Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی: پیش از مستند 5.0 PM مودی به آدرس ملت 'Mann ki Baat' امروز

یک مارشال کنترل درجه حرارت از مسافران در اتوبوس, ایستادن در دهلی نو. در اینجا Sumit Kumar دیده می شود انجام

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399
coronavirus, coronavirus latest news, lockdown, lockdown 5.0 guidelines, lockdown 5.0, lockdown in india, unlock 1 guidelines, mha unlock 1 guidelines, india news, coronavirus news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india یک مارشال کنترل درجه حرارت از مسافران در اتوبوس, ایستادن در دهلی نو. در اینجا Sumit Kumar دیده می شود انجام شده توسط پدر خود را به هیئت مدیره اتوبوس برای AIIMS. در این مستند او با خانواده در آنجا ماند در خارج از بیمارستان. (اکسپرس عکس Praveen Khanna)

Coronavirus هند, اخبار زنده به روز رسانی: با چهارمین مرحله از سراسر کشور مستند پایان روز شنبه نخست وزیر نارندرا مودی آدرس ملت در 'Mann ki Baat' برنامه. در ماهانه خود را, رادیو, آدرس ساعت مودی است که به احتمال زیاد به بحث های جدید مستند دستورالعمل و یک سال پیش از بی جی پی به رهبری NDA دولت در دوره دوم در قدرت است.

روز شنبه وزارت امور منتشر شد دستورالعمل برای پنجمین مرحله از سراسر کشور مستند از ژوئن 1, اجازه می دهد هتل ها, رستوران ها و مراکز خرید برای باز کردن علاوه بر اجازه همه درون و داخل دولت جنبش عمومی و کالا. متحده باید آزادی به اجرای محدودیت های مناسب اگر آنها را لازم بدانند. پروازهای بین المللی, مترو, قطار, سینما, سالن, سالن ها و استخرهای شنا و سرگرمی, پارک, تئاتر, کافه ها و سالن مونتاژ سالن ها و مکان های مشابه باقی می ماند باید خارج از محدوده در حال حاضر.

در اینجا چه چیزی مجاز و چه چیزی نیست

کاهش محدودیت ها در یک زمان می آید زمانی که کشور گزارش 8,000 تازه coronavirus موارد در 24 ساعت گذشته, گرفتن شمارش به 1,73,763 از جمله 4,971 مرگ و میر و 82,369 بهبود. در سطح جهانی حدود 6 میلیون نفر آلوده شده اند با Covid-19 از جمله 3,66,875 مرگ و میر. ایالات متحده در 1,03,353 مرگ و میر است که بدترین آسیب دیده کشور است.

coronavirus, coronavirus latest news, lockdown, lockdown 5.0 guidelines, lockdown 5.0, lockdown in india, unlock 1 guidelines, mha unlock 1 guidelines, india news, coronavirus news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india

خصوصی, دکتر, درمانگاه در Dharavi که یکی از نقاط مهم از COVID-19 همه گیر در بمبئی (اکسپرس عکس توسط Prashant Nadkar)

Coronavirus هند, اخبار به روز رسانی های زنده

پنجمین مرحله از مستند دوشنبه آغاز می شود. در اینجا آنچه شما باید بدانید

این است که در واقع یک فرمت کامل مستند. دستورالعمل صادر شده توسط وزارت امور می گویند که این مستند در حال تمدید تا 30 ژوئن تنها در مهار مناطق. این مهار مناطق خواهد بود مشخص توسط دولت بسته به شدت از شیوع کروناویروس در منطقه است. برای مناطق خارج از مهار مناطق این است که بلند کردن اجسام از مستند در یک روش مرحله به مرحله.

مراکز و هتل ها و رستوران ها; مکان عبادت; مدارس و کالج ها تمام شده اند مجاز به باز کردن در یک روش مرحله به مرحله در طول چند ماه آینده. مراکز و هتل ها و رستوران ها و اماکن مذهبی مانند معابد و مساجد و کلیساها را بازگشایی از ژوئن 8.

مدارس, مربیگری, موسسه و دیگر موسسات آموزشی باز خواهد شد در ماه ژوئیه پس از موعد مشاوره با پدر و مادر و سایر ذینفعان.

راه آهن هند در حال حاضر اعلام کرد که 100 جفت از قطار شروع خواهد شد در حال اجرا از شنبه (ژوئن 1). رزرو برای این قطار باز هستند و شما می توانید کتاب خود را صندلی/اسکله تا 30 روز در پیش است.

پروازهای بین المللی, مترو, قطار, سینما, سالن, سالن ها و استخرهای شنا و سرگرمی, پارک, تئاتر, کافه ها و سالن مونتاژ سالن ها و مکان های مشابه باقی می ماند باید خارج از محدوده در حال حاضر. مذهبی و سیاسی و دیگر چنین جماعت ممنوع باقی می ماند.

این به این معنی است که در حالی که شما می توانید رفتن به معبد, شما می توانید پیوستن به صفوف مذهبی در یک جشنواره. این خواهد بود کاسته و در فاز سوم از این آنلاک پس از موعد مشاوره با ذینفعان.

coronavirus, coronavirus latest news, lockdown, lockdown 5.0 guidelines, lockdown 5.0, lockdown in india, unlock 1 guidelines, mha unlock 1 guidelines, india news, coronavirus news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india

دهلی است که نه تنها دولت است که کمتر از شفاف در گزارش COVID-19 اعداد.

Coronavirus اعداد توضیح داد: دهلی نو نه تنها دولت غیر شفاف با چوب خط حساب کردن

برای دومین روز متوالی دهلی نو گزارش داد بیش از 1000 نفر در روز جمعه. آن را نیز اضافه شده 82 مرگ و میر به آن شمارش تنها 13 نفر آنها کشته شده بود در روز جمعه. باقی مانده و میر اتفاق افتاده بود زودتر و تا کنون نشده بود محاسبه می شود.

در اوایل این ماه یک اختلاف متوجه شده بود در مرگ اعداد که قرار توسط دولت دهلی نو و اطلاعات در دسترس از بيمارستان. پس از یک تلاش اولیه برای توضیح این اختلاف به عنوان یک نتیجه از اطلاعات فاصله بین سازمان های مختلف دهلی نو شده است تنظیم قبلا حساب نشده و میر در آن شمارش.

اما دهلی نو است که نه تنها دولت است که کمتر از شفاف در گزارش COVID-19 اعداد. تقریبا هر دولت دیگر به نظر می رسید تمایلی در به اشتراک گذاری اطلاعات به ویژه کسانی که مربوط به مردگان است. West Bengal در حال حاضر شده است در این وضعیت زودتر شده مجبور به اضافه کردن مرگ و میر که شامل شدن در چوب خط حساب کردن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن