Coronavirus هند به روز رسانی جولای 15: West Bengal دولت برای ارائه شغل به قوم و خویش از کارکنان دولت که فوت ناشی از ویروس

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 15 سال 2020 6:36:35 pm ماهاراشترا همچنان باقی می مان

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 15 سال 2020 6:36:35 pm
Coronavirus India Update, Covid-19 Vaccine Latest News, Corona Cases in India, Covid-19 Tracker Update, covid news, covid vaccine news, coronavirus maharashtra news, coronavirus delhi news, coronavirus chennai news, coronavirus kolkata news ماهاراشترا همچنان باقی می ماند بدترین آسیب دیده به دنبال تامیل نادو دهلی نو و کارناتاکا. (اکسپرس عکس Jaipal سینگ/فایل)

Coronavirus هند به روز رسانی: با افزایش 29,429 عفونت هند Covid-19 شمارش روز چهارشنبه افزایش یافت و به 9,36,181 از جمله بیش از 24,300 مرگ و میر. این چهارمین روز متوالی است که این موارد باید افزایش بیش از 28,000. سوم بدترین ضربه ملت همچنین از ثبت بیش از 5.9 لاخ بهبود همانطور که از در حال حاضر.

کارناتاکا سریعترین رشد دولت در کشور در حال حاضر پیشی گرفته گجرات برای تبدیل شدن به دولت با چهارم-بالاترین caseload از Covid عفونت. ماهاراشترا همچنان به بدترین آسیب دیده به دنبال تامیل نادو و دهلی نو است. (دنبال coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی)

روز سه شنبه این مرکز گفت که آن را تا به حال شروع یک فرایند مشورتی از عوارض دراز مدت در بهبود coronavirus بیماران به بیمارستان های سراسر کشور را آغاز کرده اند به گزارش همان. این مرکز می تواند به احتمال زیاد موضوع دستورالعمل بر اساس کارشناسان مشاوره به زودی. در ضمن پرداختن به یک کنفرانس جهانی جوانان مهارت های روز, نارندرا نخست وزیر هند خواست جوانان به "اقامت مربوطه" به عنوان کسب و کار و بازارهای در حال تغییر و همراه با فرهنگ کار و ماهیت شغل.

در اینجا یک لیست از بالا به تحولات در Covid-19 از سراسر کشور

گوا اعلام سه روز مستند از جمعه

گوا وزیر Pramod Spike شنبه گفت: سه روز مستند به اجرا گذاشته خواهد شد در این دولت از روز شنبه با در نظر گرفتن افزایش تعداد Covid موارد است. علاوه بر این نیز وجود داشته باشد "Janata حکومت نظامی" در دولت از 8 ساعت به 6 بعد از ظهر هر روز با اثر از شنبه تا اوت 10, او به خبرنگاران گفت:.

تنها مردم در ارتباط با خدمات ضروری و کسانی که با داشتن شرایط اضطراری پزشکی خواهد بود و مجاز به حرکت در طول حکومت نظامی و مستند, او گفت:.

در روز سه شنبه گوا گزارش 170 جدید COVID-19 موارد بالاترین تک-بعد سنبله در نظر گرفتن شمارش به 2,753. دولت تا کنون گزارش 18 مرگ و میر ناشی از این بیماری است. PTI

شغل به خویشاوندان از WB کارکنان دولت که فوت کرد با توجه به Covid-19: Mamata

West Bengal وزیر Mamata بانرجی روز چهارشنبه گفت دولت او را فراهم شغل به اعضای خانواده از کارکنان دولت که درگذشت در حالی که رهبری مبارزه با COVID-19.

حداقل 12 دولت کارکنان دولت اند و با توجه به عفونت کرونا ويروسی او گفت:. بانرجی گفت که دولت نیز افتخار مرحوم کارکنان — پزشکان پلیس و سلامت کارگران — با مدال و گواهی.

Covid وضعیت در دهلی نو تحت کنترل می گوید: Arvind Kejriwal

Delhi government, fact check, covid misinformation, Delhi news, Indian express news دولت زنده بوده است-جریان جلسات از وزیر Arvind Kejriwal و معاون سانتی متر Manish Sisodia همیشه از سراسر کشور مستند مارس آغاز شد. (فایل)

دهلی وزیر Arvind Kejriwal شنبه گفت که coronavirus وضعیت در سرمایه های ملی است که "تحت کنترل" را به عنوان او تشکر کرد "همه احزاب از جمله بی جی پی و کنگره" در حمایت خود را برای مبارزه با دهلی Covid نبرد. "طبق برآورد 2.25 لاخ موارد پیش بینی شده 15 جولای در دهلی اما پس از تلاش های متحد این موارد امروز نیمی از پیش بینی" او گفت:.

برجسته بهبود دهلی بیمارستان زیرساخت Kejriwal گفت: "در 1st ژوئن وجود دارد 4,100 تخت در دهلی نو امروز وجود دارد 15,500 تخت. امروز وجود دارد 2,100 تخت ICU که 1,100 خالی. به این دلیل امروز مردم باید اعتماد به نفس است که در مورد آنها نیاز به بستری شدن وجود خواهد داشت هیچ کمبود."

Karnataka: Shivamogga برای رفتن تحت جزئی مستند از جولای 15

دولت های منطقه از Shivamogga روز چهارشنبه تصمیم به اعمال جزئی مستند در کل منطقه از جولای 16 تا سفارشات بیشتر با هدف کنترل گسترش COVID-19. این مستند خواهد بود در نیروی روزانه از 2 بعد از ظهر تا 5 صبح روز بعد تا سفارشات بیشتر, منابع رسمی گفت.

تصمیم گرفته شد در این جلسه که به ریاست منطقه مسئول وزیر K S Eshwarappa با مقامات ارشد,
عمومی نمایندگان و عوامل سازمان های مختلف در این منطقه است. Shivamogga عضو مجلس B Y Raghavendra که در حال حاضر در این جلسه توییتی که این مستند را در در محل روزانه از 2 ساعت به ساعت 5 صبح از شنبه. (PTI)

Amarinder سینگ توصیه می کند تمام کابینه همکاران برای دریافت تست شده

پنجاب وزیر Amarinder سینگ توصیه کرده است کل کابینه برای آزمایش برای coronavirus یک روز پس از توسعه روستایی و Panchayat وزیر, Tript Rajinder Singh Bajwa, آزمایش مثبت برای Covid-19.

punjab govt, punjab govt public gatherings, punjab public gatherings banned, india news, indian express CM بوده و برگزاری تنها جلسات مجازی در سالهای اخیر است. (فایل)

یک سخنگوی رئیس جمهوری گفت: توصیه های پس از Bajwa آزمایش مثبت است. Bajwa دیدار وزیر بهداشت Balbir سینگ Sidhu روز دوشنبه اما این نشست تضمین اجتماعی فاصله به عنوان Sidhu نشان داده است.

CM تاکید بر اهمیت گرفتن آزمایش اولیه به منظور جلوگیری از از دست دادن زندگی است. او نیز به احتمال زیاد به دریافت خود را آزمایش سانتی متر سخنگوی اضافه کرد: پس از او مشاوره دیگران او به احتمال زیاد به دنبال کت و شلوار. CM بوده و برگزاری تنها جلسات مجازی در سالهای اخیر است.

آروناچال گزارش بالاترین تک-بعد سنبله در covid موارد

با 75 عفونت های جدید چهارشنبه آروناچال پرادش گزارش بالاترین تک-بعد سنبله از coronavirus بیماران در نظر گرفتن مجموع مورد تعداد 462 ارشد بهداشت گفت. دولت ثبت نام قبلی آن کمترین تک-بعد سنبله در جولای 3 هنگامی که 37 COVID-19 موارد گزارش شده است. چهل و نه از 75 تازه موارد گزارش شده در مجتمع پایتخت منطقه که در آن یک مستند تحمیل شده است.

دولت باقی مانده ویروس رایگان تا مه 23 آغاز شده اما گزارش یک جهش در موارد پس از ساکنان شروع به بازگشت از سایر نقاط کشور

کرالا, مطالعه می یابد عمده سود از HCQ, آزیترومایسین در اول 500 مورد

کرالا دولت هیئت پزشکی در آن برای اولین بار تا کنون مدیریت بالینی مطالعه coronavirus بیماران در کرالا نشان داد که استفاده از هیدروکسی کلروکین و آزيترومايسين در مراحل اولیه بهبود شانس گرفتن بهتر و همچنین زمان صرف شده برای آن است.

covid-19 in gujarat, covid-19 vaccine, hcq tablets, vadodra health sdepartment on hcq, vadodra patients given hcq, hcq containing ,covid, indian express news این مطالعه بر روی 500 کرالا موارد در ماه مارس.(فایل)

مطالعه انجام شده بر روی 500 covid مثبت بیماران کرالا نشان داد که ميانگين مدت بستری در بیمارستان در بیماران دریافت HCQ و آزیترومایسین شد 13.51 روز نسبت به 14.45 روز برای کسانی که نمی دریافت دو دارو.

توضیح داد| چگونه ایمنی توسعه یافته است

تا caseload روش 40,000 علامت; تلفات نزدیک به 1000

تعداد coronavirus عفونت در اوتار پرادش رسیده نزدیک به 40 ، 000 علامت پس از دولت ثبت 1,656 تازه موارد در 24 ساعت گذشته. دولت حساب برای نزدیک به 4 درصد از هند مجموع caseload.

کادر پزشکی خود نگه دارید و چک کردن اوتار پرادش وزیر یوگی Adityanath زمانی که او در رسید Lok بهون در لکنو. (Express photo by Vishal Srivastav/فایل)

دولت همچنین ثبت دیگر بالا در روزانه تعداد مرگ. با علاوه بر این از 28 مرگ و میر بیشتر در 24 ساعت گذشته کل مرگ و میر در کشور رسیده 983 — 17 کوتاه از 1000. از نظر بهبود 778 بیشتر مردم بهبود مصرف مجموع بهبود به 24,981 — 19 کوتاه از 25000.

بنگال را باراسات در مجموع مستند از امروز

غرب بنگال دولت روز سه شنبه اعلام کرد در مجموع مستند در پنج شهرستانها در شمال بنگال و باراسات شهرداری در North 24 Parganas منطقه از چهارشنبه. دولت نیز تمدید محدودیت های اعمال شده در تمام مهار مناطق تا جولای 19.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, corona, coronavirus news, corona cases, corona cases today update, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, coronavirus total cases in india, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news تا تاریخ 19,931 مردم بهبود در بنگال.(اکسپرس عکس شاشی Gosh)

دولت را مورد تعداد افزایش یافته است به 32,838 و فعال caseload شروع به پریدن کرد به 11,927 در حالی که تلفات افزایش یافته و به 980. بنگال را بهبود نرخ کاهش پیدا کرد از جولای 5. در روز سه شنبه بهبود نرخ کاهش یافته است, اقامت در 60.69 درصد با وجود یک رکورد 718 نفر مرخص شدن از بیمارستان. تا تاریخ 19,931 مردم بهبود یافته اند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب