Coronavirus هند به روز رسانی 24 مارس: اوتار پرادش به راه اندازی مهاجرت کمیسیون به استخدام کارگران

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 24, 2020 7:59:47 pm یک خانواده مهاجر در گجرات. Corona

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 24, 2020 7:59:47 pm
coronavirus, coronavirus latest news, india news, coronavirus news, covid 19 vaccine news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india یک خانواده مهاجر در گجرات.

Coronavirus هند به روز رسانی: با حدود 7000 تازه موارد Covid-19 شمارش آرا در هند افزایش یافت به 1,31,868 روز یکشنبه یک روز قبل از این کشور بازگشایی آن آسمان برای بیش از 350 پروازهای داخلی پس از نزدیک به دو ماه است. حداقل 147 مرگ و میر ثبت شد در عرض 24 ساعت مصرف کل به 3,867.

در ضمن ماهاراشترا وزیر Uddhav Thackeray امروز گفت: این اشتباه بود برای تحمیل این مستند به طور ناگهانی و که آن را نمی تواند برداشته شود همه در یک بار. "این اشتباه بود برای تحمیل این مستند به طور ناگهانی. از آن خواهد شد به همان اندازه اشتباه برای بلند کردن آن را در یک بروید. از آن خواهد شد یک دو whammy برای خود ما مردم او گفت:" در یک پیام تلویزیونی.

دنبال coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی در اینجا

در حالی که تعداد فعال موارد رز به 73,560 اطراف 54,440 مردم بهبود یافته اند و یک بیمار به مهاجرت به یک کشور دیگر آخرین بولتن منتشر شده توسط وزارت بهداشت و رفاه به عنوان خوانده شده. از کل مرگ و میر 3,867, Maharashtra در صدر شمارش با 1,577 مرگ و میر به دنبال گجرات در 829, Madhya Pradesh در 281, West Bengal در 269 و دهلی نو در 231.

در اینجا این است که نگاهی به تحولات امروز:

ماهاراشترا Covid-19 شمارش عبور 50,000

ایالت ماهاراشترا در ادامه به بدترین آسیب دیده در کشور آن را به عنوان ثبت بیش از 3000 موارد و پنج دولت شمارش به بیش از 50 ، 000. با 58 و میر ناشی از آنفلوآنزای مرغی گزارش شده در طول روز مرگ و میر در کشور افزایش یافت به 1635.

تا به راه اندازی مهاجرت کمیسیون به استخدام کارگران

اوتار پرادش وزیر یوگی Adityanath روز یکشنبه صادر شده به منظور آماده سازی یک چارچوب برای راه اندازی یک مهاجرت کمیسیون به استخدام کارگران. تحت این کمیسیون, امنیت اجتماعی تضمین خواهد شد به کارگران با ارائه اشتغال به آنها Adityanath گفت.

او همچنین هدفمند شیوا سنا و کنگره برای عدم مراقبت از مهاجران در ایالات مربوطه می باشند.

نمی توانم بگویم مستند خواهد بود بیش از ممکن است در نهایت: Uddhav

به عنوان دولت در ادامه به بالا COVID نمودار وزیر Thackeray در گفت مداوم مستند ممکن است برداشته در مه 31.

"ما نمی توانیم بگوییم که این مستند خواهد بود بیش از مه 31. ما را به ببینید که چگونه ما می تواند به جلو بروید. زمان های آینده بسیار مهم است به عنوان ضرب ویروس برداشت است. من می خواهم برای اطمینان از پزشکی برادری که ما با آنها در تمام راه های," او گفت.

"این صبح با من صحبت کرد به هواپیمایی وزیر Hardeep سینگ پوری و درخواست او را به ما برخی از زمان برای آماده سازی برای از سرگیری سفر هوایی," او اضافه شده است.

پرواز حمل 93 سرخپوستان رشته در انگلستان می رسد در ایندور

به عنوان بسیاری از 93 سرخپوستان بودند که رشته در انگلستان در میان این مستند وارد هوایی هند پرواز در ایندور در صبح روز یکشنبه. به عنوان بخشی از مرکز 'Vande بهارات' ماموریت پرواز از لندن رسیده وارد شهر از طریق بمبئی در 8.04 هستم ایندور را Devi Ahilyabai Holkar فرودگاه بین المللی مدیر Aryama Sanyal گفت: خبرگزاری PTI.

یک معاینه سلامت مسافران انجام شد و وسایل خود بودند sanitised رسمی اضافه شده است. مسافران نگه داشته شود تحت اجباری 14 روز در قرنطینه, او گفت:.

با بیش از 350 پروازهای داخلی فرودگاه دهلی نو به از سرگیری عملیات از فردا

با این کشور مجموعه ای برای بازگشایی آن, آسمان, به عنوان بسیاری از 380 پرواز در حال برنامه ریزی برای از سرگیری عملیات در فرودگاه دهلی نو در روز دوشنبه یک مقام ارشد گفت.

"فرودگاه دهلی نو خواهد بود دست زدن به اطراف 380 پروازهای داخلی در روز دوشنبه. وجود خواهد داشت 190 خروج و حدود 190 ورود" رسمی بیان شد که توسط PTI.

coronavirus, india coronavirus news, covid 19 india, covid 19 news, corona news, coronavirus india, india coronavirus update, coronavirus cases in india, corona cases in india, covid 19 india, covid 19 tracker india state wise, corona india, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases بیش از 350 پرواز برنامه ریزی شده به کار گیرند از فرودگاه دهلی نو در روز دوشنبه. (توییتر/فرودگاه دهلی نو)

"فرودگاه دهلی نو است که همه مجموعه ای برای باز, برای, تجاری, عملیات پرواز پس از دو ماه تعطیلیو ما باید اجرا چندین طرح های منحصر به فرد برای اطمینان از ایمنی مسافران بدون به خطر انداختن راحتی خود و تجربه است. تیم ما کار کرده اند round-the-clock برای پاکسازی گسترده ترمینال... و شماره گیری ادامه خواهد داد... تشویق مسافران اجتماعی را حفظ فاصله در فرودگاه" Videh کومار Jaipuriar دهلی فرودگاه بین المللی محدود مدیر عامل گفت.

بیمار توصیه برای بازگشایی فرودگاه در منطقه قرمز: ماهاراشترا خانه وزیر

حتی به عنوان شرکت های هواپیمایی آمادگی برای از سرگیری عملیات ماهاراشترا صفحه اصلی وزیر آنیل Deshmukh روز یکشنبه گفت: "بسیار نابخردانه" به بازگشایی فرودگاه در منطقه قرمز در میان coronavirus بیماری همه گیر.

با توجه به توییتر گفت: "آن بسیار بیمار توصیه برای بازگشایی فرودگاه در منطقه قرمز. صرف حرارتی اسکن از مسافران ناکافی w/o سواب. غیر ممکن است به autos/cabs/اتوبوس رفت و آمد کردن در شرایط فعلی. اضافه کردن مثبت مسافر اضافه خواهد شد Covid استرس به منطقه قرمز."

"گرفتن مسافر از یک منطقه سبز به قرمز یکی از قرار دادن آنها در معرض خطر قرار گرفتن در معرض معنا ندارد. نگه داشتن یک فرودگاه شلوغ و در حال اجرا با تمام Covid-اقدامات ایمنی را باید بزرگ کارکنان حضور و ترکیب خطر در منطقه قرمز" او اضافه شده است.

coronavirus, india coronavirus news, covid 19 india, covid 19 news, corona news, coronavirus india, india coronavirus update, coronavirus cases in india, corona cases in india, covid 19 india, covid 19 tracker india state wise, corona india, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases پونا پلیس در روز شنبه تا به حال به توسل به خفیف lathi اتهام در خارج از ایستگاه راه آهن برای پراکنده کردن جمعیت از کارگران مهاجر که وارد شده بود و بدون داشتن خواسته شده است به گزارش ایستگاه طبق دستورالعمل. (اکسپرس عکس/Pavan Khengre)

3,300 J&K تخلیه ساکنان از ماهاراشترا

در اطراف 3,300 ساکنان جامو و کشمیر از جمله از 1200 نفر از دانشجويان بودند که رشته در نقاط مختلف ماهاراشترا باید به خانه بازگشت در چهار Shramik ویژه قطار در 10 روز گذشته یک مقام سخنگوی گفت.

این بالاترین تعداد Shramik قطار ویژه مستقر شده توسط یک دولت برای تخلیه J&K ساکنان رشته وجود دارد ،

"حدود 600 رشته مردم از J&K شامل 200 نفر از دانشجويان چپ برای یودهمپور ایستگاه راه آهن (J&K) از Bandra پایانه بمبئی شنبه شب در چهارمین و آخرین Shramik قطار ویژه (برای JK ساکنان وجود دارد). قطار انجام J&K ساکنان که اکثرا رشته در دو منطقه از شهر بمبئی و حومه بمبئی," او گفت: به نقل توسط PTI در روز شنبه.

coronavirus, india coronavirus news, covid 19 india, covid 19 news, corona news, coronavirus india, india coronavirus update, coronavirus cases in india, corona cases in india, covid 19 india, covid 19 tracker india state wise, corona india, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases یک کارگر مهاجر از غرب بنگال منتظر به هیئت مدیره یک اتوبوس در گریتر نیدا در روز شنبه. (اکسپرس عکس/Gajendra Yadav)

سلامت زیرساخت باید ramped تا برای اطمینان از آمادگی برای 2 ماه آینده: دولت

سلامت زیرساخت باید ramped تا برای اطمینان از آمادگی برای دو ماه آینده به دولت منتقل کرده است به یازده شهرداری مناطق در کشور است که باید اختصاص 70 درصد از هند coronavirus مورد بارگذاری.

یازده شهرداری مناطق از Maharashtra, Tamil Nadu, Gujarat, دهلی نو, Madhya Pradesh, West Bengal و راجستان حساب برای 70 درصد از فعال caseload اتحادیه وزارت بهداشت در بیانیه ای گفت.

دولت به کارگردانی این مناطق به مرحله نظارت در شهرها و محله های فقیرنشین شهری و تراکم جیب مانند اردوگاه ها و خوشه برای کارگران مهاجر.

اطمینان از فروش مناسب از طریق اسکن: دولت دهلی نو به مغازه های مشروب

این Arvind Kejriwal دولت منجر به کارگردانی دولتی مشروب مغازه ها در سرمایه های ملی برای اطمینان 100 درصد فروش الکل از طریق مناسب اسکن PTI گزارش شده است. این پس از بخش غیر مستقیم آموخته است که تنها 10 تا 15 درصد از مشروب فروخته شده در vends اسکن شد که نقض آشکار سفارش.

در جهت به چهار دولت-اجرای شرکت های این گروه گفت: این عمل به احتمال زیاد به نتیجه در این ارسال "نادرست و فروش روزانه" اطلاعات در پی توسط معاون وزیر Manish Sisodia پس از اعمال 70 درصد 'ویژه تاج هزینه' در MRP هر بطری و همچنین ایجاد ماهانه سهام ضبط فاصله. شکایت از overcharging از مشتریان دریافت کرده و در سطوح مختلف به آن اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب