Coronavirus آوریل 6: تحولات در سراسر منطقه ما

رژیم صهیونیستی. تیم Walz اعلام سفارش در طول یک بعد از ظهر کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه 5 مه. به منظور به طو

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. تیم Walz اعلام سفارش در طول یک بعد از ظهر کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه 5 مه.

به منظور به طور موثر مجموعه کنار فرماندار مارس 23 اضطراری سفارش نیاز به دولت های عظیم بخش بهداشت و درمان به تاخیر تمام روش انتخابی — یک گام است که منجر به تعویق افتاد, مراقبت از furloughs حقوق و دستمزد کاهش و خالی اتاق انتظار در سراسر کشور است صدها نفر از بیمارستان ها و درمانگاه ها.

مینه سوتا ثبت 617 موارد جدیدی از کروناویروس در سهشنبه, مه 5 با توجه به مینه سوتا وزارت بهداشت. پاپ شهرستان در مینه سوتا مرکزی اضافه اول آن مورد است. دولت مورد تایید شده تعداد در حال حاضر 7,851 اما این تعداد است که تصور می شود undercount.

شیوع و شدت تست های مرتبط با پردازش گوشت در ادامه به حضور خود شناخته شده در دولت است. Stearns County افزود: یکی دیگر از تایید 87 مورد در روز سه شنبه به 815 تا کنون. اشراف شهرستان اضافه شده 58 مورد رسیدن به 1,011 در حالی که Kandiyohi County اضافه شده 12 بیشتر موارد به 200.

پنج شهرستانهای صفحه اصلی برای پردازش گوشت در حال حاضر تعداد یک چهارم از تمام موارد در دولت است.

این 617 موارد جدید اضافه شده ایالت دیگری بود یک روز رکورد برای دولت البته در حد تست کمتر. دولت امیدوار بود به انجام 5,000 آزمون در روز با شروع ممکن است و تا به حال انجام شده حدود 4,500 روزانه تا پایان هفته گذشته است. اما در روز سه شنبه, کلینیک مایو و دانشگاه مینه سوتا led مجازی تست آزمایشگاه تا به حال انجام شده تنها 2,068 آزمون.

داکوتای شمالی, وزارت بهداشت روز سه شنبه اعلام کرد 41 موارد جدید COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

تعداد کل مثبت آزمایش این ویروس در دولت است تا به 1,266 اما 559 مردم بهبود از بیماری از جمله 19 اعلام کرد. وجود 31 ساکنان بستری با بیماری است. بیست و پنج اهالی داکوتای شمالی از جمله 18 Cass County ساکنان را در برابر این بیماری که تاکنون بیش از 69,000 زندگی سراسر کشور.

این موارد جدید اعلام کرد جمعه آمد نه از شهرستانهای مختلف در سراسر کشور — یک تغییر از خیلی از دو هفته گذشته زمانی که اکثریت گسترده ای از موارد آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو.

Cass County هنوز هم بيشترين موارد جدید در 13. داکوتای شمالی پرجمعیت ترین شهرستان در حال حاضر دارای 643 مورد شناخته شده — بیش از نیمی از دولت را در کل. گروه گزارش که 251 Cass County ساکنان که قبلا آزمایش مثبت بهبود یافته اند.

Burleigh و مورتون شهرستان که با هم شامل بیسمارک-مندن شهری در هر حال نه موارد جدید را تایید کرد سه شنبه.

10 دیگر موارد جدید جمعه آمد از برک, Grand Forks, Mercer, Pembina, Stutsman و ویلیامز شهرستانهای استان است. یک مورد جدید در گرند فرک شهرستان به ارمغان می آورد کل به 270 در حالی که این مورد جدید در Stutsman شهرستان 12th خود را مورد. سه مورد جدید در Mercer County هستند روستایی شهرستان ، تعداد موارد در ساکنان و کارکنان خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات افزایش 18 روز سه شنبه به 189 کل موارد.

داکوتای جنوبی تعداد مرگ و میر ناشی از COVID-19 افزایش سه در مجموع 24 مرگ و میر به طور کلی اعلام کرد. هر سه نفر از زنان سنین 80 یا بالاتر.

وجود دارد 802 فعال موارد در دولت که کاهش 15 مورد از دوشنبه.

در مجموع 2,721 تایید موارد مثبت گزارش شده در داکوتای جنوبی تا 53 از دوشنبه.

شصت و پنج نفر از بهبود COVID-19 قرار می دهد که کل بهبود در دولت در 1,895.

مقامات گزارش در مجموع 8,566 موارد مثبت COVID-19 همانطور که از روز شنبه با توجه به ویسکانسین عمومی رادیو. که افزایش 330 موارد از دوشنبه.

به گفته مقامات بهداشت 353 نفر در ویسکانسین فوت کرده اند از COVID-19. وزارت بهداشت خدمات گزارش 83,967 منفی آزمون برای کروناویروس جدید, افزایش 3,500 از دوشنبه به سه شنبه WPR گفت.

  • این COVID-19 همه گیر ضربه داکوتای جنوبی اقتصاد سخت; مجموع مداوم صندوق به طور کلی درآمد شد $18.1 میلیون پایین تر از برآورد مارس با توجه به دولت گزارش. داده ها همچنین اشاره می کند که گردشگری درآمد مالیاتی را با 28.5 درصد نسبت به مارس سال گذشته است. دولت فروش درآمد حاصل از مالیات تولید پوشاک و لوازم جانبی فروشگاه به پایین است که توسط 41.1%. هتل rooming خانه اردوگاه ها و دیگر محل سکونت دیدم 35.9 درصد کاهش در فروش درآمد مالیاتی از سال گذشته است. خوردن و نوشیدن مکان نیز شاهد فروش درآمد مالیاتی کاهش 21.8 درصد از سال گذشته است.
  • یک سناتور ایالت مینه سوتا مواجه است واکنش بیش از یک پس-حذف صدای جیر جیر پرسیدن که چرا اردو و استراحتگاه ها بسته به بازآفرینی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس در حالی که بی خانمان Minnesotans در حال خواب خارج است. سناتور. جاستین Eichorn R-Grand Rapids در سهشنبه, مه 5 توییتی سوال "چگونه است که کمپینگ در خیابان های سنت پل هر گونه امن تر از خود, خانواده, اردو تا شمال?" او بعد از حذف توییت پس از رسم انتقاد در رسانه های اجتماعی.
  • پیش بینی مازاد بودجه در مینه سوتا تبخیر شده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و اقدامات برای مهار آن و دولت در حال حاضر چهره 2.4 میلیارد دلار کسری در بودجه جاری است. بودجه دولت افغانستان در سهشنبه, مه 5 به یک منحصر به فرد به روز رسانی است که بازیگران یک چشم انداز تیره و تار برای مینه سوتا اقتصاد و تنظیم مجدد قانونی مکالمات در مورد چگونه دولت می تواند مدیریت آمار و چگونه مجلس می تواند جبران مالی خسارات وارده توسط Minnesotans. این آمار و ارقام جدید نشان داده حدود 3.6 میلیارد دلار نوسان نسبت به rosier پیش بینی های اقتصادی قرار داده و از ماه قبل است. قانونگذاران ایالتی و فرماندار وارد 2020 جلسه قانونی در انتظار یک مازاد بودجه حدود 1.5 میلیارد دلار.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن