Coronavirus آوریل 18: تحولات در سراسر منطقه ما

تعداد تازه تشخیص داده شده COVID-19 موارد در مینه سوتا اعلام کرد سهشنبه, مارس 17 بزرگترین واحد-بعد سنبله در بی

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399

تعداد تازه تشخیص داده شده COVID-19 موارد در مینه سوتا اعلام کرد سهشنبه, مارس 17 بزرگترین واحد-بعد سنبله در بیش از یک هفته. تا کنون 15,668 موارد تایید شده اند در مینه سوتا با 722 مرگ و میر نسبت به این بیماری است. یکشنبه, 9,571 افراد مبتلا به این بیماری بهبود یافته اند و دیگر نیازی به جدا شده است.

همچنین از روز شنبه بیش از 220 Minnesotans در حال درمان در بخش مراقبت های ويژه برای ویروس و تقریبا 500 نفر در بیمارستان بستری هستند و برای بیماری با توجه به مینه سوتا وزارت بهداشت.

MDH نیز یکشنبه اعلام کرد در مجموع 699 جدید تایید موارد COVID-19 و 22 اضافی مرگ و میر ناشی از این بیماری است. این می آید در روز قبل برخی از محدودیت در کسب و کار برداشته همراه با اقامت در خانه سفارش قرار داده و در جای خود توسط رژیم صهیونیستی. تیم Walz.

برای چهارمین روز متوالی بیش از 5000 تست برای این ویروس انجام شد در سراسر دولت است. Walz گفته است که قادر به انجام 5,000 آزمون برای این ویروس هر روز یک پیش شرط اصلی برای عقب محدودیت.

بیش از 150 ، 000 نفر آزمایش شده است برای بیماری ایالت پس از 5 مارس.

داکوتای شمالی, وزارت بهداشت اعلام کرد 52 موارد جدید COVID-19 که اکثر آنها از دولت را کانون و بزرگترین منطقه مترو — Cass County است.

یک مرد در 90s با شرایط اساسی سالگی از این بیماری در شهرستان, سلامت, مقامات گفت. در مجموع از 43 ساکنان از جمله 33 از Cass County, در حال حاضر از درگذشت COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس. حداقل 29 از مرگ آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت به گفته مقامات بهداشتی.

جدید مرگ و میر گزارش شده در داکوتای جنوبی روز یکشنبه با توجه به داکوتای جنوبی در وزارت بهداشت. در مجموع 44 نفر فوت کرده اند از COVID-19 در دولت است.

وجود دارد 1,219 فعال موارد COVID-19 در دولت, یکشنبه, 23, از شنبه.

وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی روز یکشنبه گزارش داد در مجموع 12,543 مثبت coronavirus موارد افزایش 356 از شنبه. دولت مرگ تعداد باقی مانده در 453 روز یکشنبه.

پایگاه نیروی هوایی مینوت انجام خواهد شد و یک روگذر از مراکز پزشکی در بیسمارک فارگو چنگال بزرگ و مینت در دوشنبه 18 مه به افتخار کارگران ضروری.

نیروی هوایی سلام شامل یکی از B-52H Stratofortress داده شده به 23rd, بمب اسکادران از 5 بمب بال. این بمب افکن می تواند بیش از شهرهای زیر در این زمان:

  • 1:35 بعد از ظهر: سنت Alexius سلامت و پزشکی سانفورد مرکز بیسمارک (در جنوب بيمارستان پرواز از شمال غربی به جنوب شرقی)
  • 2:15 بعد از ظهر: Sanford مرکز پزشکی فارگو (شمال بیمارستان پرواز غرب به شرق)
  • 2:30 بعد از ظهر: Altru بیمارستان ساری (غرب بیمارستان پرواز شمالی)
  • 3:25 بعد از ظهر: Trinity مرکز پزشکی مینت (غرب بیمارستان, پرواز, شمال همراه ایالات متحده بزرگراه 83)

این روگذر نیز می تواند مشاهده شود در www.facebook.com/minotaf.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب