Coronavirus مستند: سونیا گاندی می نویسد به ساعت, به دنبال گسترش مواد غذایی, حقوق,

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 8:00:53 am کنگره رئیس جمهور سون

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 8:00:53 am
china border, china clash, china war, rahul gandhi, rahul gandhi twitter, narendra modi, modi china, conia ganhi on china, china india, china news, india news کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی صحبت می کند در این حادثه در روز چهارشنبه. (PTI)

کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی دوشنبه نخست وزیر نارندرا مودی به گسترش با سه ماه عرضه 5 کیلوگرم از مواد غذایی سبوس دار به اعضای "اولویت خانواده" و کارگران مهاجر برای رسیدگی به آنچه که او به نام "بحران گرسنگی" در مواجهه با برخی از "افراد آسیب پذیر" در کشور است.

"نزدیک به سه ماه از کشور رفت و به یک سخت مستند میلیون ها نفر از سرخپوستان در معرض خطر لغزش به فقر است. تاثیر نامطلوب بر معیشت منجر به مزمن ناامنی غذایی برای هر دو ما شهری و روستایی فقیر. در نور از وضعیت فعلی مواد غذایی, حقوق, باید گسترش برای رسیدگی به بحران گرسنگی در مواجهه با برخی از آسیب پذیر ترین افراد در کشور," او نوشت: در نامه ای به نخست وزیر.

او از دولت خواسته به گسترش تا ماه سپتامبر ارائه به صورت ماهانه عرضه 5 کیلوگرم از مواد غذایی سبوس دار به اعضای Antyodaya آنا Yojana و اولویت خانوارهای تحت ملی امنیت غذایی عمل می کنند و برای مهاجران که تحت پوشش هیچ مرکزی و یا دولت PDS طرح.

"چند متحده درخواست کرده اند برای همین. بعلاوه از آنجا که تعداد قابل توجهی از خانواده های فقیر همچنان محروم از PDS سیستم موقت کارت جیره باید صادر شده و به همه از جمله خانواده," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن