Coronavirus | هند تور سریلانکا به جلو بروید

هند محدود اور تور سریلانکا در ماه های ژوئن-ژوئیه در روز پنج شنبه به نام خاموش در حال حاضر با توجه به COVID-19

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

هند محدود اور تور سریلانکا در ماه های ژوئن-ژوئیه در روز پنج شنبه به نام خاموش در حال حاضر با توجه به COVID-19 همه گیر با دو تخته و گفت که این وضعیت امکان پذیر نیست برای این بازی به پیش بروید.

هند برنامه ریزی شد به بازی سه ODIs و به عنوان بسیاری از T20s شروع ماه ژوئن پایان رسید و در ادامه تا جولای در سریلانکا. تاریخ برای این مسابقات هنوز نهایی شده است.

"این ممکن است به جلو بروید با تور در ماه ژوئن و جولای است و ما باید منتقل و آن را به سریلانکا هیئت مدیره (SLC). با این حال ما همچنان متعهد به سری (در تاریخ بعد)," BCCI خزانه دار آرون Dhumal گفت PTI.

لغو شد و انتظار می رود که هند بازیکنان هنوز به رزومه آموزشی با موارد ادامه به سرعت در حال افزایش در کشور است که ثبت بیش از 8000 COVID-19 کشته و نزدیک به سه لاخ موارد است.

همچنین بخوانید: BCCI به دنبال شفافیت در T20 WC

بازیکن باید چهار تا شش هفته به دست آوردن مجدد مسابقه تناسب اندام پس از آموزش رزومه.

هر دو روی تخته باقی می ماند متعهد به سری و داشتن آن در ماه اوت یک احتمال است.

"این تیم از عمل و ما مطمئن هستیم در هنگام مسافرت های بین المللی محدودیت برداشته خواهد شد, پس از آن ممکن نیست در ژوئن-ژوئیه" Dhumal اضافه شده است.

رسانه ها از انتشار سریلانکا نیز با تایید این توسعه است.

"BCCI مطلع سریلانکا از کریکت است که با توجه به شرایط حاکم محوریت COVID-19 گیر کریکت سری که شامل سه ODIs و سه T20I مسابقات را امکان پذیر نمی شود," SLC اعلام کرد.

این بیانیه همچنین افزود که BCCI "باقی می ماند متعهد به FTP و نسبت به آن همکار و اعضای آن باید به دنبال مشاوره از دولت هند و بهداشت مقامات نظارتی قبل از مصرف هر گونه تصمیم گیری برای از سرگیری کریکت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب