Coronavirus | کماندار از تست دوم برای شکستن پروتکل می گوید متاسفم برای اجازه دادن به انگلستان پایین

انگلستان pacer Jofra کماندار بود در روز پنج شنبه کاهش یافته است از تست دوم در برابر غرب هند برای شکستن این تیم

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399

انگلستان pacer Jofra کماندار بود در روز پنج شنبه کاهش یافته است از تست دوم در برابر غرب هند برای شکستن این تیم زیستی-پروتکل امن خواهد شد و در حال حاضر تحت دو COVID-19 آزمون در طول پنج روز انزوا دوره است.

این سری است که در حال بازی در میان COVID-19 همه گیر و آزمون برای اولین بار در ساوتهمپتون گذشت بدون هیچ گونه حادثه است.

"Jofra کماندار شده است از مطالعه حذف از #raisethebat تست دوم در برابر غرب هند شروع امروز (پنج شنبه, جولای 16) در امارات اولدترافورد پس از نقض این تیم زیستی امن پروتکل" بانک مرکزی اروپا در بیانیه ای گفت.

"آرچر را در حال حاضر آغاز پنج روز از انزوا و تحت دو COVID-19 آزمون در این دوره که برای تست منفی قبل از خود انزوا دوره برداشته است" را اظهار داشت.

کماندار عذر خواهی کرد و برای مرور که نبود مشخص شده در بیانیۀ بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا.

"من بسیار متاسفم برای آنچه که من انجام داده اند" اعلام کرد.

"من نه تنها خودم بلکه تمام تیم و مدیریت در خطر است. من به طور کامل قبول عواقب ناشی از اعمال و رفتار من و من می خواهم صمیمانه عذر خواهی به همه در زیستی امن حباب," او اضافه شده است.

کماندار پشیمان بی ملاحظه بودن در زمانی که سرمربی تیم او را مورد نیاز بیشتر آن را به عنوان 0-1 پایین رفتن به تست دوم در اولدترافورد.

"آن عمیقا درد مرا به گم آزمون مسابقه به خصوص با این مجموعه آماده است. من احساس می کنم باید اجازه دهید هر دو تیم پایین و دوباره من متاسفم."

بانک مرکزی اروپا در بیانیه خود همچنین به ذکر است که غرب هند تیم آگاه است از آخرین تحولات و خوشحال هستند و با اقدامات انجام شده.

"غرب هند تیم آگاه شده است و راضی هستند با اقداماتی که شده تحمیل" آن را اعلام کرد.

25 سال باربادوس-متولد pacer تا کنون بازی 8 آزمون 14 ODIs و یک T20 بین المللی برای انگلستان است. او گرفته شده و در مجموع 58 بین المللی درها در کوتاه خود را حرفه ای است.

سه سری تست شده سرگیری بین المللی کریکت البته در یک bio-حباب با پروتکل های دقیق در محل.

قبل از این سریال آغاز شده غرب هند سر coch فیل سیمونز منتقل شده بود از حباب به منظور حضور پدرش در مراسم تشییع جنازه بود که پس از آن مورد سوال توسط برخی از اعضای هیات کریکت که خواهان خود را اخراج با وجود این واقعیت است که او در زمان مقرر آن را.

اما کریکت غرب هند رئیس جمهور ریکی Skerritt ایستاده بود بصورتی پایدار و محکم پشت سر مربی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب