Coronavirus آوریل 12: تحولات در سراسر منطقه ما

فرماندار به نام حرکت "نرم باز" منتهی به سال بعد زمانی که دولت با هدف بازگشایی مدارس به همه دانش آموزان است. سر

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

فرماندار به نام حرکت "نرم باز" منتهی به سال بعد زمانی که دولت با هدف بازگشایی مدارس به همه دانش آموزان است. سرپرست آموزش عمومی کیرستن Baesler گفت: تابستان برنامه های مدرسه باید محدود به 15 نفر و به دنبال اقدامات دیگر برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

بورگوم گفت: 16,500 دانش آموزان حضور داشتند برنامه های تابستانی در مدارس در سال گذشته است. برنامه های مدارس ممکن است شامل ارائه آموزش رانندگی کودک, مراقبت از تست های استاندارد آماده سازی و متعارف تابستان کلاس های مدرسه.

مدارس نیز ممکن است را انتخاب کنید اجازه می دهد تا دانش آموزان برای بازگشت به طور خلاصه به جمع آوری وسایل و بازگشت مواد از مارس 15 و 30 مه. بورگوم دستور داد مدرسه امکانات بسته در اواسط ماه مارس و دانش آموزان است و باید آموزش از راه دور دوره های آموزشی از ابتدای ماه آوریل است.

پیش از آن در روز, وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت اعلام کرد Cass County مرد در 90 سالگی درگذشت از COVID-19. به عنوان با هر داکوتای شمالی ساکن که مرده است از بیماری بخش گزارش او در زمینه شرایط بهداشتی.

در مجموع 36 اهالی داکوتای شمالی از جمله 27 ساکنان Cass County, در حال حاضر از درگذشت این بیماری که تاکنون بیش از 80,000 زندگی سراسر کشور.

این گروه همچنین تایید کرد 27 موارد جدید COVID-19 2,145 در آزمون شنبه. بالا بودن تعداد آزمون قرار می دهد دولت در مسیر بازگشت به سمت آن هدف از تکمیل از 1800 تست در هر روز. دولت سقوط کوتاه از هدف بیشتر از هفته گذشته است. هنوز داکوتای شمالی در میان صفوف آمریکا در این کشور در تست سرانه.

مینه سوتا مقامات بهداشتی گزارش 13 مرگ و میر ناشی از COVID-19 روز دوشنبه.

نه از مرگ و میر ثبت شد در ساکنان شهرستان Hennepin دو در شهرستان رمزی و هر یک در برنج و استرنز شهرستانهای استان است. جدید مرگ و میر دوشنبه آوردن دولتی در مجموع به 591 زندگی از دست رفته در مینه سوتا در طول دوره گذشته هشت هفته و با توجه به وزارت بهداشت. اگر زمان مرگ مجموع نگه می دارد به نظر می رسد به احتمال زیاد دولت را از دست بدهند 1,000 زندگی تا پایان مارس.

Stearns County باقی می ماند و دوم بالاترین شهرستان در دولت برای تایید موارد این ویروس در اضافه کردن 38 روز دوشنبه برای رسیدن به 1,443. Kandiyohi County, از ترکیه گیاهان پردازش در ویلمار افزود: 32 نفر از دوشنبه تا رسیدن به مجموع 316. موارد جدید در کاهش Nobles County, این خانه را به یک شیوع در JBS گوشت خوک گیاه در وورتهینگتون که در آن فقط 14 آزمون مثبت ثبت شد یکشنبه, برای, جدید, در مجموع 1,269 موارد تایید شده.

فعال COVID-19 موارد در داکوتای جنوبی در 1,393 افزایش 57 از یکشنبه.

مجموع مثبت موارد تایید شده در داکوتای جنوبی که با افزایش 97 از روز یکشنبه برای یک مجموع از 3,614 در دولت است.

کسانی که بهبود یافته اند از COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس در 2,187 افزایش 40 مورد.

زمان بستری شدن در بیمارستان در داکوتای جنوبی در 78 تا یکی از یکشنبه. مجموع بستری شدن در بیمارستان در کشور در حال 263 و دو از یکشنبه. تعداد کل مرگ و میر باقی مانده در 34 سلامت, مقامات گفت.

در مجموع 10,418 موارد مثبت گزارش شده در ویسکانسین در روز دوشنبه با توجه به وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی. شده اند وجود دارد 409 مرگ و میر در کشور و افزایش نه از روز یکشنبه گزارش.

  • داکوتای جنوبی رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem روز دوشنبه گفت که او خواهد بود به دنبال اقدام قانونی به ارائه وضوح در که حقوقی قضایی بازرسی منجر به قبیله ای سرزمین. در جمعه, مه 8, Noem با ارسال نامه ای به شاین رودخانه سو قبیله و Oglala سو قبیله که تعیین کرده اند تا سلامت پست های بازرسی در بزرگراه های آینده به رزرو خود را. در این نامه Noem گفت: این قبایل تا به حال 48 ساعت به حذف پست های بازرسی و یا در صورت اقدام قانونی. قبیله ای از مقامات دولت و رهبران دموکرات گفته اند Noem ندارد صلاحیت به منظور بازرسی حذف شد.
  • 2020 ایالتی داکوتای شمالی در نمایشگاه مینت لغو شده است با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. آزادی مطبوعات از نمایشگاه متحده است که بدون یک راه برای پیش بینی مقیاس همه گیر این تصمیم در نظر گرفته شده است در بهترین منافع ایمنی و بهداشت برای همه درگیر. کسانی که خریداری بلیط با کارت های اعتباری خواهد شد به صورت خودکار پرداخت.
  • داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم بازدید خواهد کرد کاخ سفید در واشنگتن دی سی در چهار شنبه, مه 13 برای صحبت با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد دولت در پاسخ به COVID-19 گیر بورگوم سخنگوی مایک Nowatzki تایید کرد.
  • داکوتای جنوبی رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem روز دوشنبه اعلام کرد که Smithfield مواد غذایی در, Sioux Falls, است, بازگشایی پس از بسته شدن با توجه به COVID-19 شیوع ماه گذشته. شیوع ساخته شده از گوشت خوک پردازش کارخانه یکی از بزرگترین نقاط مهم در کشور است. کارخانه بسته شده است پس از 15 آوریل خواهد شد اما در حال حاضر تا سطح شیب دار به تولید کامل.
  • مینه سوتا بهداشت مقامات دولت اولین محموله به تازگی تصویب شده COVID-19 تزريق ضد ویروسی Remdesivir مواد مخدر بیش از آخر هفته مقامات بهداشت گفت: در طول یک تماس را فشار دهید در روز دوشنبه. درمان است که توزیع به بیماران در prioiritized سیستم مبتنی بر بیمار وضعیت سلامت. دولت دریافت 1,200 ویال از این دارو که نشان داده شده است به کاهش مرگ و میر در اخیر NIAID محاکمه اما آیا کوتاه شدن طول اقامت از 15 به 11 روز به طور متوسط.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب