در ادامه به بررسی برنامه های احتمالی میان اعم بیماری همه گیر است که از خط خارج تقویم ها در سراسر جهان است.

"روزمره وجود دارد آموخته های جدید چیزهای جدید بودن پیدا کنند بنابراین ما باید صبر کنید و ببینید اما گزینه های ممکن برای لغو آن در این سال به تعویق انداختن آن را برای یک سال دیگر اما در محل پیش بینی روش های است که به حساب بهداشت و ایمنی از بازیکنان و تماشاگران و مطمئن شوید که آهن چادری," او گفت:.

Sangakkara وجود دارد گفت: بسیاری از سوالات پاسخ داده نشده در اطراف همه گیر آورده است که فعالیت ورزشی در سراسر جهان برای توقف سنگ زنی.

"چیزی واقعی است و چه چیزی اتفاق می افتد با این ویروس. آیا آن را به ناپدید می شوند مانند سارس و MERS یا این چیزی است که رفتن به پشت فصلی?

"ما باید به زندگی با این ویروس خاص یا گونه های مختلف آن را از زمان به زمان و یا ما آن را در دراز مدت؟" Sangakkara خواسته در ورزش ستاره نشان می دهد 'کریکت متصل'

سابق سریلانکا کاپیتان افزود: "اگر که مورد سپس برخی از تغییرات است که ما را دیده اند در زندگی ما در حال حاضر ممکن است طبیعی جدید برای ما برای چند سال تا یک واکسن است که در بر داشت و یا تا زمانی که وجود دارد به اندازه کافی ایمنی در سطح جهانی و در میان مردم به مقاومت در برابر این.

"پس کسانی که واقعا سوال است که من فکر نمی کنم هر کسی می تواند پاسخ دهد در حال حاضر. ما به وضوح بیشتر به عنوان زمان می رود توسط."

Sangakkara گفت: او می تواند تصور نشستن به صورت یک جلسه در اطراف ICC جدول و تلاش برای پیدا کردن پاسخ به تمام سوالات است.

"بنابراین من می توانید تصور کنید که نشستن دور یک میز برای ICC در تلاش برای درک مشاوره با کارشناسان به درک چه خبر است.

"و بیشتر از آن سوالاتی است که بسیاری از ما در ذهن ما هنوز پاسخ داده شده است و با بالا ترین کارشناسان در جهان" او امضا کردن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب