Coronavirus هند به روز رسانی 31 مه: چهار متحده گسترش مستند; ساعت مودی خواستار احتیاط بیشتر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 2:48:30 pm Coronavirus هند به روز

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 2:48:30 pm

Coronavirus هند به روز رسانی: در آخرین روز از مستند 4.0, هند, ثبت بالاترین تک-بعد سنبله از coronavirus موارد جمعه با 8,380 عفونت های جدید گزارش شده در 24 ساعت گذشته. کشور را به چوب خط حساب کردن در حال حاضر 1,82,143 در حالی که شمار کشته شدگان افزایش یافت به 5,164 با توجه به اتحادیه های وزارت بهداشت.

دنبال coronavirus به روز رسانی های زنده

مستند 5.0, مجموعه ای برای شروع از شنبه خواهد اساسا لغو محدودیت در شیوه ای مرحله به مرحله در مناطق خارج از مهار مناطق. وزارت امور سهشنبه شب با صدور "آنلاک 1 دستورالعمل" محدود کردن این مستند تنها به مهار مناطق به مدت یک ماه تا تاریخ 30 ژوئن و تجدید نظر در شب حکومت نظامی ساعت از ساعت 9 تا 5 هستم. آن را نیز اجازه داده هتل ها, رستوران ها و مراکز خرید برای باز کردن علاوه بر اجازه همه درون و داخل دولت جنبش عمومی و کالا از 8 ژوئن.

متحده به حال شده است با توجه به آزادی به منع فعالیت های خاص و یا قرار دادن محدودیت های مناسب در سرزمین خود است. حداقل سه کشور از جمله تامیل نادو پنجاب و Madhya Pradesh اعلام کرده اند گسترش مستند تا 30 ژوئن در حالی که به طور همزمان اجازه می دهد بیشتر تسهیلات. مستند در بنگال غربی تمدید شده است و تا 15 ژوئن.

نخست وزیر نارندرا جمعه خطاب به ملت ماهانه خود را از طریق برنامه های رادیو 'Mann Ki Baat و گفت که جاده پیش رو در مبارزه با کروناویروس یک بود. تاکید بر اهمیت هوشیاری بیشتر به عنوان یک تکه بزرگ از اقتصاد باز است او گفت: "باید هیچ سستی در حفظ شش فوت فاصله با پوشیدن ماسک و اقامت در داخل خانه به عنوان آنجا که ممکن است".

بخوانید| باز 1: مراکز و هتل ها و اماکن عبادت می توانید بازگشایی در ژوئن 8; میله ورزشگاه هنوز هم ممنوع

تامیل نادو گسترش coronavirus مستند تا 30 ژوئن

تامیل نادو دولت روز شنبه اعلام کرد گسترش مداوم مستند تا ژوئن 30, البته, اجازه می دهد بیشتر تسهیلات که شامل بخشی از باز کردن حمل و نقل عمومی و اجازه می دهد بیشتر کارکنان در محل کار. وزیر K Palaniswami گفت: محدودیت هایی در اماکن مذهبی بین دولت حمل و نقل اتوبوس و مترو و حومه ریل ادامه خواهد داد.

حمل و نقل عمومی خواهد شد و با کاهش خدمات از ژوئن 1, اما اتوبوس ها را نمی خواهد عمل در چنای Kancheepurm, تیرووللور و Chengalpet ولسوالی با داشتن بالاترین غلظت COVID-19 موارد در دولت است. خصوصی مرحله حامل اجازه خواهد داشت به عمل مجاز در مسیرهای Palaniswami گفت.

محدودیت ممکن است اقامت در بمبئی دیگر مناطق قرمز ماهاراشترا

Coronavirus infection, India lockdown, Niti Aayog, covid 19 death toll, deaths averted, Lockdown impact, Prime Minister Narendra Modi, indian express news ساکنان ایستاده در خط زیر اجتماعی فاصله به عنوان یک سازمان غیر دولتی توزیع جیره بسته در سراسر کشور مستند تحمیل در پی COVID-19 همه گیر در Dharavi, Mumbai. (اکسپرس عکس Nirmal Harindran),

در حالی که این مرکز اجازه مغازه ها و کسب و کار در خارج مهار مناطق به سر از ژوئن 1 به بعد Maharashtra بعید است که اجازه می دهد تا اقتصادی و فعالیت های دیگر به سر در یک بروید در بمبئی و دیگر مناطق قرمز حتی در خارج تعیین شده مهار مناطق. مشتاق برای جلوگیری از جدید flare-up از موارد دولت قصد دارد به مجوز مستقل مغازه ها را باز باقی می ماند تنها در دو یا سه روز در هفته در حال حاضر. به عنوان بخشی از دولت به زودی منتشر تجدید نظر مستند راهنمای منابع گفته است که مردم را توصیه به محدود کردن خرید به مغازه های محله و جلوگیری از سفر به دور بازار ،

بخوانید| در مبارزه با Covid, Dharavi hobbles با بهداشت, سلامت, فقر

Amarinder سینگ گسترش مستند در پنجاب نشان داد جامعه گسترش

نشان می دهد جامعه گسترش Covid-19 در پنجاب سانتی متر Amarinder سینگ شنبه اعلام کرد گسترش مستند در دولت برای چهار هفته تا تاریخ 30 ژوئن و اضافه کرد که مستند 5.0 خواهد بود با بیشتر تسهیلات و دولت منتظر دستورالعمل از مرکز به سهولت به پایین این مستند بیشتر است.

Ludhiana mill fire, Amarinder Singh, Ludhiana news, Punjab news, Indian express news

"ما تا به حال 23 موارد جدید در روز جمعه و 19 مورد در روز شنبه که آیا یک سفر و یا تماس با تاریخ است. این خطرات از مرحله سه از ویروس. ما باید رفتن مراقب باشید و محتاط" او گفت:.

Chandigarh برای باز کردن مراکز و معابد و هتل ها برای باز کردن از ژوئن 8

با توجه به تازه سفارشات Chandigarh دولت است که همه مجموعه ای برای باز کردن هتل ها و رستوران ها و اماکن مذهبی و مراکز در مرحله اول از باز کردن در سراسر کشور مستند از ژوئن 8 به بعد طبق دستورالعمل صادر شده توسط دولت هند است. مردم نیز خواهد شد مجاز به سرمایه گذاری در خارج از از 5 صبح تا 9 ساعت از ژوئن 1 به بعد.

بخوانید| گردشگری ضربه Covid-19 کرالا امید آن مبارزه را آغاز کند احیای

مستند تمدید تا 15 ژوئن در غرب بنگال; مراکز و رستوران ها به بازگشایی ژوئن 8

غرب بنگال دولت در روز شنبه تمدید Covid-19 مستند تا ژوئن 15, اما کاسته بیشتر محدودیت یک روز پس از اعلام اولین دور از تسهیلات. دولت گفت این مستند ادامه خواهد داد در مهار مناطق اما فعالیت خواهد بود دوباره در مناطق دیگر.

West Bengal coronavirus cases, coronavirus cases West Bengal, West Bengal coronavirus, West Bengal coronvirus deaths, India news, Indian Express دولت گفت این مستند ادامه خواهد داد در مهار مناطق اما فعالیت خواهد بود دوباره در مناطق دیگر. (اکسپرس فایل)

دولت اعلام کرد که محیط داخلی و فضای باز فعالیت هایی مانند تلویزیون و سینما تولید — محرومیت واقعیت را نشان می دهد اما از جمله کسانی که به معنای برای OTT سیستم عامل — اجازه داده می شود در غیر مهار مناطق از ژوئن 1, با حداکثر 35 نفر در هر واحد در یک زمان. مراکز خرید و رستوران ها و هتل ها می تواند به بازگشایی در این مکان از ژوئن 8.

آمیت شاه: می خواستم برای اطمینان از سلامت مادون در خانه متحده قبل از اجازه دادن به بازگشت مهاجران

coronavirus lockdown, home minister amit shah coronavirus, lockdown news, lockdown 4.0, India news, Indian Express اتحادیه خانه وزیر Amit Shah (PTI/فایل)

اتحادیه خانه وزیر آمیت شاه در روز شنبه پیشنهاد کرد که مقدمات برای ارسال مهاجر کارگران خانه ساخته نشده بودند در مرحله اول از مستند یا قبل از آن به این دلیل که دولت می خواست برای محافظت از آنها را از Covid-19 و با استفاده از زمان برای ساخت زیرساخت های بهداشت و درمان در خانه متحده است.

به عنوان خوانده شده| آهنگ موج: 40 درصد Shramik قطار دیر میانگین تاخیر 8 ساعت

"ما حساس به کارگران مهاجر. در اولین ماه از مستند, نگرانی اصلی ما این بود که حتی اگر کارگران مهاجر صورت مشکل آنها باید محافظت از Covid 19 که این مردم ترک به تدریج. و وقتی که آنها تمام امکانات را در دولت خانه خود را در محل بیمارستان ها در شکل خوب قرنطینه امکانات و پزشکان آماده هستند. بنابراین ما شروع به حرکت خود را از مارس 1," شاه در مصاحبه ای گفت: به Aaj Tak.

به عنوان صنایع باز 65000 هاریانا مهاجران رها کردن برنامه ای برای رفتن به صفحه اصلی

با صنایع باز کردن در هاریانا دنبال آرامش در مستند محدودیت های تقریبا 65,000 کارگران مهاجر در دولت تصمیم گرفته اند در برابر بازگشت به صفحه اصلی متحده است.

Migrants new virus cluster in Uttar Pradesh: After Barabanki, it’s now Jaunpur به عنوان بسیاری از 3.25 لاخ کارگران فرستاده شده اند به خانه شان متحده از هاریانا در 96 قطار و 5,200 اتوبوس. (بازنمودی)

به گفته مقامات علاوه بر از سرگیری فعالیت های صنعتی بسیاری از کارگران مهاجر نمی خواهید به بازگشت در حال حاضر به عنوان آنها با کشاورزان و eyeing فرصت های شغلی در آینده برنج فصل کاشت.

بخوانید| کارناتاکا می رود درب به درب برای پیگیری بالا-خطر خانه

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب