Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی: Favipiravir و Umifenovir تایید شده برای آزمایش های بالینی برای درمان Covid-19; دهلی نو نزدیک 50,000 موارد

یک مربی راه آهن تبدیل به COVID بخش در نند Vihar ترمینال و ایستگاه راه آهن در دهلی نو (اکسپرس عکس Abhinav Sah

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, corona cases in india, lockdown india, india news, lockdown news, corona cases in india, covid 19 vaccine, coronavirus news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india یک مربی راه آهن تبدیل به COVID بخش در نند Vihar ترمینال و ایستگاه راه آهن در دهلی نو (اکسپرس عکس Abhinav Saha)

این کشور در تلاش برای صاف منحنی Covid-19 مواردی است که همواره به دنبال یک روند صعودی تا کنون این دارو کنترل کلی از هند (DCGI) جمعه تایید Favipiravir و Umifenovir (Arbidol) برای آزمایش های بالینی برای درمان این رمان coronavirus.

همراه با Favipiravir دیگر مواد مخدر – ACQH, Umifenovir (Arbidol) و مايکوباکتريوم W (ضد جذام مواد مخدر) که در حال حاضر در آزمایش های بالینی. تمرکز بر روی repurposed مواد مخدر و با 10 در سبد تا کنون با نتایج به احتمال زیاد با پاک کردن در دو یا سه ماه.

هند گزارش کرده است 13,586 موارد و 336 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, گرفتن کشور Covid-19 شمارش به 3,80,532 از جمله 1,63,248 فعال موارد 2,04,711 بهبود و 12,573 مرگ و میر. برای بیش از دو سال در حال حاضر, Maharashtra, Tamil Nadu در دهلی نو و گجرات بوده است چهار متحده با حداکثر تعداد موارد است. با هم سهم خود را در ملی caseload باقی مانده است بین 64 و 68 درصد است. روز جمعه در یک سطح بالا و کمیته تشکیل شده توسط اتحادیه وزارت امور خانه (MHA) توصیه می شود کاهش هزینه های Covid-19 درمان در بیمارستان های خصوصی در دهلی نو توسط دو سوم از نرخ های موجود است. دهلی نو تا کنون ثبت شده 49,979 موارد تایید شده.

در سطح جهان بیش از 85 لاخ افراد آلوده شده با این ویروس است که به کشته شدن حداقل 454,625. در حالی که سازمان جهانی بهداشت هشدار داده است که این بیماری همه گیر است که "شتاب" آن ابراز خوش بینی است که واکسن می تواند در دسترس قبل از پایان این سال است.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, corona cases in india, lockdown india, india news, lockdown news, corona cases in india, covid 19 vaccine, coronavirus news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india

سهم بالای چهار متحده در مجموع caseload از کشور باقی مانده است تقریبا بدون تغییر در بیش از یک ماه است.

Coronavirus هند, اخبار زنده به روز رسانی:

در حالی که چندین ایالت در حال حاضر گزارش تعداد زیادی از رمان جدید کروناویروس موارد هر روز سهم بالای چهار متحده در مجموع caseload از کشور باقی مانده است تقریبا بدون تغییر در بیش از یک ماه است.

برای بیش از دو سال در حال حاضر, Maharashtra, Tamil Nadu در دهلی نو و گجرات بوده است چهار متحده با حداکثر تعداد موارد است. با هم سهم خود را در ملی caseload باقی مانده است بین 64 و 68 درصد حتی اگر وجود دارد نوسانات قابل توجهی در تعدادی از موارد آنها را تشخیص در هر روز است.

در یکی از آخرین ماه شده است وجود دارد یک کاهش قابل توجهی در رشد موارد در ماهاراشترا و گجرات و در نتیجه کاهش سهم خود از ملی caseload. ماهاراشترا بسیار طولانی پیش حساب برای تقریبا 37 درصد از تمام موارد در کشور است. که سهم رفته به 31 درصد در حال حاضر. سهم گجرات است که در این میان بسیار بیشتر تمدید رکود فرو رفته است و از 12 درصد به کمتر از 7 درصد است.

اما این کاهش در سهم شده است جبران تامیل نادو و دهلی نو است که سریع ترین رشد را در میان ده بالا متحده در حال حاضر. که بدان معنی است که این سهم در ترکیب بالای چهار متحده باقی مانده است تقریبا ثابت است.

در ضمن به عنوان کشور به طور مداوم در تلاش برای توسعه یک واکسن برای مبارزه با این بیماری همه گیر از سوی سازمان بهداشت جهانی دانشمند ارشد Dr Soumya Swaminathan, گفته است که آژانس خوشبین است و امیدوار است که COVID-19 واکسن می تواند در دسترس قبل از پایان این سال است. روز پنجشنبه بود که آزمایش های بالینی که در حال حاضر قطعی نشان داده است که داروهای ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین می کند تاثیر در جلوگیری از مرگ و میر ناشی از COVID-19.

رئیس سازمان جهانی بهداشت Tedros Adhanom Ghebreyesus جمعه گفت coronavirus همه گیر است "شتاب" و که بیش از 150 ، 000 نفر گزارش دیروز – بالاترین واحد-تعداد روز تا کنون هر آژانس خبری AP. در یک جلسه رسانه گفت: نزدیک به نیمی از تازگی موارد گزارش شده بودند از آمریکا با تعداد قابل توجهی از جنوب آسیا و خاورمیانه است.

"ما در یک جدید و خطرناک فاز," او گفت:, و هشدار داد که اقدامات محدود کننده هنوز هم مورد نیاز برای متوقف کردن بیماری همه گیر. Tedros هشدار داد که این ویروس هنوز هم "گسترش سریع" و اقدامات اجتماعی مانند فاصله, ماسک پوشیدن و شستن دست هنوز هم مهم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب